Asjeblieft, praat niet over Benidorm, dat is niet te vergelijken met Hua Hin. Azie is gewoon veel relaxter, vriendelijker. Echt een wereld van verschil.
Ik weet n iet wanneer je er geweest bent, maar als dat gedurende de laatste 4 maanden is geweest, houdt er dan rekening mee, dat onder andere Hua Hin drukker is dan normaal in verband met “vluchtelingen” voor de vloed. De veelal wat beter bemiddelde Bangkokiaan zoekt zijn toevlucht tot Bang Saen, Pattaya, Sattahip, Rayong, Huan Hin, Cha-Am en Prachuap Kirikan.
In mijn omgeving was het ook ongekend druk; zeker voor de tijd van het jaar.
Ik ben benieuwd hoe druk Hua Hin nu zal zijn.
Het is toch triest wat er daar gebeurt is. Goed dat er plaatsen zijn waar de mensen opgevangen worden.
De komen 4 weken ben ik er maar ik ga ervan uit dat het weer een fantastische tijd gaat worden.
:vak02:
Als je ook alleen maar de weg volgt zo langs(tussen) het Hilton dan het strand op tussen de paarden door en hun “Jocky’s” en dan zo linksaf de kudde volgt TJA :vak02::vak02::vak02: dan kom je dit tegen :vak02::vak02::vak02: maar er zijn tal van andere stukje’s strand zonder, en wat Joep al aangaf vluchtende vloedselingen vanuit Bkk tenminste die het kunnen permiteren.
Nou geef Jan 100% gelijk,er zijn nog andere plaatsen waar je onbezorgd kan relaxen zonder dat je elke keer wordt lastiggevallen door strandventers die hun waren aan jou aanprijzen,alsook die iritante mannen met hun paarden die je om de 5 minuten komen vragen om een ritje te paard tedoen.
Waar Jan zijn huisje heeft,3km buiten het centrum,daar zie je geen kat op het strand,alsook niet ver vandaan heb je een prachtige park,die uitkomt aan het strand.(en elke keer vergeet ik weer de naam van het park)Jan weet wel waarover ik het heb.
Om in zoverre van “vluchtelingen” te spreken lol2 Bangokkianen oftewel (welbedeelde) inwoners van Bangkok die de overstromingen wilde/zijn gaan ontlopen te Bangkok enkele weken/maanden geleden.
Die zijn massaal naar omliggende (bad)plaatsen gegaan That’s All
Nou bedankt voor jullie berichtjes.
Ik heb naar het huis gekeken maar ben helaas niet zo’n welgestelde
Amstelveense. Ziet er wel schitterend uit, zal nog even een staatslootje halen voor ik weg ga, wie weet… groetjes.
om te snorkelen zou je beter verder naar het zuiden gaan, maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn wat strand vakantie betreft na de rondreis, vaak is dat bij een georganiseerde reis hua hin, cha am of pattya, jomtiem als dit inderdaad de moegelijkheden zijn dan zou ik naar hua hin gaan
Ben voor het eerst in Thailand en ná de verschrikking van 10 dagen Pattaya/Jomtien ben ik naar Hua Hin gevlucht. Een heerlijke 10 dagen gehad. Vrijdag reis ik door naar Koh Samui.
Ach de een trekt dit en de andere dat, ben in 2006 voor het laatst op Samui (Chaweng Beach) geweest en is dat heden ook niet meer wat het geweest schijnt te zijn (van horen zeggen niet met eigen ogen) maar ik heb er een heerlijke tijd gehad…in de ochtend de gordijnen open zicht over het strand en de Golf de gehele dag :vak02: op het strand zo de bungalow uit, en in de avond lekker dineren aan het strand of wat dan ook.