Ervaringen met Arkefly

De toestellen van het type 767 van Arke hebben winglets. Ik reis al jaren met Arke en heb ook veel met andere maatschappijen gereisd. Reizen is nu eenmaal inschikken. De meeste mensen denken als ze met een prijsvechter vliegen dat er dan een 5-gangen menu wordt geserveerd en dat er zo ongeveer flatsreens in de vliegtuigen hangen. Geloof me, ik heb deze zomer met Air Transat naar Canada gevlogen en erger dan bij deze maatschappij kan het niet. Arke Fly is mij altijd redelijk bevallen en er zitten inderdaad wel eens negatieve uitschieters tussen. Maar als er vertraging is, of problemen met het vliegtuig is het altijd om een oplossing te zoeken voor de veiligheid van de passagier. Piloten bij Arke hebben een goede opleiding en worden jaarlijks gecontroleerd op hun vakgebied en medisch gebied. Reizen is nu eenmaal gekoppeld aan wachten en een beetje inschikkelijk zijn.
Gr. Henk.

1 like

niets aan toe te voegen Henkie!

hoi henk,dank je wel voor je reactie. Ik dacht dat niet alle toestellen van de 767 wingletshadden.natuurlijk heb ik hier geen ervaring mee. Ik vind ook dat je een prijsvechter niet kan vergelijken met bijv een klm. Ik denk dat je het jezelf gewoon makkelijk moet maken, en niet zo moeilijk moet doen.ik vind dat de veiligheid voor alles staat, als dat maar oke is.de rest van de vlucht probeer ik toch te slapen haha. Ben niet zon vliegheld. Misschien is het wel weinig dat je maar 1 maaltijd krijgt, en dat je moet betalen voor de tv, maar goed daar zal de prijs ook wel na zijn, en tegenwoordig moet je overal voor betalen. Dus hoef me geen zorgen te maken?

Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken. Wist je trouwens dat Arke 3 nieuwe toestellen heeft besteld van het type 787 dreamliner. Als het goed is worden die in 2013 afgeleverd. Veel plezier op je reis met Arke en geniet ervan!
Gr. henk

hoi henk, dat wist ik idd niet. Maar zeker een goed vooruitzicht. Dank je wel, dat zal zeker lukken. Ben eral helemaal klaar voor! Bedankt voor je informatie!

Helemaal met Henkie eens Wij zijn in november 2010 naar Mexico gevlogen met Arke, 767, tussenlanding op Holquin. Is prima bevallen hoor. DVD moest je idd huren, maar dat kun je voor de heen en de terugvlucht apart doen omdat de terugvlucht een nachtvlucht was hebben wij het alleen voor de heenvlucht gedaan. Gedurende de gehele reis informatie vanuit de cockpit. Ook de tussenlanding op Cuba verliep goed. Steward(essen) vriendelijk en altijd bereid to uitleg.
Heb altijd een veilig gevoel bij Arke.
Geniet van je vakantie!!!

hoi monika,dank je wel voor je reactie. Het zal allemaal wel goed komen. Ook een landing op holguin. Maar meestal lees je idd alleen de slechte reacties. Er zullen vast en zeker ook heel veel positieve reacties zijn.dank je wel. Gaat zeker lukken.

prima ervaringen met arke fly voor de korte afstanden. natuurlijk geen luxe en culinaire hoogstandjes, maar wel lekker goedkoop en effectief. ben er nog nooit meer de oceaan over gegaan

Onze ervaringen met Arkefly zijn super. We vlogen premium comfort class naar de dominicaanse en de service was top alsmede de vriendelijkheid van het personeel. We vertrokken precies op tijd kwamen zelfs 1 uur eerder aan. volgende keer weer met Arkefly.

Ik vlieg al jaren ArkeFly. Als het even kan, dan kies ik voor deze maatschappij.
Economy is niet geschikt voor lange mensen. Premium Comfort is dan goed. Ook dan moet je drankjes zelf betalen.
Vaak als je wat zoekt of laat boekt, kun je soms voor een schappelijk prijsje Premium Comfort boeken.
Ik heb vaak met hen gevlogen naar de Dominicaanse Republiek en nu, als het even kan, naar Spanje.
Ook ik vind hun service super.

Groetjes
Theo
www.thelatinworld.nl

ik vlieg met arke fly en zit op de heenweg premium comfort
wat houd dan de Persoonlijk Entertainment Programma in

en terug comfort
hoe is de service en de been ruimte

Premium Comfort Persoonlijk entertainment programma is een "DVD player " met daarop een groot aantal films, muziek, televisie series, kinderfilms en dergelijke. Daarnaast staan er spelletjes op. Zeker de moeite waard om te hebben. Iedereen kan dus zijn eigen programma zien.
Beenruimte in Premium is 10 cm meer dan Comfort en is een aanwinst, ofschoon je in Comfort genoeg beenruimte heb, meer ruimte is gewoon extra luxe.
Service in Premium is prima, maar is nog geen eerste klas. In Comfort heb je de zelfde service als in economy en is zeker redelijk.

bedankt voor het antwoord
zo’n Persoonlijk entertainment programma is wel heel leuk.

In mei weer Premium Comfort gevlogen met Arkefly vanuit Spanje. Boarding begon 20 minuten vroeger, omdat ze eerder waren geland en klaar waren voor de nieuwe passagiers. We vertrokken dus ook eerder. Rustige vlucht met prima service. Lekker warm eten, krantje en genoeg te drinken.

Op mijn website vind je meer info over Arkefly.

Groetjes
Theo
www.thelatinworld.nl/arkefly.html

We vliegen op zondag in januari naar Aruba
Met arke fly een boeiing 767 300 economy en wil graag weten
Wat voor entertainment is er aan boord en krijgen we wat te eten?
groet traveler >>>

Kijk op http://www.arkefly.nl/services/