hoe is het om met de vliegmaatschappij arkefly te vliegen .
we moeten namelijk een lange afstand maken van 10 uur.
hoe is de service en het eten?![]()
is het een fijne maatschappij om mee te vliegen?
ik ben benieuwd.
groetjesss
hoe is het om met de vliegmaatschappij arkefly te vliegen .
we moeten namelijk een lange afstand maken van 10 uur.
hoe is de service en het eten?![]()
is het een fijne maatschappij om mee te vliegen?
ik ben benieuwd.
groetjesss
Hoi Nadia
Het is en goede maatschappij als je economie zit heb je redelijk ruimte drinken en eten komt continu langs, je moet een koptelefoon kopen voor de film te kijken was ik niet zo kapot van heb een dvd speler meegenomen was perfect,
ik wens je een goede reis ben nu zelf twee keer met hun naar brazilie gevlogen maar geen klachten.
veel plezier Lonkie
Helaas hadden wij een negatieve ervaring :crybaby:
Naar Jamaica ging het op de heenweg nog redelijk goed met de vertraging. Het vliegtuig zelf was over de datum, onderweg kwamen de luchtkapjes spontaan naar beneden (en reken maar: je schrikt je kapot!) en de TVâs waren zeer slecht.
Terug stonden we niet eens op de passagierslijst en kon iedereen door een vertraging alleen aan de gate inchecken. Daar hadden ze iedereen al ingedeeld en zaten we door het hele vliegtuig verspreid (waren met zân 4-en). Echt niet tof dus.
Van het eten was alleen het zakje Doritoâs Honeybites lekker, de rest laten staan. Maarja, blijft vliegtuig-eten zeg maar⊠Het is natuurlijk geen restaurant.
Heb van andere hotelgasten gehoord dat ze de koffers na drie dagen pas ontvingen, omdat het bagageluik niet open ging en afgelopen vakantie naar Cuba had men alweer 16 uur vertraging op de terugweg (wij vlogen gelukkig met Martinair)âŠ
Voor ons dus, als het even kan, geen ArkeFly meer !
hey,
ik heb geen reis met arkefly gemaakt, maar wel met de britse broer, namelijk Thomson fly. Ben met deze maatschappij een paar keer naar engeland gevlogen, prima en op tijd, hetzij dat ik 1 keer een negatieve ervaring heb gehad dat mân vliegtuig tot 1 uur snachts vertraging had (perfecte weersomstandigheden) en vervolgens gewoon uitviel!! stond ik daar om 1 uur snachts op Schiphol! Die losers hebben nog net het geld van de ticket terug gestort, maar alle extra kosten die ik heb gemaakt (terugreis met taxi, en nieuwe dure last minute naar de uk boeken) hebben ze dus mooi niet vergoed⊠losersâŠ
We gaan op 15 juni naar Griekenland met arkefly.Ik heb de laatste tijd behoorlijk negatieve dingen gelezenâŠkan iemand mij vertellen of het echt zo erg is?
wat heb je gelezen en waar?
ben net terug uit tunesie met arkefly en dat was eens en nooit weer met andere maatschappijen nooit problemen gehad en met arkefly allen maar en we waren niet de enuige die klaagde. slechte incheckprocedure oud vliegtuig met verschillende mankementen en kortaf gezegd bot personeel dus voor ons nooit geen arkefly meer.
Ik heb dit voornamelijk op internet gelezen,en alle berichten gingen over vertragingen,slechte service en gammele toestellen.Daarom was ik hiernaar benieuwd of dit echt zo is.Dit is de eerste keer met arkefly.
ben nu 1 week terug en vlieg nooit meer met arke fly.op heen en terug weg ruim 2 uur vertraging de week voor wij gingen zelfs 17 uur.op schiphol slechte service van arkefly en dan nog een vliegtuig dat bij het opstijgen al bijna uit elkaar valt airco is naar beneden gekomen.ik hoop dat jullie meer geluk hebben en geen vliegangst want dan zit je bij arkefly echt verkeerd.
Al is het misschien een beetje laat, ik wil ook nog even dit kwijt over ArkeFly;
Van de winter met ArkeFly naar Inida gevlogen, de heenreis duurde maar 8,5 uur ipv de geplande 10 uur, ze kwamer 3 keer langs met een maaltijd, daarnaast vele keren met drinken en kleine versnaperingen zoals borrelnootjes en zelfs ijs!! Geen vertraging gehad en ik vond de beenruimte in de Boeing 767 vrij ruim, stukken ruimer als Transavia! Al met al een heerlijke maatschappij! Vertraging kan bij elke maatschappij voorkomen en de vliegtuigen van Martinair zijn net zo oud hoorâŠ
Zijn nu een week terug van vakantie en ook met Arkefly gevlogen. Als het aan mij ligt voorlopig ook niet meer met arkefly.
Heenweg: vertrokken om half 3 's middags, komen ze om 3uur al langs met warm eten, (wij hadden zoiets van doe ons maar eerst 'n broodje, is iets te vroeg voor warm eten), tegen 18:00uur kregen we wel wat honger, wilden we wat bestellen, was alles op, alleen 'n cup-a-soupje was er nog en dat rond etenstijd en buisness-class!!!
(op de terug-vlucht werd ons wel netjes gevraagd wat we wilden hebben aan warm eten dan zouden ze dat weg zetten, als we dan zin hadden konden we 'n seintje geven).
Het tv-schermpje waar wij voor zaten deed het de heen- en de terug vlucht niet. (wij zaten op 1a en 1b)
Het leeslampje boven mij had 'n eigen willetje,(ook de heen- en terug vlucht) continue aan, uit, aan, uit, pfff werd er gek van, wil je 's avonds lezen vliegt dat ding uit en aan en 's nachts als je 'n beetje probeerd te âslapenâ springt dat ding aan en uit.
De heen-vlucht vloog de piloot super en de terug-vluchtâŠpfff (heb het over het landden).
Zijn nu een week terug van vakantie en ook met Arkefly gevlogen. Als het aan mij ligt voorlopig ook niet meer met arkefly.
Heenweg: vertrokken om half 3 's middags, komen ze om 3uur al langs met warm eten, (wij hadden zoiets van doe ons maar eerst 'n broodje, is iets te vroeg voor warm eten), tegen 18:00uur kregen we wel wat honger, wilden we wat bestellen, was alles op, alleen 'n cup-a-soupje was er nog en dat rond etenstijd en buisness-class!!!
(op de terug-vlucht werd ons wel netjes gevraagd wat we wilden hebben aan warm eten dan zouden ze dat weg zetten, als we dan zin hadden konden we 'n seintje geven).
Het tv-schermpje waar wij voor zaten deed het de heen- en de terug vlucht niet. (wij zaten op 1a en 1b)
Het leeslampje boven mij had 'n eigen willetje,(ook de heen- en terug vlucht) continue aan, uit, aan, uit, pfff werd er gek van, wil je 's avonds lezen vliegt dat ding uit en aan en 's nachts als je 'n beetje probeerd te âslapenâ springt dat ding aan en uit.
De heen-vlucht vloog de piloot super en de terug-vluchtâŠpfff (heb het over het landden).
:beef:
Goed om te weten,
Jan
Hoi Hoi
Arke Fly is echt de slechtse Maatschapij waar we ooit mee hebben gevlogen. We hadden al wel op internet allemaal slechte Reacties gelezen maar we dachten dat komt vast maar een paar keer voor⊠maar NEE!
We zouden op 8 Juli om half 1 vliegen naar Natal (Brazilië)
Toen we eenmaal door alles heen waren en in het vliegtuig zaten stonden we al erg lang stil toen even later werdt omgeroepen dat ze problemen hadden met de motor en dat we rustig moesten blijven zitten en dat de Koffie en Thee bonnen geregeld werden. Toen we uit het vliegtuig waren en een drankje hadden genomen moesten we om 3 uur weer bij de Gate verzamelen. Daar hadden ze helaas slecht nieuws voor ons. De vlucht vloog vandaag helemaal niet meer, morgen om half 7 zou hij vliegen. We werden wel netjes naar een Hotel gebracht (het NH Schiphol airport hotel. wel een mooi hotel maar je slaapt liever al in je eigen hotelletje) 's ochtends om 5 uur werden we al weer met bussen naar Schiphol gebracht met bussen. Daar moesten we weer door het hele gebeuren en toen stond er op de borden dat het vleigtuig om 10 uur zou vliegen i.p.v 7 uur. De ontbijtbonnen werden dus al weer uitgedeeld, maar even later stond er al weer half 11, toen 11 uur , toen 12 uur. Toen we uiteindelijk om 12 uur dus bij de gate stonden en in het vliegtuig zaten moest er nog getankt worden en de bagage moest er nog in, toen dat allemaal gebeurd was kwam er een enorme onweersbui aan en werd schiphol voor een tijdje plat gelegd. Uiteindelijk vlogen we dus om kwart voor 1! 24 uur VERTRAGING dus !!
De vlucht op zich was op de heen reis wel netjes, maar dat moest ook wel na al die vertragingen. We kregen netjes op tijd het eten en veel drinken en verfrissingsdoekjes.
Na 3 en een halve week in Brazilië te zijn geweest gingen we weer naar huis.
De vlucht terug was heel wat minder! ten eerste had die ook al weer 5 uur vertraging. Om 1 uur 's nacht werd ons avond eten al gebracht. Het eten was niet lekker maar dat was ook wel te verwachten. De tvâs waren slecht en de man die alles om riep was amper te verstaan. We kregen geen doekjes en maar 2 drankjes in een vlucht van 9 uur. Het ontbijt kwam veel te laat! toen we aan het landen waren waren ze nog bezig met het uitdelen. De stoelen, riemen en tafeltjes werden niet meer gecontroleerd. De mensen uit de Comford Class hadden al de borden al in de gangpaden gezet omdat het niet meer werd op gehaald maar wel werd verzocht om de tafeltjes in te klappen. Toen we waren geland begon iedereen al te lopen naar de Bagage rekken. Toen riep de meneer " en voor de Doven en slechthorenden we rijden nog steeds ! ââ nou ja dat is ook niet echt aardig om te zeggen tegen passagiers.
Als u na mijn verhaal toch nog vliegt met Arke Fly dan hoop ik dat u een goede reis heeft en niet zoals ons en voor het wel gebeurd hopelijk heeft u een goede reisverzekering.
Xxx Tessa
ik ga echt NOOIT NEVER meer met ARKEFLY
Ik ben in mei met Arkefly naar Egypte gevlogen en werkelijk ALLES ging mis.
Het is zoveel dat ik geen zin heb om het hier allemaal neer te zetten maar ik wil alleen maar advies geven;
VLIEG NIET MET ARKEFLY.
Zo, ik ben weer met ArkeFly naar Griekenland geweest, op de heenweg keurig op tijd, toestel met GLOEDNIEUW INTERIEUR MET LEREN STOELEN IN DE ECONOMY en ruimer als Transavia, op de terugweg 2 uur vertraging, dit kwam doordat er op Schiphol iets fout was gegaan met de check inn. We kregen echter weel een gratis drankje in Griekenland en ook nog een Kitkat in het vliegtuig. Zowel op de heen als terugreis kregen we bij het landen snoepjes tegen de druk, ga zo door ArkeFly, hier kan Transavia nog een voorbeeld aan nemen!!!
En Eveline, je kan het nou wel allemaal leuk afkraken, maar als je niet zegt wat er mis ging, vind ik het maar een vaag verhaalâŠ
Ik ben al meerdere keren met ArkeFly gekomen en heb nooit problemen gehad, wees blij dat je een gratis hotelovernachting kreeg, dat doen echt niet alle maatschappijen, bovendien, dat onweer kan ArkeFly ook niks aan doen en bij elke maatschappij hebben de toestellen wel een mankementen, kijk maar naar Martinair. Bovendien vind ik er niks onaardigs aan dat iemand zegt, voor doven en slechthorende we rijden nog steeds, als er iets is waar ik me aan erger dan is het wel al die mensen die meteen na de landing opstaan, terwijl er duidelijk gezegd wordt dat je moet blijven zitten, eigen schuld als er dan commentaar wordt gegeven, moeten ze maar gewoon luisteren!
Oke, aangezien je me anders niet wilt gelovenâŠ;
Ik ga de terug weg niet ook nog is helemaal beschrijven maar het was net zo erg, en de schermpjes deden het weer niet. En de reisleiding verder van Arke is ook BARRE BARRE slecht. onze reis naar Cairo was niet goed uitgelegd en we zijn super slecht over alles geinformeerd.
Iemand die andere ervaringen heeft, prima, maar wij NOOIT weer. Ik ga niet zomaar n vliegtuigmaatschappij afkraken zonder dat ik er problemen mee heb gehad, wat zou ik daar aan hebben? En trouwens, dat nieuwe interieur, tja dat was inderdaad wel nodig ja! Godzijdank hebben ze dat tenminste vervangenâŠ
ik vlieg volgend jaar met Malaysia