Hallo mensen,
Ook ik wil bij deze met klem bevestigen dat de service van Arke barslecht te noemen valt.
Vanwege mijn gezondheid had ik iets nodig in het ziekenhuis in Turkije.
We kregen te horen van de hostess dat het allemaal een makkie was. De arts van het resort zou met ons meegaan, en we konden ophalen wat ik nodig had.
Nou dachten we, toppie! Echter kwam de arts van het complex naar ons toe, en kon niets voor ons betekenen.
We werden zonder hulp op pad gestuurd naar het ziekenhuis.
Na vele malen heen en weer gebeld te hebben met de hostess van Arke (de hostess was niet bereikbaar, wij mochten het noodnummer bellen) kregen we te horen dat we het zelf maar moesten regelen.
We konden gewoon naar het ziekenhuis, daar lag alles klaar volgens Arke.
Echter daar aangekomen wist niemand ergens vanaf, en moesten we weer met handen en voeten alles uitleggen.
Vanwege mijn medische voorgeschiedenis raakte ik lichtelijk in paniek in dat ziekenhuis ( de arts wilde mij volledig gaan onderzoeken), en dus hebben we weer met Arke gebeld.
Wij werden afgepoeierd met dat we maar rustig moeste blijven.
Achteraf hoorden wij van de hostess die naar het hotel kwam dat er 3 dames die dag weinig te doen hadden, dus met gemak naar ons toe had kunnen komen.
Het heeft dus geresulteerd in een hele hoge (mobiele) telefoonrekening, een hoge ziekenhuisrekening en een volledige reisdag verloren. Het briefje wat ik meekreeg van de hostess, waarvan zij zei dat dat voldoende zou zijn voor de verzekeraar is bij lange na niet voldoende, en een lange papierenwinkel kan beginnen.
Wij zijn ZEER TELEURGESTELD in Arke, en gaan hier nooit meer mee in zee.
Miranda.