Ervaringen met Air Asia

je kan ook gewoon met easyjet ofzo naar londen kan al voor 30 euro (of meer of minder)

En dan kom je op een andere luchthaven aan, dan waar je aansluitende vlucht vertrekt?
Dat wordt dan wel erg omslachtig om een paar tientjes te besparen.

easyjet vliegt naar 3 vliegvelden in londen ook naar stansed? ofzo hoe het ook noemt waar air asia vandaan vliegt

hallo,ik vlieg in december met swiss air naar Bangkok,voor maar 606 euro en in Februarie met Egypt-air voor 539 euro,daar komen geen kosten bij.Ik heb het niet zo om naar Londen tegaan,je verlies allicht etelijke uren,For What?een paar euro’s minder?georgessiam.

sorry hoor maar alle keren dat ik rond de tijd dat ik wil gaan (maart) kwamen die prijzen toch wel veel hoger uit en als ik een paar honderd euro kan besparen om naar londen te gaan voor 30 euro dan doe ik dat

Gewoonlijk als ik terug kom van Thailand boek ik meteen mijn tickets,je moet wel wat geluk hebben,Ik ben pas een klein week terug uit Laos,en ik had een ticket voor 483 euro met Etihad airways!!gegroet:georgessiam.

Hallo,

De goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden van Amsterdam naar Bangkok is 580 euro met Eva Air. Dus dat is volgens mij een goeie deal ik heb dit opgezocht met Cheap Tickets en dan 3 weken in maart 2010. Dit is een vlucht die in een keer naar Bangkok gaat.
Dit ook nog even opgezocht bij Eva Air zelf dan kost het voor een retour zelfde als bovenstaande 598 euro. Dus als je dan via Londen zou vliegen dan bespaard dat je tussen de 40 en 60 euro. Als dat het je waard is moet je het zeker doen.

Ieder zijn ding,maar ik zal nooit naar londen vliegen om een paar euro’s uit te sparen.het is al een uur vliegen,en de terugvlucht ook 1uur!!en dan moet je nog vanuit londen bijna 13 uur vliegen om aan te komen in Bangkok!!echt niets voor mij Moira.gegroet:georgessiam.

Hallo,

Nee mij ook niet gezien en zeker niet om 40 a 60 euro te gaan uitsparen. Ik vlieg altijd rechtstreek gewoon vanaf Amsterdam. Ik betaal sowieso altijd teveel want ik vlieg eigenlijk alleen maar met Eva Air en dan Evergreen Klasse dat is de tussenklasse van Eva Air. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Hallo,

Kan jullie aanraden tickets te kopen rond 15 januari in Belgiƫ.JOKER en CONNECTIONS hebben dan grote promoties met vroegboek actie.

quote=Hanny1958;476080]wij zijn van plan om in juli 2010 naar Indonesie te gaan met ons gezin met 4 kinderen. Is het dan een aanrader om met Airasia zo’n grote tocht te maken. De prijzen zijn erg aantrekkelijk. Van London naar Kuala Lumpur voor 546 euro. Terwijl KLM en Singaporeairlines er over de 1000 euro voor betaald. kan iemand zijn ervaring aan mij vertellen?
[/quote]

Hallo,

Ja het is een normale economy vlucht. Je moet alleen alles erbij kopen dus ook eten en drinken. Verder als je wil slapen zul je ook een deken en kussentje erbij moeten kopen. Of die dus zelf meenemen. Ik vind Airasia geweldig alleen ik zal zelf persoonlijk niet zo snel meer een nachtvlucht nemen. Dit komt omdat tijdens de hele vlucht de lichten misschien 2 uur uit zijn geweest. Ik weet niet hoe dat is met de vlucht van Londen naar KL. Ik zelf heb gevlogen van KL naar de Gold Coast Australie.
Ik denk dat je voor dat geld ook waarschijnlijk wel wat kunt vinden van Amsterdam naar Bangkok of van duitsland naar Bangkok. Dan zou je kunnen doorvliegen met airasia naar Indonesie.

Wij hebben deze maand twee keer met Airasia gevlogen en het was gewoon weer goed. Helemaal voor die prijs… KL - Siem Reap en Phnom Penh - KL. Het ticket (Malyasia Airlines) op KL hadden we als startpakket bij Couplesonly(Fox) gekocht voor onder de 700 euro. Misschien is dat een optie?

Hoihoi,
ik durf niet zo goed op buitenlandse sites te boeken. Weet iemand waar je nog meer airasia kunt kopen? Of kan ik dat ter plekke doen (ga naar Indonesiƫ)?
Thx, Els

Wij hebben al vaker via de website van Airasia geboekt. Niets mis mee en geen tussenpersoon die er nog aan moet verdienen :wink:

[/quote]

Dag Michelannie,

wij hebben al een aantal keren met air asia gevlogen, altijd prima.

groeten Hanna

Hallo,

Ik heb zo’n 11 vluchten op mijn naam met Airasia in de afgelopen 2 jaar. Altijd op hun website geboekt zijn zeer betrouwbaar. Het is altijd goed gegaan en ze zijn zeer goed daarin. Ze zijn ook zeer bereikbaar en open. Airasia is een maatschappij die echt alles goed wil doen en je hoeft je echt geen zorgen te maken om daar te boeken.

Ik vond Air Asia niet zo geweldig, zij zeuren over 100 gram extra baggage, je hebt weinig beenruimte, vertragingen en zelfs op een vliegreis van 3 uur krijg je nog geen glaasje water mocht je onwel worden…

Tsja, het is natuurlijk niet voor niets een lowcost airline. Op bagage (en overbagage) en dat soort dingen (maaltijden, drinken, verzekeringen) verdienen zij natuurlijk.
Als je een flexibele carrier wilt met wat meer beenruimte, gratis eten en drinken tijdens de vlucht etc etc, kan je altijd Malaysia Airlines of Thai Airways boeken, maar daar betaal je dan ook voor.

Klopt, alleen zo goedkoop waren ze niet ivt air Malaysia die net zo duur is en meer faciliteiten biedt. Met beide maatschappijen veel gevlogen maar air Malaysia komt met prijs en service bij mij beter uit de bus.