Ik wil met AirAsia vanuit Bangkok naar Phnom Penh gaan vliegen.
Wie heeft ervaring met deze luchtvaartmaatschappij??
Is het veilig om hiermee te vliegen??
Alvast bedankt!!
Ik wil met AirAsia vanuit Bangkok naar Phnom Penh gaan vliegen.
Wie heeft ervaring met deze luchtvaartmaatschappij??
Is het veilig om hiermee te vliegen??
Alvast bedankt!!
Hoi Susie,
Hier even een berichtje uit Thailand. De afgelopen 10 dagen ben ik met Thai Air Asia van Bangkok naar Udon Thani en terug gevlogen en gisteren van Bangkok naar Krabi. Niks op Air Asia aan te merken, prima vliegtuigen en vriendelijk personeel. Mooie luxueze leren stoelen in de vliegtuigen, alleen Economy Class aanwezig.
Maak je dus geen zorgen, gewoon boeken dus !! Ik heb er prima ervaringen mee.
ja wij zijn van kuala lumpur naar bangkok gevlogen , prima gegaan, soms wat vertraging, maar voorderest prima hoor, dit jaar gaan we weer !!!
gr tamara
Air Asia is goed. Maar steeds meer komen er vertragingen voor. Vooral binnenlandse vluchten hebben hier last van. 45 minuten vertraging tot 2 uur is heel normaal. Temeer omdat Bangkok Airways en Thai Airways voorrang hebben op deze maatschappij. Ze zijn een stuk goedkoper. Ik zou zeggen als het geen probleem is om zo nu en dan een vertraging te hebben, zeker deze maatschappij gebruiken. Scheelt al gauw 1000 Bath per vlucht. Bijv. Chiangmai naar Bangkok. Met vriendelijke groet peter
Ik ben begin juni ook van Bangkok naar Phnom Penh gevlogen met Air Asia. Erg goedkoop, en geen enkel probleem. Hij vertrok alleen wel vroeg (7.00 of zo). Je moet 45 minuten voor vertrek op het vliegveld zijn. Ik had daarom de dag van tevoren een minibusticket gekocht op Khao San road voor vertrek om 5.00 's morgens. Deze was net op tijd.
Voor de prijs mag je absoluut niet klagen, snap niet hoe ze het soms zo goedkoop kunnen krijgen.
Maar het is wel net een bus, als die miep bij de gate de microfoon ook maar even per ongeluk aanraakt springt iedereen op om al duwend een traditionele voedselbonnen rij te maken.
1 ding; pas op met het boeken via internet bij hun ik heb 1 keer een probleem gehad dat het geld was afgeschreven maar ik geen tickets had, heeft een week of 2 geduurd voordat ik het geld terug kreeg. Boek lekker aan het loket.
Bedankt voor de reacties. Ticktes ondertussen geboekt!!