We zijn bezig om onze reis verder te plannen en willen op 9 augustus 2009 vanuit Chiang Mai vliegen naar Bangkok ( 2 volwassen en 2 kinderen; 11 jr & 8 jr).
Met welke vliegtuig maatschappij kunnen wij het best en voordeligst vliegen?
Is het aan te bevelen om alvast vanuit Nederland te boeken of kunnen we beter in Chiang Mai boeken?
Wie heeft er ervaring met het vliegen binnen Thailand?
ik heb geen ervaring met vliegen in thailand.
maar je kunt het voordeligst hier al boeken, hoe langer van te voor hoe goedkoper. www.airasia.com is meestal het goedkoopst.
Heb zelf regelmatig met zowel NokAir als AirAsia gevlogen op verschillende trajecten binnen Thailand en dit is uitstekend te doen met een van deze lowcost-maatschappijen.
Toen wij vorig jaar in Thailand waren stond Nokair niet goed bekend. Over airasia hebben we goede verhalen gehoord en zelf hebben we gevlogen met bangkokairways en thaiairways, 2 erg goede maatschappijen!
Het werkt bij Airasia en Nokair wel zo dat hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is. Wij hebben veel met Airasia gevlogen is altijd zeer goed bevallen.
Ik heb een goede ervaring met thai airways (chiangmai-phuket)
en ook met bangkok air een mooie vlucht van samui naar phuket gehad.
thai is wat duurder dacht ik.
maar beiden goed bevallen.
Ook bij ons goede ervaringen met Thai-air!!!
Op korte termijn in Thailand geboekt(of beter door de reisleiding laten boeken voor ons) En het ging heel soepel.
We hebben 2 keer van Chaing Mai naar Bkk gevlogen en echt top geregeld!!
Al is het een wat late reaktie, misschien hebben jullie er toch nog wat aan?
Want: wij hadden, samen met een reisgezelschap van zo’n 20 mensen, ook een vlucht 'Chiang Mai-Bangkok" geboekt.
Bij het inchecken werd ons verteld dat er niet voldoende plaats zou zijn. Helaas moesten we “bijbetalen” voor een duurder ticket, zodat we dan toch mee mochten… nooit doen dus!!! We hebben gewacht tot 5 minuten voor vertrek tijd en toen bleek plotseling dat er toch plaats was :disgust:!