Ervaringen met Air Asia

Hierboven kun je je waardering geven en / of deel je ervaring in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Bekijk de website van Air Asia

Afgelopen vakantie (mei 2006) met Thai Air Asia gevlogen van Bangkok naar Udon Thani en v.v. en van Bangkok naar Krabi en v.v.
Na meerdere keren met Nokair gevlogen te hebben, was dit de eerste keer met Air Asia.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend was. Alleen Economy Class configuratie aanwezig, prachtig mooie leren stoelen en vriendelijk personeel.
Ook geen vertragingen gehad.
Ik had zelfs het geluk dat ik destijds (februari 2006) 3 vluchten voor 99 Baht per stuk (ca. 2 euro !!!) had geboekt en voor dat geld mag je ook eigenlijk niet klagen…
Volgende keer vlieg ik zeker weer met Air Asia !

Tijdens mijn tijd in thailand heb ik meerdere keren met airasia gevlogen. Van bangkok naar Chiang Mai en terug, van bangkok naar Chiang Rai, van Phuket naar bangkok en ook nog heen en terug naar Kuala Lumpur vanaf bangkok.
Gewoon een goede luchtvaartmaatschappij, hoewel af en toe wel wat vertraging, zoals vanaf Kuala Lumpur ongeveer een uur.
De prijzen ben ik een beetje vergeten, ik heb geen vluchten van 99 baht gehad maar het was iig wel goedkoop!

Wij zijn afgelopen jaar, september 2007, met Airasia van Bkk naar Phnom Penh gevlogen. Vlucht was goed, op tijd en zeer voordelig. Persoonlijk vond ik het erg vergelijkbaar met een budgetmaatschappij als Ryanair.

Goede Vluchtmaatschapij. meerdere vluchten mee gedaan en altijd goed.

Prima maatschappij. Wel op het gewicht van de bagage letten, anders even wat spullen overhevelen naar je handbagage.

Hallo,

Zeer goeie maatschappij al zo’n 11 keer mee gevlogen. Het gewicht is nu aangepast, je kunt nu tot 25 kilo bijkopen net als dat je van tevoren je stoel kan uitkiezen voor een kleine vergoeding. Dit vind ik zeer prettig want wij vonden het maar lastig om niet meer dan 15 kilo mee te nemen.

gr van Moira

wij zijn van plan om in juli 2010 naar Indonesie te gaan met ons gezin met 4 kinderen. Is het dan een aanrader om met Airasia zo’n grote tocht te maken. De prijzen zijn erg aantrekkelijk. Van London naar Kuala Lumpur voor 546 euro. Terwijl KLM en Singaporeairlines er over de 1000 euro voor betaald. kan iemand zijn ervaring aan mij vertellen?

1 like

mensen bedankt voor jullie ervaringen. Hier kan ik wat mee en ga mijn vlucht boeken bij AirAsia of heeft iemand een tip voor een andere maatschappij?
groet Hanny

1 like

Ja, KLM. Hoeft je niet eerst naar Londen en heb je een hele leuke stopover in KL als je dat wilt en anders met een tussenstop en hetzelfde toestel door naar Jakarta. Baggage doorgelabeld en geen gedoe met moeilijke transfers in Engeland.

Frank

ik ben bezig met het plannen van een rondreis door azie,
nou heb ik gekeken voor tickets van air asia.
kwa kosten geweldig rond de 30 euro van KL naar bankok, bankok- jakarta,jakarta-bali enz. maar weet iemand of dat in die landen word toegestaan om met enkeltjes te reizen, want ik weet dat je in sommige landen dan geweigerd word.
dus iemand met ervaring, laat het me weten
jorrit

1 like

Beste Jorrit,

Ik ben ook een rondreis door Indonesië aan het plannen. Mijn collega heeft 9 maanden in die regio rondgereisd en het meest gevlogen met AirAsia. Ze vond het een betrouwbare prijsvechter. Ik heb vanochtend mijn retour Kuala Lumpur geboekt via vliegwinkel.nl. We vliegen vanuit Amsterdam. retour is 600 euro. Zeer voordelig en je hebt garantie van het ANVR. De binnenlandse vluchten gaan we met AirAsia doen. Spotgoedkoop.
groet
Hanny

Zou het goed zijn om vanaf Londen naar Singapore te vliegen? Iemand ervaringen

Hallo,

Dat is best goed te doen maar dat kan niet met Airasia. Die vliegt alleen van Londen naar Kuala Lumpur.

ja sorry dat bedoelde ik :slight_smile:

[quote = Moira1309; 491359]
Hallo,

Dat is best goed te doen maar dat kan niet met AirAsia. Alleen Die vliegt van Londen naar Kuala Lumpur. [/ Quote]
hoi Moira,wat vragen ze tegenwoordig voor een ticket van Londen naar Bangkok via kuala lumpur?groetjes georgessiam.

Hallo,

Geen idee ik heb nog nooit gevlogen van Londen naar Kuala lumpur. Ik ben net in Nederland geweest en heb gevlogen bij Eva Air ik vind dat een geweldige maatschappij.
Ik zou zeggen kijk op www.airasia.com succes ermee he

Zullen we doen Moira,nu ga ik slapen(heb een slechte en stresserend dag gehad)bedankt voor je imformatie!!georgessiam.

pas mee gevlogen van london naar kl en terug. niets mis mee. boek alleen je maaltijden van tevoren. prijs afhankelijk van dag en aanbieding

Leuke prijs,maar je moet ook nog je kosten rekenen van Nederland richting Londen!!Of is dat inbegrepen in de prijs? gegroet:georgessiam.