Ervaringen met Bangkok Air

Hierboven kun je je waardering geven en / of deel je ervaring in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Bekijk de website van Bangkok Air

Ik zie dat nog niemand zijn ervaring hier heeft neergezet, terwijl ik het een goede maatschappij vind. Afgelopen maand heb ik met Air Asia gevlogen en met Bangkok Air, dus ik kan een goede vergelijking maken. Voordeel van Bangkok Air was dat je iets meer check in baggage mag meenemen. Daarbij bleek Phuket-Bangkok in die week voordeliger te zijn met Bangkok Air.
Mijn vorige ervaringen met deze maatschappij waren ook positief.

Vorig jaar met PG (Bangkok Air) van Luang Prabang naar Bangkok gevlogen en 3 weken geleden de omgekeerde weg afgelegd.
Beide vluchten zijn prima bevallen, goede en vriendelijke crew.
Bij de laatste vlucht 8 kg overbagage, extra kosten vielen heel erg mee, dacht zo’n 1300 Baht.

Als expat woonachtig in Bangkok maken wij regelmatig gebruik van Bangkok Airways. Prima vliegmaatschappij. Vorig jaar hebben wij een bezoek gebracht aan Cambodja. We vlogen terug vanaf Phnom Penh. Omdat het bloedheet was en we op de laatste dag wel alles gezien hadden lieten we ons al om 14.30 uur afzetten op het vliegveld. Onze vlucht vertrok pas om 19.00 uur. In de vertrekhal zagen we dat er om 15.15 uur ook een vlucht ging naar BKK van Bangkok Airways. Wij bedachten ons geen moment en zijn gelijk naar de incheckbalie gegaan. Daar bleek dat we nog met deze vlucht mee konden. Er was 1 probleem zeiden ze: er was voor ons geen maaltijd!! Nou, wat een probleemlol2.
Voor het omboeken hoefden we niets te betalen en binnen een half uur hadden we alle douane formaliteiten afgehandeld. Precies op tijd om aan boord te gaan. Klasse vinden wij dit.

Hallo,

Ik heb gevlogen met Bangkok Air van Bangkok naar Koh Samui echt geweldig. Had een fout gemaakt met de internet boeking ik had de vlucht verkeerd om geboekt. Oficeel mocht ik die vlucht niet meer omzetten maar ze waren echt super aardig en de vlucht was beschikbaar en ze hebben zonder extra kosten mijn vlucht andersom gezet. Daarna hebben ze me keurig een email gestuurd met de wijziging helemaal top.
Verder op de vlucht ook helemaal prima ze ik vroeg om meer beenruimte en heb die ook gekregen het eten vond ik niet zo maar goed.

1 x met bangkok air gevlogen van bangkok naar trat alles was prima geregeld en vriendelijk personeel, ook ik vond het eten niet zo goed maar het was maar een korte vlucht dus dat was geen probleem en echt goed eten in een vliegtuig is toch een zeldzaamheid

kortom een prima maatschappij met vriendelijk personeel

Vorige maand weer eens met Bangkok Airways gevlogen, van Bangkok naar Luang Prabang (Laos).

Helaas voor paar weken voor vertrek een schemawijziging ontvangen waardoor we een nachtje in Bangkok moesten blijven en niet in 1x konden doorvliegen. Vlucht met Bangkok Airways moest door deze tijdswijziging veranderd worden, maar dit ging heel makkelijk via de e-mail. Binnen 24 uur was deze wijziging geregeld.

Op Suvarnabhumi Airport ook weer gratis internet in de wachtruimte.

Met bussen naar het kleine toestel (ATR-72) vervoerd. Zoals alle vliegtuigen had ook dit vliegtuig een eigen naam: KUT
Beetje aparte naam voor ons Nederlanders, maar vernoemd naar het tropische Thaise eiland Kut (spreek uit: koed).

Het was allesbehalve een KUT-vlucht. Eerdere vluchten met Bangkok Air waren prima bevallen en ook dit was weer een heerlijk rustig vluchtje. Moet zeggen dat alle vluchten die ik tot nu toe met een ATR-72 heb gemaakt, erg prettig waren.

Tijdens de vlucht krijg je nog een kleine maaltijd en deze is prima.

Helaas zijn de tickets van Bangkok Air altijd nog wel aan de prijs en voor een vlucht van Bangkok naar Luang Prabang heb je nu eenmaal weinig keus, alleen Bangkok Air en Lao Airlines. Maar volgende keer wordt het dus weer Bangkok Air, is tot nu toe alle keren uitstekend bevallen !