Ervaringen met Thai Airways

Niets dan lof over deze maatschappij. De zorg en attentie die de crew aan de dag legt is geweldig. Service is top. Ook op binnenlandse vluchten.

ik ben van nepal naar thailand gevlogen met Thai airlines en vond ze ook helemaal top
we vlogen met een boeing 777 en hadden alle ruimte. de crew was vriendelijk en werkte erg snel en efficient om iedereen van drinken, borrelnootjes, eten, en alcohol te voorzien.
maaltijd was uitstekend!!

alleen inchecken was een mega ramp, weet niet of dat aan het vliegveld kathmandu lag of aan de medewerkers van thai air, maar goed…

Wie heeft er ervaring met Thai Airways???

Paar routes van maximaal 3-4 uur met hen gedaan. Materieel was deels versleten A300 en deels de veel modernere A330, ik heb begrepen dat inmiddels vrijwel alle vliegtuigen nieuwer zijn.

Prima service, voldoende beenruimte, goed eten - eigenlijk weinig te klagen.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Heb vroeger veel gevlogen met Thai airways,goede service en vriendelijke cabine personeel.
Spijtig dat ze niet meer uit Schiphol vertrekken,mijn vakantie begon vroeger al in het vliegtuig van Thai Airways.
Dit heb ik niet met andere airlines,raar maar waar!

Na met China Air van Amsterdam naar Bangkok te zijn gevlogen, ben ik met Thai Air verder gegaan naar Phuket en later uiteraard weer retour naar Bangkok.
Aangezien het hier een binnenlandse vlucht van een uur betrof kan ik dus alleen hierover mijn ervaringen mededelen en die waren goed, zowel de heenvlucht als de terugvlucht waren prima geregeld.

Enkele jaren geleden met Thai Air naar Australië gevlogen. Op de vlucht Bangkok - Perth was het multimediasysteem stuk. Dus geen films, geen muziek, niets. Als je dan in je eentje vliegt en misselijk wordt als je probeert te lezen, wordt het wel een erg lange vlucht zonder multimedia.

Hallo,
Wij twijfelen om met thai airways of met ethiad airways naar phuket vanuit brussel te vliegen , wat zijn jullie bevindingen?
Groetjes

de prijs en het lekker eten aan boord van Thai airways dat is het verschil met Ethiad(zelf heb ik al in het verleden met deze vliegmaatschappijen gevlogen.
Nu ook een pluspunt voor mij is,als je aankomt in Abu Dhabi (vliegveld) dan moet je maar 50meter lopen naar de rookkamer! oja tussenstop in Abu Dhabi
bedraagt maar een 2 tal uurtjes.

Wij zijn 7 januari vertrokken voor 3 weken Thailand…geweldig, en we hebben gevlogen met Ethihad
het was niet te doen, prachtige service, zoveel drank je maar wilt, keuze tussen hoofdgerecht tussen vlees en vis, het voorgerechtje en dessert waren ook heel lekker !! nogal iets anders dan die andere (kleinere) vliegreisjes, heel ruime keuze van films, kortom prachtig, alleen jammer dat ze niet rechtstreeks uit brussel vliegen, daarm gaan we deze zomer terug maar met Thai airlines, hopelijk is deze evengoed,
alvast doen en goede reis gewenst!!

Nu ik alle reacties lees over thai airways begrijp ik dat ze vanaf brussel vliegen. mijn ervaring met deze maatschappij is zeer goed service etc maar de beslissing voor mij om niet meer met hun te vliegen was
1998 vlogen ze van schiphol naar zurich een tussenstop van 2 uur en dan naar bangkok daarna gingen ze niet meer van schiphol, ik heb toen nog 3x bij hun geboekt een keer via frankfurt 2e via parijs en 3e keer via kopenhagen, in deze plaatsen overstappen op de thai laatste keer aankomst met sas inkopenhagen 5 min te laat heb toen 14 uur in kopenhagen gezeten dus thaiairways erg goed als ze rechtstreeks zouden vliegen deed ik het weer.
ben daarna 12 keer met eva-airways gevlogen eliteclass kost wat meer maar meer beenruimte die ik nodig heb omdat ik een ziekte in mijn benen heb en ortopedische schoenen draag

Een aantal malen gevlogen binnenlands in Thai…primma maatschappij…internationale vluchten zijn iets beter( nieuwere vliegtuigen ) en erg veel gevlogen op Maleisia, Sumatra en Hongkong met Air asia wat ook een goedkope en goede maatschappij is.
zeker aan te bevelen >

Ik heb een aantal keren met Thai air gevlogen o.a. Frankfurt Bangkok 2 keer, Bangkok Ho Chi Minh stad en Hanoi Bangkok. De service en het eten zijn prima. Op de route Frankfurt naar Bangkok wordt gevlogen met qua interieur verouderde Boeing 747-400 zonder personal screen. De route naar Vietnam met nieuwere Boeing 330.