thai airways

Hallo, heeft iemand ervaring met vliegen met thai airways ? Ik zou vliegen van Brussel naar Bangkok in economy class. Hoe zit het met de beenruimte met deze maatschappij? Graag jullie commentaar aub.
Groetjes

Ik weet niet of deze reactie te laat komt, maar wij hebben vorig jaar dezelfde vlucht gehad. Heel geriefelijk, vriendelijke bediening, comfortabele reis en (-naar vliegtuignormen) lekker eten. Ik ben 1m 85 groot, dus beenruimte is zeker belangrijk voor me -Hier had ik niet over te klagen! Je kan altijd eens checken op www.seatguru.com. Zij vergelijken alle parameters per luchtvaartmaatschappij. Je kan gewoon je vluchtnummer ingeven en zien met welk vliegtuig je gaat. Desnoods kan je een stoel aan het begin van je compartiment aanvragen. Kan je lekker languit liggen. :slight_smile:

Grts,

Jelle

2 likes

Hey, wij zijn zaterdag met Thai Airways naar Bangkok gevlogen, beste vlucht ooit. Vriendelijk personeel, lekker eten, je krijgt een kussentje en deken en je zal je niet vervelen met de tv-tjes. Wij zaten aan de exit dus beenruimte genoeg:)

Via Wereldwijzer app

1 like

We vlogen reeds met Egypt , Ethiad , Austrian en 4 maal met Thai en zolang de prijs redelijk is ,blijft ( vlieg ) ik bij deze laatste maatschappij !
Gewoon top !:chin:

Nou Ethiad is een prima maatschappij !

Nog plannen om dit jaar op reis tegaan naar Thailand en Spanje,Frank?

Thai Airways is vooral interessant qua prijs als je binnen de 21 dagen terug vliegt. Naar ik hoorde heeft dat iets te maken met een bepaalde tax die dan niet betaald dient te worden. Wij vlogen er vorig jaar mee voor een 600-tal eur. Moesten we een dag later vertrokken zijn, liepen de tickets ineens op tot boven de 1000 eur.
Deze reis zaten we ook goed met Qatar. Reuze-meevaller op de terugvlucht (Doha-Brussel): Halfleeg vliegtuig -lekker languit liggen, dus :slight_smile:

Thai air prima bevallen al vind ik de A380 van emirates absoluut de nummer 1

1 like