Per AIR BERLIN naar Thailand met BBI reizen

Hallo allemaal,

Dit is onze eerst keer dat we naar Thailand gaan. We gaan 14 september voor 16 dagen op rondreis met BBI reizen. Heeft iemand hier ervaringen mee? De voornaamste vraag is eigenlijk Air Berlin. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit comfortable, heb je bijvoorbeeld schermpjes in de stoelen. Volgens mij hebben wij een airbus 330.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes, Caroline

Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, maar kijk hier eens. Hier zie je precies hoe en wat qua de vliegtuigen. airberlin Flight Information

Wat ik me altijd weer afvraag (geen aanval of verwijd hoor!) waarom mensen dit nooit van te voren opzoeken? Eigenlijk maakt het nu niet meer uit wat een ander zegt, stel t is bar en boos. Ga je dan annuleren? Nee toch? (Heb meerdere malen gehoord dat Air Berlin prima is;))

Ik zoek dat soort dingen van te voren uit, ik zocht bijvoorbeeld wat extra beenruimte en een schermpje zou ook wel fijn zijn. Kwam bij Turkish Airlines uit, iets meer ruimte, een schermpje én “goedkoop”! En als “bonus” nog een dagje Istanbul! Maar das natuurlijk bijzaak en eigen keus doordat we voor een lange overstap hebben gekozen.

Hetzelfde doe ik nu met hotels, ga niet eerst boeken en dan pas kijken of het was is. Eerst kijken en dan pas boeken;)

Nou aangezien het een rondreis is, hebben we uiteraard geen keus gehad in welke vliegmaatschappij we hebben. En neem aan dat we er zo ook wel komen. Dus vandaar mijn vraag. Maar bedankt voor de info :slight_smile:

Aha op zo´n manier. Soms kun je kiezen met welke vliegtuigmaatschappij je gaat maar jij had dus blijkbaar geen keus. Dan moet je je er idd maar bij neerleggen, kan moeilijk gaan lopen;)

Kon je nog wegwijs worden uit de site die ik je gegeven heb? Weet niet met welk type jullie vliegen? De A330-300 of A330-200?

Misschien heb je t al gezien, maar voor alle zekerheid nog even dit topic.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=22569

wij zijn net terug uit thailand en heb ook met air berlin gevlogen prima vlucht gehad met vriendelijke bediening wij hadden geen schermpjes in de stoel voor ons maar verder niets om over te klagen, alleen weet ik niet in wat voor type vliegtuig wij hebben gevlogen

Air Berlin is een keurige maatschappij, maar zit aan de low cost kant. Net als BBI. Niets op tegen, als je er maar op bent voorbereid.

Violet
www.vakantiewijzers.nl

Hi,

Ik had op 29 augustus een vlucht van Dusseldorf naar Bangkok en vond de prijs kwaliteit verhouding prima. Het eten is ok, niet bijzonder en de stewardessen zijn vriendelijk. Stoelen zijn prima, ik had genoeg beenruimte maar ben ook niet zo heel lang (1.71) Je krijgt ook netjes een setje met oordopjes ed.

Gr. Simone

Hallo Simone,

Bedankt voor je berichtje. Had jij ook schermpjes in de stoelen voor je?

Groetjes, Caroline

Nee dat niet, ik denk dat ik ook met de airbus 330 heb gevlogen. Ik heb niet echt naar de films gekeken, vooral proberen te slapen.

Ik hoor t wel als je nog iets wilt weten, veel plezier in ieder geval!
Gr Simone

Dank je wel? Heb je nog tips voor ons om mee te nemen in vliegtuig of thailand? :slight_smile: Het is de eerste keer dat we er heen gaan namelijk.
Hebben jullie de reis ook met BBI gedaan 16 dagen?

Ik ben bezig met een rondreis maar heb niks van tevoren gepland, alleen een hostel in Bangkok. Als je een georganiseerde reis doet dan kan ik je daar geen tips of reviews over geven.

Ik ben erg blij met m’n kussentje, zo’n opblaasbare. Ik heb ook al veel met de bus gedaan. Verder neem ik altijd oordopjes, een verduisteringmaskertje en sokken mee in het vliegtuig en op reis, maar die krijg je dus van Air Berlin. Neem zeker deet mee en after bite lotion. Ga je lowbudget of in nettere accomodaties?
Ik bewaar m´n geld en paspoort altijd in een body belt, voor mij zeker onmisbaar en er is ook al wat uit m´n rugzak gestolen in Ayuthayya dus dat is een aanrader. Verder kopietjes maken van je identiteitsbewijzen en aan elkaar geven en op meerdere plekken bewaren.

Thailand is super verder, zoals ze zeggen een mooie mix tussen oost en west, je gaat het zeker naar je zin hebben!

Tijdens langeafstandsvluchten zorgt de BordTV met topspeelfilms, muziekclips en korte filmuitzendingen voor uitstekende ontspanning. En op de wel 12 muziekkanalen is er voor elk wat wils, van klassiek tot pop. Bovendien vindt u aan boord een ruime keuze aan kosteloze actuele tijdschriften.