Etihad Airways

Heeft er iemand al gevlogen met etihad airways, en zoja wat was je bevinding?

Wij vliegen mee met onze kleine kapoen van 1 jaar.

Groetjes

…en dat geld ook voor deze vraag; kijk even in/op www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=381

groetjes en succes,
Joe

Thx Joe, topic is nu verplaatst.

Heb zelf nog nooit met Etihad gevlogen, maar wellicht dat je hier wel wat reviews kan vinden: www.turbulentie.nl

Vorig jaar met Ethiad naar Thailand gereisd (en terug) en dit is prima bevallen! Comfortabele stoelen met redelijk wat ruimte en zelfs de maaltijden waren prima. Erg klantvriendelijk allemaal. Ik zou zeggen: een aanrader!

Blij te horen!

Zal het zelf ook laten weten als we terug zijn!

Groetjes

prachtig te horen
vliegen wij ook mee
en kelly, van brugge
zet je ton mo zjeere van vooren hehe (flauw!!)
waar heb je die tickets geboekt als ik vragen mag?

Bij connections, niet online wel in het kantoor.

Inderdaad woon bij de Brugse zotten!:zon02:

hehe, idem hier dus… wel in het kantoor te gent
en de brugsche zotten… kzien zelve van nie verre van bruhhe…
en kvient lik komiek dant er ier ook menschen van gunter up zitn :slight_smile:
tamusement in thailand :slight_smile:

Bedankt,

Woon eigenlijk in Assebroek!

Thx, zal beter weer zijn dan hier, daar ben ik alvast zeker van!

We hebben afgelopen juli met deze maatschappij gevlogen.
We waren happy dat we individuele tv schermen zouden hebben met eigen keuze van film of dergelijke…
Maar wat bleek bij vertrek Brussel…een klein gedeelte werkte niet waaronder de onze er werden mobiele schermen aangerukt maar helaas…één der stewardessen vroeg ons wat onze volgende vlucht was en zei dat het daar (op de boeiing ) geen probleem ging zijn. Het was een zeer koude vlucht iedereen bedekte zich met de dekens en sommige vroegen een extra! Eten en wijn was goed ,aperitief keuze iets beperkter dan Thai. Bediening prima!
Volgende vlucht naar BKK prima we kregen zelfs kousen, oordoppen en ooglapjes voor de slapers.Terugvluchten naar Brussel prima!
Volgens ons is er geen grote meerwaarde t.o.v. Thai.
Indien ze ons laten kiezen, kiezen we voor Etihad voor de individuele tv schermen ( als ze werken lol2 tenminsten )

Heb er verleden jaar met meegevlogen,ik zou zeggen "geen vuiltje aan de lucht"Alles was praktisch perfect!(service:goed,eten ietsje minder)

Wij vliegen in september met Etihad. Ik zal ook een verslagje maken :slight_smile:

Al 2x gevlogen met Etihad zo ook onlangs nog en ik ben er toch weer erg tevreden van. Het is ook niet voor niets de nr1 vliegmaatschappij van de wereld. Met hen kom je niets te kort. De individuele schermpjes zijn leuk want je kan zo zelf kiezen wat je wil zien, horen, spelen, enz… (als ze goed werken wat soms niet het geval is). Voor de rest een zeer goede service, alle dranken incl., keuze uit 3 menu’s, enz…
DUS > niet twijfelen maar boeken! >>>

Ikzelf heb ook al gevlogen met Etihad,kan het ook bevestigen dat deze vliegtuigmaatschappij qua:veiligheid,service ,en op tijd aankomen aan alle regels voldoet!!(+ men moet niet te lang wachten voor je overstap naar Brussel of Bkk)
Ik denk de meeste onderons zullen dit wel bevestigen(oa:Frank,heeft er ook al mee gevlogen)