Iemand ervaring met Airasia hotel en vlucht

we gaan in december naar bangkok.wil vandaar naar changmai.heb op internet gezien over airasia vlucht met hotel. heeft iemand daar ervaring mee alvast bedankt gr fina

Wij zijn afgelopen zomer van BKK naar Cambodja gevlogen met Airasia. Ik had vanaf thuis de tickets al geregeld, omdat ik zeker wilde zijn van plaatsen. In Chiang Mai zag ik trouwens ook een Airasia bureau zitten. Er waren geen vaste plaatsen in het vliegtuig. Je vliegt goedkoop.
Waarom ga je niet met de nachttrein? kost hooguit 15 euro (met airco) en je hebt een slaapplaats, is ook erg leuk om te doen. Je moet wel rekening houden met eventuele vertraging, we zijn er geloof ik 5x mee gegaan en hadden 3x vertraging.

Hallo,

Ik heb geen ervaring met hotels via airasia alleen heb ik zelf wel veel met airasia gevlogen prima te doen. Het is inderdaad zo dat je niet een aangewezen plek krijgt maar dat zelf moet uitzoeken. Je zou als je meer beenruimte wil ook xpres boarding kunnen nemen dan mag je als eerste het vliegtuig in.
Maar wat annet schrijft is de trein ook erg leuk om te doen dat hebben wij naar Chiang mai altijd gedaan zo’n 3 keer.

gr van Moira

Afgelopen mei met air asia gevlogen van Bangkok naar Chian mai. Geen problemen en vliegtuig was goed. Boven de 15 kilo bagage wel bijbetalen!!

In september een promo bij Air Asia geboekt voor maart, kreeg gisteren keurig een E-mail dat vertrektijden waren veranderd.
Daar nieuwe vertrektijd niet haalbaar is hun callcenter gebeld en kosteloos overgeboekt naar de volgende dag.
Nieuwe E tickets 10 min later per mail binnen dus niet alleen goedkoop maar ook nog een goede service.

Theo

Ik ben 2 keer van Chiang Mai naar Bangkok gevlogen met Air Asia. Ik heb er geen klachten over, goedkoop en ze waren op tijd. Weinig beenruimte uiteraard (wat wil je voor die prijs) maar voor een vlucht van 1 à 2 uur is dit geen probleem.