Beste Lezers,
Bij deze wil ik mensen waarschuwen om vooral NIET te boeken bij camping Droomgaard in Kaatsheuvel. Of je moet er een genoegen in scheppen om afgeblaft te worden en als oud vuil behandelt te worden! Dat is namelijk de ervaring van menigeen die deze ‘5-sterren’ camping ooit heeft bezocht Vieze,
kapotte caravans die heel dicht op elkaar staan. Geen enkel stukje privacy want je buurman zit bijna op je bordje mee te kijken. Sanitairgebouwen die vaak gebreken vertonen en als je daar dan over klaagt krijg je een grote mond van het incompetente personeel. Een campingeigenaar die maar in één ding gëinteresserd is en dat is namelijk uw geld. De betiteling ‘Superplatz’ is regelrecht gekocht want kwalitatief staat deze camping op het laagste niveau wat je je maar kan voorstellen. En ondanks het feit dat er een waanzinnig mooi boek is verschenen, inclusief dvd, met alle campings en recreatieparken van de Oostappen-groep, heb ik zelf aan den lijve ondervonden dat alle schijn bedriegt. Lijken op de dvd de caravans zo uit de showroom te komen, het tegendeel is waar. Te kleine, uitgeleefde containers zijn het. En daarbij zijn er ook nog een aantal verhuurt aan Poolse gastarbeiders. Na 25 jaar op deze camping gestaan te hebben, heb ik dus wel een heel goed beeld van hoe het ooit was en hoe het er nu aan toe gaat. Om uzelf een deceptie te besparen, adviseer ik u dus nadrukkelijk om zeker niet op Camping Droomgaard te boeken maar op een andere, betere en veel leukere camping in de omgeving.
Mocht u toch nog twijfelen, kijk dan ook zeker eens op deze site:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/32065/droomgaard,-recreatiepark/home.php en lees de vele reacties aldaar. Tevens kunt u op de site van Kassa ook nog eens ‘genieten’ van alle reacties op de Oostappengroep, waartoe Droomgaard behoort:
Kassa - BNNVARA
Doe er uw voordeel mee.
Met vriendelijke groet,
Peter Strooy