Ervaringen: Camping Droomgaard (Kaatsheuvel)

Beste Lezers,
Bij deze wil ik mensen waarschuwen om vooral NIET te boeken bij camping Droomgaard in Kaatsheuvel. Of je moet er een genoegen in scheppen om afgeblaft te worden en als oud vuil behandelt te worden! Dat is namelijk de ervaring van menigeen die deze ‘5-sterren’ camping ooit heeft bezocht Vieze,
kapotte caravans die heel dicht op elkaar staan. Geen enkel stukje privacy want je buurman zit bijna op je bordje mee te kijken. Sanitairgebouwen die vaak gebreken vertonen en als je daar dan over klaagt krijg je een grote mond van het incompetente personeel. Een campingeigenaar die maar in één ding gëinteresserd is en dat is namelijk uw geld. De betiteling ‘Superplatz’ is regelrecht gekocht want kwalitatief staat deze camping op het laagste niveau wat je je maar kan voorstellen. En ondanks het feit dat er een waanzinnig mooi boek is verschenen, inclusief dvd, met alle campings en recreatieparken van de Oostappen-groep, heb ik zelf aan den lijve ondervonden dat alle schijn bedriegt. Lijken op de dvd de caravans zo uit de showroom te komen, het tegendeel is waar. Te kleine, uitgeleefde containers zijn het. En daarbij zijn er ook nog een aantal verhuurt aan Poolse gastarbeiders. Na 25 jaar op deze camping gestaan te hebben, heb ik dus wel een heel goed beeld van hoe het ooit was en hoe het er nu aan toe gaat. Om uzelf een deceptie te besparen, adviseer ik u dus nadrukkelijk om zeker niet op Camping Droomgaard te boeken maar op een andere, betere en veel leukere camping in de omgeving.
Mocht u toch nog twijfelen, kijk dan ook zeker eens op deze site:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/32065/droomgaard,-recreatiepark/home.php en lees de vele reacties aldaar. Tevens kunt u op de site van Kassa ook nog eens ‘genieten’ van alle reacties op de Oostappengroep, waartoe Droomgaard behoort:
Kassa - BNNVARA
Doe er uw voordeel mee.

Met vriendelijke groet,
Peter Strooy

Al die reacties klinken inderdaad niet bepaald positief. =/

Is daar geen landelijke organisatie voor niet campings controleert/keurt en eventueel beboet?

Een 5-sterren camping??

Deze hebben ze er zelf bij verzonnen denk ik. Ook wij zijn net terug na 3 weken te hebben vertoefd op deze aanfluiting. Na de sleutel te hebben opgehaald voor ons 6-8 persoons stacaravan, reden we de camping op langs de eerste stacaravans. Deze trieste aanblik deed ons denken aan kampen uit WOII (helaas, maar zo zag het eruit). Opgesteld in rijen van zo’n 5 stuks achter elkaar, zo’n 12 of 15 rijen naast elkaar. Onkruid aan alle kanten, een hoop aarde en modder, alleen pal voor de caravans wat plakaten gras.

Bij onze caravan aangekomen, miste we allerlei deurknoppen (1 vervangen door een waslijn), losse deurschanieren, knoppen van kastjes, een gat in de caravan vloer in een v/d keuken kastjes (dichtgemaakt met wat kippengaas), een kapotte parasol (nb extra voor betaald, niet bij prijs inbegrepen, raamhorren die niet dicht konden, een pan waar je een beer nog niet uit laat eten, en verder gewoon te vies om in te leven. Eerst schoonmaken dus.
Alles kon evt gerepareerd worden, maar ik verwacht dat de spullen in orde zijn bij aankomst. HIER HEB IK GROF VOOR BETAALD…!

Zoem de Bij is de mascotte van de Droomgaard, geweldig voor de kids. Helaas vertrok deze altijd binnen een paar minuten en had weinig aandacht voor de kids. Het subtropisch zwembad heeft een stroomversnelling die in iedergeval de laatste 4 dagen van onze vakantie stilgelegen, ivm met een defect onderdeel. Een 5* camping zorgt voor spoedige reparatie of vervanging, helaas dus. Een flesje babymelk opwarmen bleek ook al onmogelijk. We hebben het nog steeds over een 5* camping.

De horeca was slecht. Een softijsje halen voor de kids op een hete dag kon pas om 4 uur want dan ging de snackbar open. Een biertje halen op het terras idem. DIT KLOPT NIET.
Midgetgolfen dan maar, helaas, scheuren in de banen en andere gebreken.
Evt opa of oma uitnodigen, gezellig, staat ook vermeld in de folder. Yep, wij kregen dus ook visite voor een dagje (2 volw. + 2 kids) Wel ff 3 euro neerleggen pp. Geen probleem. Gaan we ook even een uurtje zwemmen met de kinderen. Fout … Dit kostte nog eens 10 euro extra, ja idd, pp, dus 40 euro xtra om een uurtje te zwemmen met ons.

De receptie is zeer kortaf, onprofessioneel en zijn ook regelmatig niet op hun plek te vinden, ondanks de openingstijden. Na melding van verscheidene feiten a/d directie via email, werden wij uitgemaakt voor leugenaar.

Mensen, ga NIET af op de folder, mooipraat, meer niet. De Oostappen Groep brengt het leuk, maar kan de verwachtingen niet voldoen, laat staan van een 5* camping. De camping is opbepaalde plaatsen net een vuilnisbelt, een uitzicht op een caravan sloperij is niet echt een uitzicht waar je op zit te wachten tijdens je vakantie.

Oostappen Groep is SCHANDALIG bezig en voelen ons behoorlijk afgezet.

Ik ben er 2 jaar geleden geweest, en ik moet zeggen…
Niks op aan te merken. Echt niks.
Mooie, schone caravan (alleen de bedden zijn ienie-mini maar dat kon je van te voren weten)
Park zelf was leuk, leuke mensen… echt een TOPvakantie gehad daar!

Okay, even een update over deze dramatische camping, Droomgaard :thumbsdown:.

Na een behoorlijk stukje touwtrekken, hebben wij een groot gedeelte van onze reissom teruggekregen, een bedrag wat onze inzet was is ook gehaald.:biggrin:

Wij hebben via onze rechtsbijstand, de zaak laten laten voorkomen bij de Geschillen Comissie in Den Haag en die stelde ons in de meeste gevallen in het gelijk. De Geschillen Comissie gaf ook aan dat de Droomgaard :thumbsdown: op een aantal punten “erg armoedig was voor een 5-sterren camping” was.

Wij zijn in ieder geval in het gelijk gesteld.

:idea:Een aantal tips:[ul]
[li]Meld het als je een klacht hebt.[/li][li]Maak foto’s en/of video beelden. (dit heeft ons enorm geholpen)[/li][li]Schakel je rechtsbijstand in[/li][li]Laat het bij de Geschillen Comissie voorkomen.[/li][li]Let op de leugens die de Droomgaard toont in hun verweer (probeerde ze bij ons ook op 5 verschillende punten :mad: )[/ul][/li]
http://img27.picoodle.com/img/img27/8/7/6/f_PDVD014m_1c00c13.jpg

http://img38.picoodle.com/img/img38/8/7/6/f_droomgaardm_34fb600.jpg

http://img29.picoodle.com/img/img29/8/7/6/f_PDVD032m_dca1983.jpg

http://img27.picoodle.com/img/img27/8/7/6/f_1m_4e8624c.jpg

oei, dat ziet er ferm vies uit!!

ziet er inderdaad vies uit. gatverdamme

Dit is een verhaal van ruim een jaar geleden. Ik heb er dit jaar een seizoen gestaan en heb de beste vakantie ooit gehad. De camping is nog niet klaar, maar ik zie de toekomst heel zonnig tegemoet

Hallo allemaal
Ook wij waren dit jaar op de camping droomgaard genoemd.van 24 aug tot 31 aug 2007

Op zich was het wel netjes wij hadden een chalet gehuurt was aardig schoon niet perfect maar het was goed te doen.
Wat ons vooral tegenviel was, dat we met de koffers een heel eind moesten lopen vanaf de bushalte.
Hebben we ook aangegeven op de enqeute.

Het zwembad leek groter dan hij in werkelijkheid was de snackbar was maar 2 uurtjes open per dag het restaurant was maar 3 dagen open .
Zoem de bij was inderdaad iedere keer maar heel even aanwezig.

De vuilnisbelt die je op de foto’s zag is er niet meer maar er staan inderdaad wel hele oude sta caravans tussen hoor.
Fietsen voor de kinderen zouden wel in een wat betere conditie mogen verkeren,wij wilde met onze zoon een stuk fietsen maar die moest achterop omdat er 1 gammele fiets stond hij is wel bijna 7.
Verder avondrood was echt 10 keer niks we hebben zelfs de gratis cocktail niet genomen.
Voor ons ook geen tweede keer droomgaard meer

Wij zijn van 14 t/m 16 sept op de Droomgaard geweest, en hebben het erg naar onze zin gehad!!! Wij zaten in caravan en daar was niets mis mee, alles was schoon en netjes. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin en het zwembad, wijzelf trouwens ook.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam!!! De camping zag er netjes en schoon uit!!! Het was zeker voor herhaling vatbaar!!!

er is in 5 jaartijd heel erg veel van droomgaard veranderd, dit heeft onder andere te maken gehad met een nieuwe beheerder die dus ook echt zeer assosiaal en onbeschoft is. ik heb er een seizoen voor gewerkt nog voor dit gebeurde en toen was het gewoon echt een top camping. er was toen ook gewoon voldoende personeel voor de schoonmaak en zovoort. ik zeg heel eerlijk er is van droomgaard niks maar dan ook niks meer over. ik zeg ook tegen allemensen ga er ook nooit maar dan ook nooit naar toe vooral niet met kleine kinderen. op dit moment bevinden zich erg veel polen op de camping en dat wil je echt niet mee maken hoe dat die zijn. het is jammer dat er van zon mooie camping dat het ooit was dit is over gebleven. ik hoop dat je het ooit in zal zien peter gilles (directeur).

Zelf nog nooit geweest maar door al die verhalen van jullie zou je toch bijna nieuwsgierig worden en een keer langs willen gaan, bijna dan… Ik ben zelf dan ook niet zo’n van campings, was alleen leuk toen ik 16 was. Met een groepje vrienden ff losgaan op een camping. Er zijn een hoop mensen die daar last van hebben, van jongen mensen dus en andere groeperingen, dus ik snap ook niet dat er zoveel mensen naar campings gaan. Als het om het geld gaat dat je liever naar een camping gaat in plaats van een hotel, spaar liever nog ff door en boek dan je vakantie naar Kenia, Buenos Aires of wat dan ook en geniet dan volop van je vakantie. In al mn campingervaringen heb ik altijd van dit soort gezeur meegemaakt.

zo die foto’s zien er niet best uit!
Ik zou zelf inderdaad het risico niet meer nemen daarheen te gaan.
vakantie is om te genieten, niet om je te irriteren aan mankementen.

Nou wij zijn afgelopen weekend naar Droomgaard geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat ik een erg leuk weekend heb gehad! De caravan die we hebben gehuurd was al iets ouder, maar het was schoon en alles zag er prima uit. De plaatsen zijn niet supergroot, maar dat is op alle campings die staancaravans verhuren hetzelfde. Het servies en de pannen waren ook netjes en dat is echt niet overal aan de orde kan ik je zeggen. Het personeel was zeer vriendelijk en de speeltuin en het terrein zagen er ook netjes uit. De foto’s die hier eerder vermeld staan, zijn dus VERLEDEN tijd! Het zwembad is inderdaad niet erg groot, maar met het buitenbad erbij ruim genoeg. AL met al hebben wij er een PRIMA weekend gehad en ik denk dat je gewoon niet uit het oog met verliezen dat je op een camping bent en niet in Centerparcs. Prijs & kwaliteit verhouding vond ik dus reeel. Het enige wat ik Droomgaard zou aanraden is een magnetron te plaatsen in de caravans, omdat er veel mensen met kleine kinderen komen en de openingstijden voor het cafetaria iets verruimen. Het sluit nu om 20.00 uur en bij mooi weer eten mensen iets later of willen de kinderen nog graag een ijsje 's avonds.

Voor de rest een PRIMA camping!!!

Een overzicht van alle vakantieparken in Nederland:

http://www.VakantieParkGids.nl

17-6-2009

Hallo mensen, hier een berichtje van enthousiaste vakantiegangers.
Allereerst even een terugblik,: wij zijn in 2007 ook een seizoen geweest
en dat was inderdaad geen feest , alhoewel het wordt uiteindelijk wat je
er zelf van maakt , maar de omgeving kan daar wel een heleboel bij helpen.
Hoe het toen was is hier al genoeg over geschreven , dus daar gaan we
niets aan toevoegen.
Hoe het nu in 2009 is en het hoop ik zal blijven wil ik wel wat over schrijven.
Allereerst is de bezetting van de kampeervelden behoorlijk hoog te noemen,
Mij kwam ter oren dat er met de pinkstervakantie nog maar 14 plaatsen open
waren, dit is sowieso al veel gezelliger als lege velden.
Als je door de slagboom komt bij aankomst wordt je al enthousiast verwelkomt
door Pascal (de beheerder) .
Het zwembad is geüpdate, grote glijbaan erbij. Voldoende en goed toezicht.
Ook als het er druk is kan je er best goed zwemmen en spelen, en niet te vergeten
de sauna’s.
Het sanitair wordt ook frequent nagelopen, ziet er goed uit, volgens mij soms ook
wel eens een strijd, als je ziet hoe snel sommige mensen weer rommel kunnen maken.
De speeltuin wordt ook druk bezocht, er staat nu de hele dag zo’n opblaasspring-
kasteel. De entertainers zijn ook de hele dag bezig met knutsel, sport en spel.
S’ avonds worden de kinderen opgehaald met een ’treintje’ ( drie wagons) en
dan naar de kinder-Zoem de Bij uurtje . In de avond is er ook altijd wel wat te doen in Avondrood een show, live muziek, karaoke, bingo en noem maar op.
Ook bij de mensen bij de chalets en de tenten zie je veel vermaak zoals badminton, darten enzovoort.:zon02:
De hoge verkeersdrempels zijn aangepast voor rolstoelgebruikers, die konden er
in 2007 bijna niet overheen. Je merkt als je wat aangeeft bij de receptie dat er
ook snel op gereageerd wordt. De hygiëne is op een goed niveau,
weinig zwerfrommel ik hoor geen klachten meer over niet goed schoongemaakte
chalets. Het Polen gedeelte in nu goed afgescheiden van het toeristische gedeelte.
Er zijn dus wat dit betreft geen irritaties meer.
Om een lang verhaal kort te maken, we hebben de rest van het seizoen nog voor ons en wij zien er nu weer naar uit wanneer we naar Kaatsheuvel gaan.
Pascal en medewerkers van Droomgaard, gefeliciteerd met dit resultaat. :vak02:

Wij staan die jaar een heel seizoen op droomgaard met eigen caravan. De eigenaar is een aardige behulpzame man. Verder is het personeels erg vriendelijk en aardig. Onze zoon van 13 vermaakt zich er prima.
Bewaking is super, als er iets aan de hand is gaan ze er meteen op af en spreken de mensen er netjes op aan.
Polen staan op ander gedeelte van de camping, hiervan heb je helemaal geen last. Kunnen de camping niet eens op komen.
We hebben in het voorseizoen met vele andere al besloten dat we volgend jaar er zeker weer zijn.
Eigenaar heeft er hard aan gewerkt op de camping weer netjes te laten zijn. En dit is hem ook erg goed gelukt.

Hoi, wij gaan volgende week kamperen met de caravan en 2 jonge kinderen. Ik hoop dat de horror-verhalen mee vallen ;). Tot nu toe vind ik het over en weer gemail met de camping niet heel erg beleefd over komen, maar als dit alles is! Jullie horen nog van ons!
Groetjes

hey,
we zijn net terug van de camping droomgaard, en al die verhalen moet je echt met een grote korrel zout nemen hoor, jawel, de caravans staan dicht op elkaar en ze zien er wat verouderd uit, maar binnenin is het best wel te doen hoor. Ze zijn binnenin proper en goed uitgerust met de basishuishouden.
de badkamer vonden we wel kleintjes en de bedden voor de kinderen ook.
Hier moet ik iets tegenspreken: het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam!
bij aankomst hadden we geen wasrekje en parasol, en nadat we dit gemeld hadden bij de receptie kregen we binnen het halfuur een nieuw (nog in plastiek) Het animatieteam was echt super! voor de kids maar ook voor de volwassenen!
De camping zelf is zeer net, de sanitaire blokken zeer proper (meerdere keren per dag gepoetst)
het speelpleintje en het zwembad super!
En wat er achter de camping ligt: een zeer uitgestrekt domein om in te wandelen, een echte aanrader!
dus: van al die hororverhalen is niets waar!

Zoals beloofd (10/8/09) zouden we jullie nog laten weten hoe wij het gevonden hadden.
Prima! We hadden de carvan staan en prima plek, genoeg schaduw, genoeg privacy, gras én asfalt voor de kinderen op de spelen en te fietsen.
Goed geregeld dat het 1richtingsverkeer is voor de auto’s, zo heb je goed overzicht op het “verkeer” en de kinderen.
Sanitair: matig. Stonk er altijd bij de wc’s. Heb men niet zien schoonmaken. Er zat zelfs stof op een van de plateaus in een van de toiletten.
Zwembad leuk! Wel irri om binnen te komen en er weer uit te moeten via die smalle poortjes als je grote tassen met zwemspullen voor de kinderen bij hebt. Buiten kun je niet heel gezellig zitten en niet veel tafeltjes en stoeltjes binnen en buiten, maar verder oké.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Vriendelijk personeel, dus een goede camping!
Beterft die stacaravans; wij hebben er niet in gelogeerd, maar aan de buitenkant zag het er i.d.d. armoedig uit en heel ongezellige plekken om te moeten zitten. Erg op elkaar, geen begroeing, beschutting, gezelligheid. WIJ kunnen ons voorstellen dat iemand daar helemaal op af kan knappen! Maar een horrorcamping: nee, dat is het echt niet.
Groetjes van M.