Ervaringen: Camping Droomgaard (Kaatsheuvel)

De caravan waarin ik verbleef met man en kinderen rook verschrikkelijk naar natte hond en sigaretten. Ik heb het een nacht volgehouden en toen mijn biezen gepakt.
Ik had een goedkope midweek geboekt, dat was eens maar nooit meer. Goedkoop = duurkoop.

Pluspunten: personeel was erg vriendelijk, zwembad goed, speeltuin vond mijn dochter helemaal geweldig, schone lakens (jammers dat de dekbedden op de stinkende bank lagen), koelkast schoon.

Minpunten: loslopende honden, caravan die naar hond stinkt, véél te weinig ruimte voor 2 volwassenen en 2 redelijk grote kinderen, hutje mutje; als je op de wc zit kunnen je achterburen op hun terrasje meegenieten.

Conclusie: voor mij geen stacaravan meer maar een luxe 5 sterren hotel waar geen honden mogen komen en waar onfrisse geurtjes vakkundig worden weggewerkt.

Hahaha Geweldig om te lezen ,vanmiddag gaan we hier naar toe en toevallig kom ik dit tegen op internet ,1 groot voordeel …ik ben nu op het allerergste voorbereid :crybaby:
Dus het kan dus eigenlijk alleen nog maar meevallen ,maar ik beloof jullie een eerlijk verslag uit te brengen :zon:

Na al die berichten viel het dus erg mee ! Er was binnen goed schoongemaakt, alleen de matrassen hadden nog wel gezogen mogen worden ,maar aangezien het hoogseizoen net achter de rug is, okee …
De campers staan behoorlijk dicht op elkaar ,je hebt weinig privé
maar ruimte genoeg om uitgebreid te zitten en een balletje op te slaan hoor !Ik zou hier nooit in een hoogseizoen willen zitten ,ik vindt
de accommodaties behorend bij de camping veel te klein voor het aantal mensen wat daar geherbergt kan worden ,want dat is héél groot !!
Al is de winkel wel van alles voorzien en het zwembad erg leuk vond ikzelf
Voor rust en ruimte moet je hier niet zijn …
We hadden nog wel een achtergelaten BBQ onder de camper ,
al hebben we daar geen gebruik van gemaakt …
Wie meer wil weten ,trek maar aan de bel… :dag:

ps en ik raad je niet aan om te gaan lopen naar de Efteling ,da’s nog een behoorlijk eind ,zeker als je de Efteling zelf ook nog moet belopen :tongue:

Wij zijn het afgelopen weekend 16-07-2010 tot 19-07-2010 naar droomgaard geweest met de zoon, dochter en de kleinkids.
Prima park vriendelijk personeel en goede service niks mis mee.
Met zijn allen uitstekend vermaakt in het zwembad en heerlijk gegeten in het restaurant,waar het eten overigens ook prima was en goed verzorgd.
De caravan waar wij in zaten was tip top in orde alleen idd de bedden waren wat aan de kleine kant maar ja daar is het een caravan voor.
Als je echt luxe wil moet je ergens een villa gaan huren maar ja daar betaal je dan ook nevens he.
De supermarkt was ook in orde genoeg keuze en van alles voorzien.
De caravans staan idd wel dicht op elkaar maar genoeg ruimte om je te vermaken en ik vond het ook wel weer knus, maar ben het dan ook gewend om dicht op elkaar te zitten, heb je op andere campings ook als je gaat camperen met je toercaravan.

Afgelopen weekend genoten op op dit mooie recreatiepark. Zeer nette stacaravan, ruimte genoeg voor 8 personen. Uitermate klantvriendelijk personeel. Het binnenzwembad is niet zo heel groot, maar het buitenbad maakt veel goed. De soms negatieve reactie’s kan ik met klem tegenspreken. Mensen moeten niet zo zeuren als er ergens een schroefje los zit, of nog een klein stofje op de grond ligt ! Als je hulp nodig hebt van een medewerker, en je vraagt dit op een vriendelijke manier, wordt je op de zelfde vriendelijke wijze geholpen. Als je iets als negatief ervaart, ligt het vaak aan je eigen negatieve instelling.

Beste mensen, wij zijn deze week (in Augustus) naar Droomgaard geweest, toen we daar binnenkwamen was het gelijk een hardstikke mooi park!
We gingen naar de receptie en alles werd keurig geregeld, we konden zo ons huisje in, alles was perfect schoon gemaakt en het intrieur zag er netjes uit
Toen we naar de badkamer in de charlet gingen, zagen we daar een keurig nette badkamer, heel goed gepoetst, en geen vuiltje in te bekennen
Toen we naar de badkamer voor de camping gasten gingen was alles er keurig netjes gepoetst

Ook het animatieteam was heel leuk, netjes, en heel kindvriendelijk
Er was veel te doen, elke dag wel weer iets nieuws
Ook de beveiliging in het park is perfect

Het zwemwater daar is helder en het personeel daar is hardstikke aardig
Als er in het zwemvad wat kapot ging werd het meteen gerepareerd
Het zwembad daar bestaat uit een binnen en een buitenbad en zelfs het buitenbad was heel helder!

Ook zijn er 2 mooie tennisbanen, skelterverhuur, midgetgolf en nog veel meer

Kort gezegd, dit park is een park om niet te vergeten! Het was de 2 weken waard!

hoi

Ook wij zijn in droomgaard geweest in een woord…slecht.
De man van het treintje heeft mijn man een flinke klap verkocht,omdat mijn man verhaal kwam halen nadat meneer de chauffeur tegen mijn man zijn auto had gezeten met de trein.
gewoon zonder pardon zonder dat mijn man iets kon zeggen boven op zijn gezicht.
Resultaat een trein vol kinderen die overstuur zijn en een gebroken kies en ontwrichte kaak en een onveilig gevoel deze man was namenlijk ook nog bewaker van de camping …hoe gek kan het gaan.
Gelukkig heeft mijn man meteen de politie gebeld en die waren zo ter plaatse.

De klap stond op beeld en de camping MOEST deze beelden bewaren.
Mijn man heeft aangifte gedaan en toen de politie de beelden kwam halen waren deze weg.

Wij zijn op zoek naar getuige willen dit niet zomaar laten gebeuren.
Het hele treintje zat vol en iedereen sprak er schande van.

Hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Vanaf 30 april tot/met 7 mei en ben hier 30 April aangekomen en had alles al ingevuld via hun website toch moest ik nog melden bij de receptie daar heb ik 3 kwartier in een rij gestaan vervolgens een half aan een loket voor een sleutel en toen in een nieuwe rij van 3 kwartier voor lakens, de sta wagen van een barak vies en kapot en komt totaal niet overeen met de folder allemaal leugens, de wagens stonden boven op elkaar en je kon door je raam bij de 3e wagen zien wat ze op hun bord hadden, gordijnen waren overal 20 cm tekort dus privé had je niet, en dit terwijl je boven op elkaar zit.
In de kasten kon je niets zetten want alles lekten en was uitgezet, een pit van het fornuis deed het maar, overal zat schimmel, en spinraggen en ga zo maar door.
Ik had geboekt voor 7 personen in een 8 persoons, heb na aankomst onze dochter met 2 kinderen van 3 en 1 jaar oud moeten afbellen gezien de ruimte.
Woendag 2 Mei na 2 nachten ben ik naar huis gegaan ook gezien ik gebroken was, zeer slechte en kleine bedden, mijn man heeft op de bank gelegen.dus voor mij nooit meer, dit kosten bij elkaar een hoop geld voor 2 dagen.