Wie heeft er ervaring met all1one? Vertel, vertel! ![]()
** Redactie: negatieve reactie van concurrent (!) verwijderd **
Hi,
Ik heb eigenlijk alleen maar hele goede ervaringen met All 1 One, ik ben voor mijn stage ook bij hun op kantoor geweest en alles was perfect geregeld,
Ik ben naar Amerika geweest, ze hielpen met ook heel erg met het aanvragen van het visum, echt een ramp dat visum.
Maar all 1 one raadt ik wel aan, je betaald weinig en krijgt een goede stage!
Stagehuis is ook een goed bedrijf heb ik me laten vertellen.
Groetjes,
Emilie
Hey,
Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf! Zij hebben mij voor een goed bedrag, in een korte tijd, een prima stage bezorgt in de V.S.
Alle zaken als visum, huisvesting en dergelijke hebben ze ook voor een prima bedrag geregeld. Tevens zit je bij de huisvesting niet vast aan een studentenhuis waar je meerdere onbekende mensen op een kamer slaapt, en een badkamer en keuken deelt met weet ik het hoeveel mensen.
Het visum voor de V.S. is erg lastig, maar zij hebben mij goed begeleid in het hele traject.
De prijs die je betaald voor de stage, huisvesting, visum, verzekeringen en dergelijke zijn heel goed en lager dan bij collega bedrijven die ik bekeken heb.
Het prettige van All1one is, dat je ook bij hen langs kunt komen voor een persoonlijk gesprek. Bij veel andere bureaus is dit moeilijk of niet mogelijk. Dan is voor mij de keus al snel gemaakt.
Ik betaal namelijk geen cent als ik geen personen van het bedrijf heb gezien.
Ik adviseer andere mensen dit ook te doen voor ze in zee gaan met een bemiddelingsbureau.
Het succes van een bemiddelingsactie door welk bedrijf dan ook hangt vooral af van jouw wensen en eisen. Stel niet te veel eisen die zo goed als onhaalbaar zijn (ik wil alleen stage lopen bij Diesel in New York en ik wil nog betaald worden ook).
Stel niet te veel kritische eisen en een stage is bijna altijd wel te regelen, waar dan ook ter wereld.
Ik adviseer studenten om te kiezen voor All1one. Je betaald een goede prijs voor kwaliteit, zekerheid en ook zeker veiligheid.
Groetjes!
hey ik heb een kleine vraag aan mensen die ervaring hebben met all1one, moet je een bepaalde diploma hebben of kan je gewoon zomaar inschrijven bij all1one voor stage in VS?
mvg
** Redactie: negatieve reactie van concurrent (!) verwijderd **
^goed gezien van je ![]()
Kom op, dat gaat alleen maar op voor Emilie. Van Leroy kan ik bevestigen (uit zijn profielgegevens) dat hij een student is.
** Redactie: reactie verwijderd i.v.m. plaatsing door 1 persoon onder meerdere accounts **
Hoi Karine,
Zou je wellicht wat meer van jouw ervaringen willen delen?
Wat heb je gedaan in de VS? Waar? En hoe ben je door alle procedures heengewandeld?
Nou kijk maar uit; je geld krijg je in geen geval terug!
Ik had misschien een wat moeilijkere zoekopdracht, maar na ruim twee maanden hadden ze nog niets. Vanwege familieomstandigheden heb ik toen (na de vraag of ze nog door moesten zoeken) gezegd dat ik helaas niet meer weg kon naar het buitenland. Was geen probleem, ik zou mijn geld terug krijgen. Dit is inmiddels een half jaar geleden en mijn geld heb ik nooit terug gezien.
Ik heb heel veel naar ALL1ONE gebeld en gemaild en iedere keer was er weer wat ‘mis gegaan’ en ik zou de borg toch echt binnen een paar dagen terug hebben. Niet dus! Het vervelendste vind ik nog dat ze er over liegen. Schrijf dan niet dat ik mn geld terug krijg. Baal hier enorm van!
** Redactie: reactie verwijderd i.v.m. plaatsing door 1 persoon onder meerdere accounts **
Ik heb de onderwerptitel aangepast. Klinkt als een triest ‘bedrijf’. Wellicht dat ze opzettelijk iedere paar jaar een nieuwe naam nemen voor ‘duistere’ praktijken…?
All1one raadt ik dus echt 1 en al AF! In juni 2010 wilde ik samen met een klasgenoot naar Miami, en aangezien Miami ook op hun website staat, dachten wij dat het zeker wel zou lukken…want die garantie gaven ze ook.
Voordat wij borg van 200 euro hadden betaald, erg goede email contact. Waarmee zij ( Susanne ) onze vetrouwen dus won.
Nou eenmaal borg betaald, en ze reageerde niet meer op onze emails, nam nooit meer de telefoon op.
Wat ons dus veel zorgen baarde.
Kregen wij haar eindelijk te pakken, en nog steeds volhouden dat het goed komt etc.
Uiteindelijk hebben ze niks gevonden en was onze stage periode allang begonnen waardoor wij dus nu in de problemen zitten met school.
Om een lang verhaal kort te maken, ze hebben helemaal geen connecties in Miami of waar dan ook… ze gaan net als ons, gewoon van alles en iedereen bellen en als ze wat vinden dan laten ze jou dat weten.
Mijn advies, gewoon zelf opzoek gaan en dan krijg je veel meer voor elkaar, en t scheelt je ook nog is in je portomonee ook.
Groetjes,
Uit Den-Haag!
Ow en nog iets over het borg terug krijgen, ik las hierboven dat iemand het geld niet terug heeft gekregen.
Bij ons duurde t ook erg lang, we moesten er echt achter aan gaan tot dat ze het uiteindelijk overmaakte.
Ik zou nu, ook al is het een half jaar geleden, ze maar weer eens een mailtje sturen…
Je hebt er recht op!!
Groetjes
wow, wat een negatieve reacties allemaal. jullie moeten echt pech hebben gehad. Bij mij is alles echt goed gegaan (stage in Costa Rica) en bij een vriendin ook (stage in USA). Wat ik wel heb begrepen is dat het soms gewoon echt moeilijk is om de juiste stage te vinden. Er zijn altijd wensen en eisen vanuit je opleiding, je moet maar afwachten of dat kan op de plek waar jij het wil. Probeer zelf maar eens een stage te regelen in het buitenland! Ik ben dus echt blij geweest met Susanne en ik hoop dat niet teveel mensen zich af laten schrikken door deze ervaringen hierboven. Je leest op het internet vaak alleen de slechte ervaringen en dat vind ik zonde!!
Groetjes…