Ervaringen All1One / Abroad-Internships

Het lijkt er op dat het gros van bovenstaande slechte bevindingen door dezelfde persoon is gedaan? Allemaal geregistreerd rond dezelfde datum en dezelfde frustratie…

Vaak posten bedrijven zelf veel positieve ‘neppe’ reacties onder dit soort topics, maar hier lijkt het tegenovergestelde gebeurd te zijn, wat dus de naam van All1One niet echt ten goede komt.

Wellicht kan het beheer hier ook tegen optreden?

En om maar even on-topic te blijven, ikzelf heb ook gewoon goede ervaringen met dit bedrijf, daarom stoort bovenstaande mij best wel.

Ik vind het niet vreemd dat de berichten allemaal rond dezelfde tijd binnenstromen. De einddatum om een stage te vinden nadert. De meeste studenten moeten eind januari, begin februari met hun stage beginnen. En als er niet gereageerd wordt door het stagebureau dan vind ik het niet gek dat de frustraties geuit worden. Vreemd dat Deejemikz vlak na Travelsophie een reactie heeft gepost, en lid geworden op dezelfde dag, dezelfde persoon misschien?

De reacties komen van de meest uiteenlopende IP-adressen, dus ik verwacht niet dat één persoon alleen maar negatieve berichten loopt te verspreiden.

All1One heeft contact met mij opgenomen om op skype het één en ander over hun bedrijf uit te leggen en waarom sommige mensen inderdaad soms teleurgesteld worden.

Helaas moet dat over de Kerstvakantie heengetild worden, omdat ik eerst even op vakantie ga naar Nederland. :wink:

Beste mensen,

Ik ben via Abroad-Internships op stage geweest naar Zuid Afrika, Kaapstad.
Daar stage gelopen in een backpackers, (bar, keuken en receptie) en echt de tijd van me leven gehad. Ik had de mazzel dat ik ook gratis in de hostel kon verblijven. Ik kan iedereen aanraden om in Zuid Afrika stage te lopen en verder kan ik alleen maar tevreden zijn met de samenwerking met Abroad-Internships. Zij hebben een goede stageplek gevonden die mijn eisen overtroffen en het contact is altijd goed geweest. Overigens vind ik AI één van de goedkopere Bemiddelingsbureaus die ik kon vinden.

Ik kan mensen alleen maar stimuleren om naar het buitenland op stage te gaan en natuurlijk kun je altijd eerst zelf een stageplek proberen te regelen. Mja was mij niet gelukt.

Groetjes :wereld:

Onlangs zijn er weer twee negatieve berichten geplaatst door twee verschillende accounts. Beiden accounts waren echter van dezelfde persoon en daarom geblokkeerd op grond van laster.

1 like

Hi Jurjen,

Bedankt!

Daarbij voor iedereen die dit leest! Wij zijn altijd bereidt om met iedereen om te tafel te zitten en te bespreken waarom het soms niet lukt.

Wij vinden vaak mooie stageplaatsen voor studenten, dit is ook terug te lezen op verschillende blogs en onze website, helaas zijn wij geen garantie en lukt dit niet altijd! Wanneer dit het geval is krijg je ook altijd je geldt terug.

Wij proberen altijd ons best te doen en staan altijd klaar voor een gesprek op kantoor of via de mail of telefoon.

Ook voor Jurjen, de uitnodiging om een keer een gesprek aan te gaan staat nog steeds :slight_smile:

Groetjes,

Susanne >>>

Stages in het buitenland

Klim een keer in Skype in het weekend en dikke kans dat je mij te pakken kan krijgen (en dat ik tijd heb). :slight_smile:

Gaan we doen!

Je bent wel weer in Canada nu toch?

Tot dit weekend :slight_smile:

Groetjes,

Susanne

Jup, ik ben weer thuis (was een bliksembezoek aan Nederland, vandaar dat ik geen tijd had om langs te komen).

nou ik wil niet vervelend zijn hoor, maar als ik het zo lees zoeken jullie volgens mij die laster toch echt zelf.
Want ik lees niet zoveel negativiteit over andere stage bemiddelingsbureaus op internet.
Ik zou me wel kunnen voorstellen hoe mensen zich voelen als ze veel betalen en dan te horen krijgen dan ze hun geld niet terug krijgen of een goede stage krijgen toegewezen.
Ik wou vorig jaar ook een stage via jullie regelen en een klas genoot ging mij voor, jammer voor die persoon maar ik ben erg blij dat ik toegekeken heb hoe dat ging.
Die kreeg steeds te horen, maar je maar geen zorgen hoor het komt wel goed. geef ons nog een weekje.
En ook denk ik dat het meer om de negatieve reacties zelf gaat.
want als iemand 6 accounts zou maken en allemaal 6 goede reacties neer zou zetten, dat jullie die echt wel zouden laten staan.
En wereld wijzer werkt met ip adressen die geregistreerd worden als je je aanmeld,
Ik denk toch dat je rekening zou moeten houden met het feit dat dat er meerdere mensen in een gezin gebruik maken van wereld wijzer?
En zo dus ook meerdere accounts kunnen hebben. dus hoeft het niet van 1 persoon te komen.
Wel leuk dat een aantal mensen positieve reacties hebben geplaatst ( als dit niet van jullie zelf is)
en ik las het volgende: helaas zijn wij geen garantie en lukt dit niet altijd! Wanneer dit het geval is krijg je ook altijd je geldt terug.
Miss een tip om het no cure no pay beleid iets duidelijker op jullie site te zetten?
Ik kan wel zeggen dat mijn school jullie niet aanraad bij studenten die naar het buitenland willen.
Na het lezen van dit alles vroegen zij zich ook af of de consumentenbond dit wel goed zou keuren.

graag een reactie?

met vriendelijke groet,

Adjana

In eenzelfde gezin is de kans vrij klein dat meerdere mensen tegelijk op stage moeten. Ik houd ook rekening met studentenhuizen, scholen en internetcafés. Maar er zijn ook wat andere factoren waar ik naar kijk. Ik ga niet alles verklappen, want gaat men bewust hierop letten bij het maken van extra accounts.

*Redactie: Bericht is verwijderd. Reden: geen inhoudelijke reactie. *

** Redactie: Bericht verwijderd. Het is niet toegestaan private correspondentie te publiceren zonder toestemming van alle betrokken partijen. **

** Redactie: Bericht verwijderd. Het is niet toegestaan private correspondentie te publiceren zonder toestemming van alle betrokken partijen. **