Ik ben Marike en ik ben nu net een week in zuid-afrika. Dit voor mijn stage. Mijn stage duurt tot en met december. Ik zit in East-london in de oost-kaap en graag zou ik in contact komen met andere nederlanders die daar in de buurt verblijven. Zou gezellig zijn.
Groetjes marike
Als je iets weet of zelf gaat laat het me weten, ook als je wil mar nog geenm stage hebt of vrijwilligerswerk wil doen kan ik je misschien helpen.
Echt tof dat je al in Afrika bent. Ik wil ook heel graag in Afrika stage lopen. Ik ben druk bezig om iets te zoeken, maar het is best moeilijk om contact te krijgen. Ik studeer pedagogiek in Leeuwarden op het H.B.O. Op dit moment loop ik stage op een school voor lichamelijk gehandicapte kinderen in Beesterzwaag. Ik zou in Afrika graag iets doen met kinderen die sociaal emotionele problemen hebben of langdurig ziek zijn. Ik hoop dat je me misschien verder kan helpen met adressen of contactpersonen. De Stage begint in Februari en eindigd in Juli. Al Vast heel erg Bedankt voor de moeite.
Groetjes Christina de Jong uggie79@hotmail.com
Ik zou supergraag samen met een vriendin stage willen lopen in Zuid-Afrika. Wij studeren SPH aan de hogeschool Zuyd en willen het liefst een stage in de psychiatrie lopen. Deze duurt het hele derde leerjaar. Dit is voor ons vanaf september 2004 tot juli 2005. Zou jij ons hier misschien mee kunnen helpen?
Originally posted by Gast: jolanda@20-09-2003, 14:39:43
**Hey hallo,
Ik zou supergraag samen met een vriendin stage willen lopen in Zuid-Afrika. Wij studeren SPH aan de hogeschool Zuyd en willen het liefst een stage in de psychiatrie lopen. Deze duurt het hele derde leerjaar. Dit is voor ons vanaf september 2004 tot juli 2005. Zou jij ons hier misschien mee kunnen helpen?
Veel liefs en nog veel plezier op jou stage,
Jolanda**
He Jolanda,