Stage gezocht

Haii!

Ik ben een tweedejaarsstudente aan een nieuwe opleiding (sinds 2 jaar in Nederland) Toegepaste Psychologie… in mijn derde jaar moet ik voor 5 maanden of 6 maanden stage lopen (afhankelijk van het aantal werkdagen per week)…
maar doordat er nog geen stageplekken zijn, is het aan ons om alles zelf te regelen…
Nu wil ik heel graag in Afrika gaan stage lopen en daarom lijkt mij Kaapstad o.i.d. prima om stage te lopen…
alleen ben ik me al weken kapot aan het zoeken en e-mailen voor de juiste organisatie… wie kan mij hierbij helpen? tips, suggesties… alles is welkom!

hey sophie, kijk eens bij 4exchange… deze mensen kunnen je ergens plaatsen en regelen alles perfect voor je. Ze halen je op enz. en zo leer je andere studenten kennen… evt. regelen ze ook huisvesting ect. ik ben er ook via hun een half jaar geweest. Zeer goed bevallen, heb nu zelfs besloten voorgoed naar zuid afrika te vertrekken… Mocht je vragen hebben kan je gerust contact met me opnemen. Via email [EMAIL=“rosie050@hotmail.com”]rosie050@hotmail.com of msn [EMAIL=“roosa@mailme.nl”]roosa@mailme.nl
Waar doe je toegepaste psychologie? in Groningen?
Groetjes rosa

Hoi Sophie,

Kijk ook eens op www.be-more.nl. Be More biedt vrijwilligerswerk aan bij allerlei organisaties, maar je kan daar ook stage lopen!

Voor vragen mag je natuurlijk ook mailen: yvette@be-more.nl

groetjes

Haii Rosa,

wat leuk om te horen dat jij ook in zuid-afrika bent geweest! het is echt mijn droom om zoals jouw, stage te lopen in afrika en om na mijn studie voorgoed naar afrika te vertrekken!
nu heb ik gekeken op de site van 4exchange en ben ik heel wat wijzer geworden.
Nu heb ik wel nog wat vragen wat betreft de financiële kant, maar kun jij mij een inschatting geven over wat je kwijt bent voor 5 maanden (inclusief heen en terugreis)?

en wat ga jij nu doen in zuid afrika? en wat voor stage heb jij gedaan?

groetjes

Hoi Sophie,

Ik heb vorig jaar zelf stage gelopen in Zuid Afrika en heb echt een geweldige tijd gehad. Ik heb stage gelopen bij vastgoed bedrijf genaamd Kings. Khaya heeft deze stage voor mij geregeld. Je zou eventueel even kunnen kijken op hun website. www.khaya.nl

Groeten,

Ruben