Onder dit Topic willen kun je al je ervaringen tijdens je stage in het buitenland laten weten.
Voor nieuwe studente, en voor ons natuurlijk ook:dag:, is het altijd leuk om dit te lezen.
Vertel alles wat je kwijt wilt!
Groetjes,
Onder dit Topic willen kun je al je ervaringen tijdens je stage in het buitenland laten weten.
Voor nieuwe studente, en voor ons natuurlijk ook:dag:, is het altijd leuk om dit te lezen.
Vertel alles wat je kwijt wilt!
Groetjes,
Joran in Sydney
Waar; Sydney, Australia
Wat; Sport Event Planning
Hoi ik ben Joran Hofman, 23 jaar en student HBO student Sportmarketing aan de HVA.
Ik wilde heel graag naar het buitenland om stage te lopen en abroad internships heeft mij hier enorm bij geholpen. Zelf zoeken was voor mij geen succes geworden waardoor ik bij abroad internships terecht kwam. Het contact verliep heel goed, veel email en telefonisch contact.
Ik loop stage bij *** in Sydney waar ik heel tevreden mee ben. Het pas precies bij mijn opleiding, ben bezig om een eventplan te schrijven voor een grootschalig bedrijventoernooi in Sydney, en misschien erna wel in heel Australië. Het is geen groot bedrijf waardoor ik alle aspecten van het organiseren van een evenement moet weten en realiseren, dat is voor mij heel leerzaam, en vind ik persoonlijk beter dan maar op één afdeling zitten.
Australië is daarnaast natuurlijk ook een geweldig land met heel veel dingen te beleven! Het is gewoon teveel om op te noemen maar de natuur is gewoon geweldig, en uiteraard het surfen!
Het is zeker een aanrader om met abroad internships een stage te regelen, ook op korte termijn!
Ervaringen stage Australie,
Elice in Mexico City!
Heey!
Het is inmiddels alweer een half jaar geleden dat ik op het punt stond om mijn stage in Mexico te gaan volgen. Wat heb ik daar een mooie tijd gehad zeg.