[ATTACH=CONFIG]49976[/ATTACH]
Kort maar krachtig ![]()
Helaas staan er nu net 2 berichten voor me klaar en kan er ook niet in xD denk dat de betaling dan ook geaccepteerd is.
ja, en je conditionele goedkeuring waarschijnlijk
Laat maar
Is het nou bij iedereen al iets? Bij mij is ie nog pending !
Bij mij ook pending
Kompass doet het trouwens weer. Ik heb zojuist mijn casenumber uit het MyCIC gedeelte aan mijn kompass toegevoegd. Nu hoef ik alleen nog te wachten op de Letter of introduction.
Is je casenr het nummer dat in die bevestigingsbrief staat? Bij application no.?
Ja die staat op de bevestigingsbrief die je hebt gekregen via MyCIC. Het begint geloof ik met een W.
Edit: Het is inderdaad het application no.
Dat is het enige nummer dat is toegezonden, dus daar ben ik ook vanuit gegaan.
Dat dacht ik idd ook al wel dus had die ook toegevoegd idd maar is af en toe best vervelend als ze over verschillende nrs praten maar eigenlijk hetzelfde bedoelen :')
casenummer komt na step 2 dan weer neem ik aan?
Zodra je je Conditional Acceptance Letter hebt ontvangen op je Kompass account kun je de inschrijving voor het WHP starten via MyCIC (step 2). Als je daar alle benodigde documenten hebt geupload krijg je een bevestigingsbericht op je MyCIC met daarin een ‘Application no.’. Die kun je op je Kompass account invullen onder ‘MyCIC File Number’ bij je persoonlijke informatie.
Weet iemand hier toevallig of ik ook VOG van USA moet hebben omdat ik hier langer ben dan 6 maanden? En als ik iemand machig ik dan ook dat papier nodig heb van de embassy in Berlijn (waarvan de link gepost was op dit forum door iemand)? Of hoe ik daarachter kom?
Zijn hier mensen die Visa aanvragen en al in Canada zijn? Wat hebben jullie ingevuld op het imm1295E formulier bij:
- Country where aplying
?
Hoe hebben jullie het gedaan met jullie pasfoto? Ik kan hem namelijk maar inscannen op maximaal 300 dpi, terwijl ze 600 vragen. En van de foto’s van mijn digitale camera (of welke andere foto ik ook op mijn pc heb) geeft de pc aan dat ze 72 dpi zijn, wat me nogal vreemd lijkt…
Ik kon die van mij gewoon op 600dpi inscannen, wat ik dus ook gedaan heb. Zijn er geen instellingen te vinden hiervoor?
Ik heb net m’n applicatie ingestuurd, had eigenlijk alles al klaar… behalve conditional acceptance letter dan.
Btw dit staat bij het “IMM5707E” formulier. Als ik het goed begrijp moeten wij dus dat andere formulier uploaden. Niet “IMM5707E”.
Mijn scanner gaat maar tot 300 dpi, dus hoger lukt niet ![]()
Volgens mij kun je wel gewoon dat formulier gebruiken. Bij de eerste bullet point staat namelijk ‘or’ en als Nederlander heb je volgens mij geen temporary resident visa nodig
In mijn ogen is een working holiday visa in princiepe ook gewoon een TR visa. Naja ik zie wel wat ze zeggen, zoals ik het lees lijkt me dat we die andere moeten hebben. We shall see.
[edit] “This confirms that your application for temporary residence in Canada has been received by Citizenship and Immigration
Canada (CIC)”. In de ogen van de ambassade dus ook ![]()
Beide documenten zijn overigens ook bijna hetzelfde…