Enquete:Met welke vliegmaatschappijen heb jij al gevlogen?

Nou zou ook eens graag met Singapore Airlines willen meevliegen,spijtig dat ze Bangkok niet aandoen als ze via Europa vliegen,Frank.

Naar Azie heb ik met Eva Air, LTU/Airberlin en KLM gevlogen. Alle 3 prima maatschappijen, al heeft Eva Air een lichte voorkeur, meer beenruimte.
Jammer dat Airberlin niet meer rechtstreeks van Dusseldorf naar Bangkok vliegt. Dusseldorf is de ideale luchthaven voor mij, half uurtje rijden voor mijn vanaf mijn woonplaats in Noord-Limburg.

In Azie met Thai Airways, Bangkok Airways, Air Asia, Vietnam Airlines en Orient Thai gevlogen.

1. China Air, vanwege de uitstekende service en de beenruimte.
  2. Singapore Airlines, enkel comfort.
  3. Air France, vanwege de vriendelijkheid en de maaltijden aan boord

Ik heb gevlogen met KLM, Transavia, US Airways, Air France, Alitalia, Korean Air, Cathay Pacific/Dragonair, Swiss, Airasia, Jetstar, Scoot, Peach, Lion Air

1. Korean Air - Na maanden met alleen budget airlines gevlogen te hebben was dit even wat anders, zo comfortabel!
  2. Cathay Pacific
  3. Swiss - Alweer een aantal jaar geleden, maar geweldige service

Airasia is de beste van alle budget airlines waar ik mee gevlogen heb

Ik lees nu pas dat ik nooit echt antwoord heb gegeven op de vraag. Ik heb gevlogen met;

Eva, China Airlines, Malaysian, Cathay Pacific, Martinair, Transavia, Jet air, Air Holland.

Dit jaar komen daar KLM en Air Asia bij.

Ik heb gevlogen met Transavia, Martinair, ArkeFly, China Airlines, Singapore Airlines, Cathay Pacific, Dragon Air.

Mijn Top 3:

1. Singapore Airlines
  2. Cathay Pacific
  3. Dragon Air

Via Wereldwijzer app

1. condor
  2. lufthansa
  3. tap

Hoi Ivan,
Ik had eerlijk gezegd nog nooit iets gehoord over Tap,is dit een lowcoast vliegtuigmaatschappij?
En doen die alleen maar vluchten binnen Europa of verre bestemmingen zoals Brazilie o.a. :

1. United Airlines
  2. Bulgarian Air
  3. Czech Airlines

United Airlines, vanwege de lekkere stoelen en perfecte service, Bulgarian Air wegens personeel en stoel en czech airlines heeft ook heerlijke stoelen

1. Corendon
  2. Wizz Air
  3. Ryanair
  4. Air Transat
  5. Air New Zealand
  6. Emirates
  7. KLM

Icelandair is hier nog niet genoemd he?
Qua beenruimte hebben die me vorig jaar echt ontzettend verrast, zelden zo ruim gezeten in de sardientjesklasse.

:smiley: In deze klasse hebben sommige kisten van Cathay Pacific, Emirates en Singapore Airlines ook riante beenruimte. Zijn gerenommeerde maatschappijen, maar persoonlijk houd ik nogal van korte vluchten met no-nonsense airlines:

1. AirAsia (ongeveer twintig vluchten en nooit vertraging gehad)
  2. WizzAir (circa €8 voor een enkeltje en zonder gezeur op tijd)
  3. DutchBird (failliet maar was top, zeker voor een charter)
  • Bij Alitalia en Air France zien ze me nooit meer, hogere kans op asociaal volk aan boord. Bovendien heb ik een hekel aan de grote luchthavens van Parijs en Rome.

Oh ja… Ik kan me een vlucht herinneren van Air France waar ik het redelijk aan de eeh… stoque had met een francaise…
Die had zo ongeveer in haar eentje het hele bagageruim boven drie stoelrijen in gebruik genomen en stond nog te stampvoeten toen ik er iets bij probeerde te drukken…
Dat was de eerste aanvaring. Het feit dat haar stoel niet goed in de ligstand kon (zou zomaar kunnen dat er strategisch geplaatst been hier ietwat debet aan was…).
Ik geloof dat ik tijdens die reis redelijk wat franse mopperkreten erbij geleerd heb.

Lufthansa is er nog bijgekomen. Prima, lekker gegeten. Alleen jammer dat er in die Cityhoppers bijna niks mee kan qua handbagage. M’n tas zonder slotje zo het ruim in, omdat het te groot was. :frowning:

1.Jet Airways (service uitstekend,lekker eten)
2.KLM
3.Lufthansa
(andere goeie waren British Airways,TAM en LAN)

Onderaan voor mij:Iberia en Alitalia.

Intercontinentaal: Lan Chile vond ik een van de beste ervaringen. Verder Lufthansa en KLM gewoon altijd prima. Stukken minder Iberia.

Via Wereldwijzer app

Ja LAN Chile vond ik ook een prima maatschappij.