hoihoi sorreke
leuk te horen dat je ook een liefje heb in turkije
waar heb je hem leren kennen?
jammer dat je weinig contact hebt
hoop voor je dat je toch via dat briefje contact houd
groetjess
hoihoi sorreke
leuk te horen dat je ook een liefje heb in turkije
waar heb je hem leren kennen?
jammer dat je weinig contact hebt
hoop voor je dat je toch via dat briefje contact houd
groetjess
Hey
In een bar waar ik uitging en hij werkt. ![]()
Ik hoop dat het lukt me de brief idd. Want moet ook nog het adres wete vinden van hem. Dus zal via een vriend worden.
Zo stom da hij zo moeilijk te bereiken is!
Mss heb jij wa tips? ![]()
Jullie zijn mooi koppeltje ![]()
Hoe hebbe jullie elkaar leren kenne?
X
dank je… is idd een hele stap… ma ook leuk voor jou dat je iemand ontmoet hebt, ik wens je veel succes!
waar ergens in Turkije ben je geweest??
Ik ga in september weer 10 dagen en dan in Januari defenitief (tenminste zo is de planning haha)…
xxx
hoi hoi
is inderdaad vreemd dat ie moeilijk te berijken is
de meeste hebben toch wel een mobieltje
maar goed hoop dat het je lukt met adres enzo
ik ken mn ook van vakantie
hij werkt in side
en waar komt jou ‘‘vlam’’ vandaan
@ anoukh&Charissa:
Waar? Eigelijk was het iets raar. Als je het hotel uitkwam kon je naar de ene kant en dan zat je in Bodrum. En als je naar de andere kant ging zat je in Gumbet. Dusjah
Raar majah. De club is in Gumbet in ieder geval. ![]()
En ik weet ni of hij daar vandaan komt… Da zalk ies moette vrage als ik de kans heb ![]()
Ik wou dat ik ook terugkon. Maar moet spijtig genoeg wachten tot de volgende grote schoolvakantie. Echt frustrerend maarjah. Ni veel aan te doen.
Maar weet een van jullie hoe het zit met school daar?
Of me di seizoenen? Want naart schijnt duurt het zomerseizoen tot oktober en vanaf dan… Gaan ze dan pas naar school of gaan werken?
Sorry voor de vele vrage
Al mercikes voor ze op te lossen ![]()
X
Sorreke… ik kom al jaren in Gümbet… misschien kan ik je helpen… Je kan me een pb sturen als je wilt waar hij werkt en hoe hij heet… wellicht dat ik meer info voor je kan achterhalen via een vriendin die daar woont, of via mijn eigen lover…
x
Over het algemeen loopt het seizoen in Gümbet van april tot oktober… Daarna gaan die jongens naar huis of naar Antalya voor werk…
Ga er niet vanuit dat hij op school zit, komt namelijk niet vaak voor!
de scholen in turkije zijn volgens mij in juni juli en augustus gesloten…in september beginnen ze gewoon weer…
groetjes
filiz
hoi hoi
voor zover ik weet
begint zomerseizoen in april en eibdigt in oktober
als ik het fout heb hoor ik het wel van iemand
en jammer dat je zo lang moet wachten
hoop dat je in die tussentijd elkaar nog wel spreekt
x
Bedankt
Ik ben manieren aan het zoeken ![]()
Via Via é ![]()
X
Hallo Anouk…
Heel leuk voor je dat je gaat emigreren ik ben 5 jaar geleden naar turkije geemigreerd,natuurlijk is istanbul een schiterende plaats en gigantich groot.Werken lukt misschien wel als je de taal kent en engels …mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel van je…gr jennym
hoi anouk,
weet jij al wat meer over dat emigreren ?
ik ga namelijk ook over in februari 2008…
ik weet wel t 1 en ander …heb dr al een jaartje gewoond maar toen heb ik alles in NL gewoon aan gehouden.
zou t leuk vinden met je mailen ofzo.
xxx isis
heej Jennym… ik zou heel graag met je willen babbele haha…mijn email/msn: [EMAIL=“Anoukh@live.nl”]Anoukh@live.nl…
spreek je snel hoop ik! groetjes
En Isis,
Spreek je snel op msn/email! bedankt voor je mailtje!!
groetjes…
@Sorreke
Het seizoen zal inderdaad van april t/m oktober lopen.
Wat school betreft, de meeste zitten niet op school zoals Cynthia al aangaf, mijn vriend heeft wel op school gezeten. Hij ging van eind november tot half april naar school, hij heeft 2 soorten opleidingen gedaan. Tussendoor moest hij ook een aantal dagen en dat begon half september, maar dit waren maar een aantal dagen. Ik snap ook niet helemaal dat ze maar zo kort naar school gaan, maar goed. Hij is nu klaar met beide opleidingen en moet daarom het einde van dit jaar het leger in.
Jammer trouwens dat jullie elkaar zo weinig spreken.
@anoukh ik vind het heel moedig van je dat je de stap gaat maken naar Istanbul. Istanbul is een geweldige stad. Veel succes met alles regelen en dat je er maar een toptijd mag beleven.
heel lief, Bedankt!
Hey!
Ja dat vind ik ook wel raar dat het zo is.
Oei. En voor hoelang moet hij het leger in? Vind het stom voor jou.
En hoe heb jij hem leren kennen? (sorry vind het gewoon leuk om zo’n verhale te horen/lezen in dit geval.
)
x
Het leger is 15 maanden en ik ben er inderdaad niet zo blij mee, maar helaas moet het.
Ik heb mijn vriend vorig jaar juli leren kennen in de bar waar hij werkt in Kusadasi. Mijn vriendin ging met een vriend van hem, ik zat totaal niet te wachten op een vakantievriendje, maar hij liep wel elke dag mee om ons naar het hotel te brengen. We werden dus eigenlijk met elkaar opgescheept, klinkt niet zo aardig, maar zo was het wel. We hebben een aantal dagen eerst over van alles en nog wat gekletst en gelachen, totdat hij me plotseling zoende. Sinds die dag waren we samen. Bij het afscheid zeiden we allebei dat het alleen voor de vakantie zou zijn, maar bij thuiskomst begon het smsen/msnen en wist ik dat ik terug moest om te kijken of het echt was wat ik voelde. Nu zijn we alweer 15 maanden verden en helemaal “in love”.:wub:
Ik heb het zo kort mogelijk geprobeerd te houden;)
Ohh… Zo’n mooie ontmoeting…
Echt super :teeth: Heb mijne vriend oek in een bar leren kennen :lol:![]()
Ach ja als 2 mensen bij elkaar horen dan is het zo éé :teeth:
X
![]()