Emigreren!

Hoi lieve mensen,

Ik heb een een turkse vriend (in Istanbul)… Nu ben ik van plan om rond december/januari te gaan emigreren… Kan iemand mij helpen en me vertellen wat ik allemaal moet doen voordat ik kan gaan?
ik heb een diploma voor onderwijsassistent (MBO niveau 4) nu wil ik iets in de richting gaan doen of iets richting de horeca… ook zou ik me daar een turkse cursus willen gaan doen… ben wel al bezig met het leren via een cd-rom enz. maar het schrijven enz. beheers ik nog niet (goed)…

ik hoop dat er mensen zijn die me verder op weg kunnen helpen?!

alvast bedankt,

groetjes Anouk
anoukh@live.nl

hoi
ik kan je niet helpen maar wil wel ff zeggen
dat ik het wel stoer/ knap van je vind
groetjesss

dankje… das altijd fijn om te horen… ik vind t zelf ook nogal een grote stap… maar het net me diploma binnen en mijn ouders staan op het punt om te gaan emigreren naar zuid-duitsland dus mij houd eigenlijk niets tegen haha… en wil bij me mannetje zijn :redface:

groetjes…

haha heb je mooi goed dan
dus dan ga je naar istanbul
werkt hij daar zelf ook?
en ga je dan naar familie van hem
of echt alleen met hem samen?

ik ken zijn fam. enzo. wel al bijna allemaal… zijn allemaal lieve mensen en ieder is er blij mee dat ik de keuze heb gemaakt om daarheen te komen… het is bedoeling dat we samen een appartementje gaan huren… ja hij woont en werkt in istanbul in een restaurant… (daar heb ik hem ook ontmoet)… hij woont nu ook al opzich zelf maar daar is t t klein om met 2 mensen normaal te kunnen leven haha…

liefs, :wereld:

aha das mooi
hebben jullie al lang een relatie?
ohw das wel mooi dat ie zelf ook werk heb ja
hoop voor je dat je de informatie vind die je nodig heb
ik ben druk bezig met informatie binnenhalen
om mn lover voor een paar weken hier te halen
maar schijnt moielijk te zijn

vertel mij wat… we hadden geprobeerd om hem met me verjaardag (5 juli)hier te hebben voor 2 weken maar das nie gelukt…
ze hebben hem lang aan het lijntje gehouden (hij had wel de juiste papieren enzo… en toen dacht ie dat ie z’n visum op kon gaan halen was er vertraging :question:
zou hij t een week later kunne krijgen mja da was te laat… toen ben ik daarheen gegaan (vond ik heel erg NOT haha)
we zijn nu 6 maanden samen… en hoe zit t met jou??
liefs,

zie je eigenlijk mijn profielplaatje??

ik zie geen plaatje bij jou
en jammer dat ie niet op je verjaardag was
en wat erg dat je daar heen moest hahahaha
en 6 maanden samen en dan emigreren knap hoor
ik ken hem al een jaar
ben net terug uit turkije
maar hoop in oktober dus te gaan
en hem daar te helpen met de papieren

ik heb wel een profielplaatje ingesteld… vaag?? mare ja das idd knap van mezelf haha… ma zo’n jongen laat ik niet lopen… ja je kunt op internet zo’n lijst downloaden met de papieren die je nodig hebt… zijn onder andere papieren van de belasting enz. enne waar woont jou vriend?? ik ben van plan ook weer in oktober te gaan…

ohw nu zie ik je hihih
die van mij werkt in side
maar woont ook in istanbul

das toevallig… en jij gaat ook in oktober?? weet ja al wanneer??
en heb jij al toekomstplannen of uhh?? loop ik nu te hard van stapel haha…
zou wel heel leuk zijn om samen te reizen of maybe of elkaar daar us te ontmoeten!!
(ben nogal enthousiast i know)

Zo dat is wel een grote stap zeg!! Wel gaaf… zou ook wel in Istanbul willen wonen!!!

Succes!

ja das leuk
nee ik weet nog niet precies wanneer
ik heb namelijk nog twee kids die ik dan hier bij
iemand moet onder brengen
enne toekomst plannen tja
eerst maar eens zien hoe het allemaal loopt
en ja samen reizen is leuker he
maar ja jij gaat dan niet terug toch? hihihi
en ik ben ook super enthousiast als het om mn lover gaat hoor
ben hier niet meer weg te slaan hahaha

haha mooi toch… uhmm ik ga voorgoed in Januari (klinkt wel eng) maar oktober 1 of 2 weken want hij heeft ni veel vakantie (heeft ie net gehad)… wil gwoon daar zijn haha… enne wat doet ie van jou voor werk? en 2 kids? sweet!!! hoe oud als ik vragen mag (die kids) en zou ook wel wat meer over jou te weten willen komen… jij leeft ook inzelfde situatie enzo… hoe oud ben jij en hij??

ja ik wil in oktober ook twee weken gaan
ben net een week geweest
maar is kort man
en januari voorgoed klinkt wel definitief ja
maar super spannend man
die van mij werk op strand
heel leuk haha not!! haha
maar goed
en twee kids ja
niet van hem hoor btw zijn 6 en 4
hebben al wel via webcam kennis gemaakt
hij zegt ook telkens hoe is het met mn kids
ikke ben dus 29
en mn lover 28
we schelen een half jaartje

Aah aan jullie foto te zien had ik echt niet verwacht dat je 29 zou zijn!! :biggrin: grappig!

thnx Cynthia… ja als ik de stap nu niet waag wanneer dan wel he?? heb nu nog geen vaste baan… net klaar met opleiding en super in love haha…

aha leuk!!!
29 had ik je niet gegeven idd… kom ik als jong broekie aan haha…
en idd supper spannend, maar heb er een heel fijn gevoel bij…

dank je voor compliment
in turkije dachten ze dat ik een jaar of 25 was
heb ook maar een tijdje in die waan gelaten
tot ze mn paspoort zagen hahaha