ja k heb precies t zelfde!! zegt hij ook… ik kijk naar iedereen… maar ik bedoel er niks mee… ma tog… ik voel dan wel een steek… vooral als k zie dat t een mooi meisje is… mja dan komt de onzekere ik weer beetje boven… mja hij is net zo dus… ma als k daar woon is ook anders denk k…
ja hij kijkt ook naar die slanke dennen
en ik ben toch wel wat steviger dan denk ik tering was ik maar zo
maar hij zegt weetje ik kijk alleen ik doe niks
en ik ben wel bezig met afvallen hoor
ben in turkije afgelopen keer 5 kilo afgevallen
en wil nu doorgaan
zodat als ik hem weer zie
hij me niet terug kent haha
ik doe het voor hem
maar ook zekers voormijzelf hoor
heb er last van dus nu maar doorzetten
ik denk er net zo over!!! k ben ook flink bezig… maar hij zegt dat ik perfect ben zo als ik nu ben enz enz… mja doe t voor mezelf zodat ik me beter voel en lekkerder in me vel zit…
want als ik die dunne dingen zie denk k van tja… mja soms is ook beetje te veel van t goede…
beetje heup en vrouwelijke vormen moeten er ook zijn he…
mja hoeveel jongens kijken naar ons als we door istanbul lopen?? haha… is voor hun ook ni altijd prettig…
precies klopt
en tuurlijk keken er genoeg turken naar me
ik heb een foto aan hem laten zien waar ik donker haar heb
zegt ie das ook mooi
ik denk ja zegt ie ook alleen dat ik dan niet zo bekijks heb met me blonde haar haha
idd… haha… ik had voor de gein een doek om me hoofd gedaan… zegt ie ook van oohhh das schattig… ik zo van ja echt ni NO WAY!!! haha… zal ie ook nooit van me vragen maar als de mensen me daar eenmaal kennen zal t allemaal steeds minder worden
ja denk het ook ja
had je nou eigelijk me msn ja toch?
ja heb je toegevoegd… ik ben nu online
praat denk k iets makkelijker!!
haha ja he
denk het ook
ik ben ook online maar zie niks
mm probeer mij anders us toe te voegen: anoukh@live.nl
oke gedaan
hey Anouk,
het is echt een hele stap die je gaat zetten.
ik hoop echt dat het goed gaat.
ik zit er zelf ook aan te denken om daar te gaan wonen maar de eerst 2 jaar blijf ik nog zeker in nl.
hij moet toch eerst 15 maanden het leger in en als het daarna nog steeds goed gaat dan wil ik dat ook wel.
xx karin
gelukkig is hij al int leger geweest… ma k ben er echt klaar voor en heb er mega zin in… heb al tijd al in buitenland willen wonen en nu heb k daar dus een hele goede reden voor haha… mja tis altijd afwachte he…
hoi! weten jullie misschien of t heel makkelijk is om in Turkije aan t werk te komen voor een lange periode?
bij callcenter enzo wel zover k weet… k ben zelf ook op zoek… maar dan t liefst richting kinderopvang ofzoiets…
ja of in de horeca he?!
haha ja idd… k doe ni zo heel moeilijk haha
haha,ja snap ik!!!
Wow. Idd veel durf om dat te doen
Chapeau!
Is ook heel leuk te zien dat jullie 2 een vriend hebbe vanuit een ander land. Ik had nooit voor mogelijk gehouden dat dat kon of bestond ![]()
Nu weet ik dat het mogelijk is ![]()
Ben ook juist een weekje terug uit Turkije en ben daar ook verliefd geworden nzo. Jullie herkennen het wss wel ![]()
Om jullie zo te zien en jullie verhaal te horen krijg ik eerlijk gezegt toch wat hoop
Niet dat het ooit zo ver zou komen (strenge ouders, dit, dat) maar het geeft me toch hoop
Mss komt het er toch van…
Wie weet.
En is da veel papierwerk da in orde moet gemaakt worden nzo?
Is het niet moeilijk nzo?
X