ja ik geef je gelijk hoor
ik zou het ook wel weten als ik jou was
maar ik snap ook wel wat brenniej bedoelt
wat vinden je ouders er eigelijk van?
die waren erbij op het moment dat ik hem ontmoeten (hij is eerst naar me vader gegaan)… en die waren meteen weg van m… en zijn super blij voor me… als ze er niet bij waren geweest en hem niet kenden was het heel anders geweest… ma ze weten dat ie goed voor me zorgt en dat zn hart op de goede plaats zit… tuurlijk vinden ze t ook wel spannend en soms ook moeilijk maar ze staan wel achter me (gelukkig)… dat scheelt een hoop!!
ohw das mooi dat ze er achter staan
mijn moeder is ook eens mee geweest en heeft mn lover ook
ontmoet dus ze ‘‘kent’’ hem ook
ze zegt het is jou leven en ja ze zegt wel let wel je heb twee kids
verders is het mn eige leven zeggen ze
Ja dat je ouders achter je staan is goed.
Voor jezelf ook…ga je met een rustiger gevoel ook weg… In mijn situatie ook zo…![]()
Maar goed… je klinkt overtuigend met wat je wilt… So go for it then!.. ![]()
en mocht het allemaal tegenvallen,… ticket naar NL is net zo snel geboekt als 1 naar turkije!![]()
das toch wel fijn dat je weet dat ze achter je staan… tuurlijk zijn ze bezorgd… daar zijn t ouders voor toch…
is dat je lover??
leuke foto
dat bedoel ik… in 3 uurtjes ben ik weer terug!!! (hoop natuurlijk niet dat dat gaat gebeuren) ben voorlopig nog niet aan t trouwen enz… ma tis voor mij ook fijn dat ik met “lot” genoten kan praten…
Ik vertrek volgend jaar maart/april naar Turkije…
Heeeerlijk vooruitzicht!!!
eerst maar in september 6 weken genieten van Askim en turkije!![]()
heerlijk!!! heel veel plezier!! waar woont je Askim??
ja das me birtanem!! op me account staat nog een andere foto… zat vanmiddag op een andere pc…
leuke foto
hoe oud is hij?
Hij komt oorspronkelijk uit de buurt van Konya…
Maar is heel de zomer in Marmaris…
december 24… op die andere foto waren we in een restaurant van een vriend van hem op mijn verjaardag… kwamen ze met een verjaardagstaart aanzetten met kaarsjes en van die sterre flikkers!! super romantisch en toen kreeg ik een ring!! smelt weer weg als ik er aan terug denk!! haha
oohhww
wat super lief man hihi
ja i know… hij verwend me veel te veel haha… (zegt me moeder)
haha
en zo hoort het hihihi
ja idd… romantisch zijn kunne ze wel he… kunne die nederlandse jongens/mannen nog wat van leren…
ma als ik t goed begrijp ben je alleenstaande moeder?? goed contact me de vader?? en wonen ze dan bij jou? (als ik te nieuwschierig ben hoor ik t wel)
ja romantisch zijn ze zeker
enne ja ben alleenstaande mammie
en het contact met hun paps kan beter
vorige week toen ik in turkije zat zijn ze een weekje dus daar geweest
en nu moet ik maar weer afwachten wanneer ie ze weer eens haalt
oh zo… kan idd dus beter… mja alles in het belang van de kids he… ma in oktober is dat geen optie??
haha
ja als goed is gaan ze dan daar heen
en anders passen me ouders dolgraag op hoor