Ik ga eindelijk na meer als 4 jaar lang wachten emigreren naar turkije. Nu zou ik graag willen weten wat ik allemaal moet regelen. Mijn werkvergunning word geregelt en een verblijfsvergunning vraag ik ook daar aan…de eerste 2 keer ga ik op een 3 maanden visum denk ik! Wat moet ik allemaal regelen in nl?
Als ik jou was zou ik contact opnemen met de ambassade en zij helpen je wel verder.
Via een zoekmachine op de computer met de opdracht emigreren kom je ook heel erg ver.
Op dit Forum zijn ook verschillende topics verschenen over dit onderwerp.
bedankt voor je reactie! Ik was idd al aant googlen! En er is best veel info! Maar toch heb je vaak verschillende opties die je kunt kiezen, net zoals of je je verblijfsvergunning in nl aanvraagt of in turkije etc…
Ik ga ff op deze site zoeken!kom vast wel achter meer info!!
hans ik ben vrij nieuw op de site! hoe kom ik in mijn persoonlijke postvak? Ik zat net wel in een soort dergelijk postvak maar er stond geen mailtje in
Als je je hebt aangemeld dan staat er rechtsbovenaan Welkom, lcmvannieuwburg. In dat blokje staat ook WW mail, als je hierop klikt dan kom je in je persoonlijke mailbox. Succes!
Hallo allemaal,
ik wou ff vragen wat je allemaal in NL moet regelen voor
als je emigreren wilt naar Turkije.
ik ben nu nog maar 14 en woon gewoon in nederland
ik vond het hier van af kleins af aan al saai en het is gewoon mijn land niet mensen zijn koel en totaal niet vriendelijk
en ik ben nu 2 keer in turkije geweest maar het klikt gewoon
klikt raar omdat ik nog maar 14 ben en heel veel mensen zeggen
dat verandert nog wel enz. maar dat verandert niet meer
ben er nu al een jaar mee bezig dat ik gewoon liever daar zou willen wonen, vind het een geweldig land de mensen zijn aardig enz
maar er komt natuurlijk meer bij kijken dan ff emigreren.
daarom wou ik even om wat tips te vragen wanneer ik zo ver ben een beetje klaar ben met school en oud genoeg ga ik zeer zekers daar naar toe emigreren nederland is nog nooit mijn land geweest.
Hallo,
Ik ben Rianne en ik ben 18 jaar ik heb al 5 jaar een turkse vriend en volgend jaar gaan wij trouwen in turkije!
Ik zou alleen heel graag willen dat hij naar Nederland komt nou heb ik geinformeerd bij het IND en het gaat allemaal niet lukken zolang ik geen 21 ben.
Ik kan niet wachten tot ik 21 ben om met hem samen te zijn dus heb ik besloten om dan naar Turkije te emigreren.
Ik kan helaas niet de juiste informatie vinden… ik zou graag willen weten wat ik allemaal nodig heb en ook met iemand willen praten die bijvoorbeeld ook naar Turkije wil of al is geemigreert.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Groetjes, Rianne.
Njaa, je moet tenmiste een verblijfsvergunning hebben die kan je daar volgens mij wel aanvragen, of je kan de eerste paar maanden op een visum gaan. en een werkvergunning wil je daar werken
wou dat ik er al zo voor stond en hier ook weg kon mjaa moet nog wachten…
al vast veel plecier met je vriend in turkije
Hallo ik wil ook emigreren naar Turkije samen met mijn man;wij zijn allebei in de 30 tig.
Belgie is niks,we zijn al 4 maal naar Turkije geweest en we zijn verliefd op het land (eigelijk alles ;)))
We hebben daar nu een huurhuis.
Als jullie hier al een huur huis hebben , kan je hier een verblijfsvergunning kopen in de provincie hoofdplaats van de badplaats waar je nu huurt.Huurcontract zal je moeten voorleggen bij de vreemdelingenpolitie in die provincie hoofdplaats.Geldige reispas,minstens nog 1 jaar geldig.
Beter een nieuwe aan te vragen voor vertrek in Belgie.
Kusadasi is in Aydin, Bodrum ,Marmaris en omgeving is in Mûgla, streek Antalya is in Antalya…
Ik zelf woon zelf in Kusadasi en heb alles via Aydin moeten regelen.
Wat moet je nog meer weten ?
Mail me persoonlijk: francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Mijn naam is Tamara en ben 28 jaar.
Op dit moment woon ik nog in nederland, maar mijn vriend heeft sinds kort een nieuwe baan in Turkije gekregen (ankara).
Dus gaan we binnenkort kijken naar een huis daar (huur)
Hij zal de eerste 6 mnd alleen gaan en als het bevalt ga ik ook, alleen heb ik een klein probleem, ik heb sinds kort een paard gekocht en die wil ik ook meenemen , misschien hebben mensen hier tips over en zou die in isolatie moeten hier of in turkije.
En wat moet ik allemaal voor me zelf regelen ?
-verblijfsverguning
-ziektekostenverzekering
-ect
Ook heb ik nog 2 honden en 2 katten die mee gaan.
Hebben mensen hier misschien ervaring in ?
En hoe zijn de voorzieningen wat betreft dierenartsen en zo ?