Emigreren maar dan wel voor goed.

Beste Feyrouz,

Ik hou niet van zulke lange discussie 's op dit forum.Sorry.
Het gaat hier over wonen en werken en om elkaar te helpen, maar nu gaat het toch een beetje te ver . Angelique heeft haar standpunt uitgelegd, iedereen is vrij van zijn reis te boeken en te organiseren zoals hij dat zelf wil en bij wie hij wil. En ik heb haar ook succes toegewenst.

Je maakt het alleen Hans moeilijk, die dit forum aangenaam wil houden om te lezen.Hij kent de reiswereld beter dan ikzelf in Turkije,maar ik ben het met hem eens dat het nu tijd is om die discussie te stoppen en over leukere dingen te praten.Hij wil zijn forumlezers alleen maar beschermen.
En ik geloof vast dat Angeliqe bezig is om haar website te verbeteren en haar nog beter te informeren hoe alles hier in Turkije werkt.

Dus, hou dit forum leuk,

groetjes uit Kusadasi,
Franka

Beste Franka,

Ik begrijp je best hoor, in mijn ogen heet dit vriendjes politiek. :wink:

Ik ben van mening dat als iemand een toppic opend, het over van alles mag gaan zolang er niet gediscrimineerd, gekwetst of afgekraakt wordt.
Tevens ben ik van mening dat degene die het hier moeilijk maakt Hans zelf is, maar hou me ten goede. Ik hou het hier voor gezien en verwijder zo deze hele toppic.
Taliha’s Turkije Forum zit wat dat betreft een stuk leuker, informatiever en gezelliger in elkaar dan hier.

ik wens jullie veel succes met dit Forum, wel plaats ik dan als opmerking dat een training people management niet verkeerd zou zijn.

Last but not least:
Mocht ik hier mensen hebben gekwetst dan spijt me dat ten zeerste, wil je je ei hierover kwijt dan kun je me hierover pm’men.

Bye.

Laten we het vooral gezellig houden :smiley: