Esjol: je hebt het inderdaad echt getroffen denk ik zo…als ik zo lees wat je vertelt. Helemaal super voor je. Ik ben het vertrouwen in de man wel even kwijt geweest hierna maar ja dat is ook niet meer dan logisch denk ik zo. Gelukkig is de liefde voor het prachtige land niet met de liefde voor hem verdwenen…En zoals je misschien gelezen hebt, heb ik een vriendin met een Turkse man ( wat heel erg goed gaat) dus ik heb absoluut een bewijs van dat niet alle mannen hetzelfde zijn daar…en trouwens hier in Nederland zitten er ook “rotte” appels tussen, je moet maar net geluk hebben denk ik dan zo maar. De man van mijn vriendin was ook totaal overdonderd door dit verhaal en was bijna in staat om het vliegtuig te pakken naar Alanya en hem eens de waarheid te vertellen. Lief toch!! Op dit moment zit mn leventje in een rustig vaarwater wat de liefde betreft maar wat niet is kan nog komen…En wat jou en Erkan betreft: ik wens jullie niks dan liefde en geluk samen!
Seray: ik ga zeker je verhalen volgen op je website want ik heb echt respect voor jou. Ik vind het echt super dat je dit gaat doen en ik zou stiekem willen dat ik in jouw schoenen stond ( dat mag ik toch wel zeggen hé…) En ja, ik had inderdaad ook wat gelezen over zo’n werkvisum. Ik dacht al dat dat niet makkelijk zou zijn om daar aan te komen. Ik heb nu mijn zus ( zij werkt op een reisbureau) aan het werk gezet om eens te kijken of zij hotels weet met Nederlandse eigenaren waar ik eventueel naar toe zou kunnen mailen. Ik bedoel maar het is een beginnetje en ik zie wel hoe het verder loopt. Het is wel een hoop geregel maar ik weet nog steeds dat ik het wel heel graag wil en dat ik daar ook moeite voor moet doen.
Liefs Linda