Eindeloos verliefd!

Esjol: je hebt het inderdaad echt getroffen denk ik zo…als ik zo lees wat je vertelt. Helemaal super voor je. Ik ben het vertrouwen in de man wel even kwijt geweest hierna maar ja dat is ook niet meer dan logisch denk ik zo. Gelukkig is de liefde voor het prachtige land niet met de liefde voor hem verdwenen…En zoals je misschien gelezen hebt, heb ik een vriendin met een Turkse man ( wat heel erg goed gaat) dus ik heb absoluut een bewijs van dat niet alle mannen hetzelfde zijn daar…en trouwens hier in Nederland zitten er ook “rotte” appels tussen, je moet maar net geluk hebben denk ik dan zo maar. De man van mijn vriendin was ook totaal overdonderd door dit verhaal en was bijna in staat om het vliegtuig te pakken naar Alanya en hem eens de waarheid te vertellen. Lief toch!! Op dit moment zit mn leventje in een rustig vaarwater wat de liefde betreft maar wat niet is kan nog komen…En wat jou en Erkan betreft: ik wens jullie niks dan liefde en geluk samen!

Seray: ik ga zeker je verhalen volgen op je website want ik heb echt respect voor jou. Ik vind het echt super dat je dit gaat doen en ik zou stiekem willen dat ik in jouw schoenen stond ( dat mag ik toch wel zeggen hé…) En ja, ik had inderdaad ook wat gelezen over zo’n werkvisum. Ik dacht al dat dat niet makkelijk zou zijn om daar aan te komen. Ik heb nu mijn zus ( zij werkt op een reisbureau) aan het werk gezet om eens te kijken of zij hotels weet met Nederlandse eigenaren waar ik eventueel naar toe zou kunnen mailen. Ik bedoel maar het is een beginnetje en ik zie wel hoe het verder loopt. Het is wel een hoop geregel maar ik weet nog steeds dat ik het wel heel graag wil en dat ik daar ook moeite voor moet doen.

Liefs Linda

hoi linda,

en natuurlijk mag je dat zeggen, ik had dat ook als ik verhalen van mensen las die in Turkije gingen werken! Maar nu ben ik het eindelijk zelf die gaat:)
En elk begin is goed, jij wilt dus proberen een werkvisum te krijgen? en in welke omgeving wil je werken?

groetjes

Hoi Seray,

Dankjewel voor je snelle reactie. Maar nee, als ik ga ga ik zeker niet via een werkvisum doen. Dat gaat toch niet lukken denk ik zo. Ik had er inderdaad al wel het een en ander over gelezen en nu jij dit zo zegt ben ik eigenlijk ervan overtuigd dat het alleen maar mogelijk is via de “illegale” manier. Op dit moment zou ik het liefst in Kusadasi willen zijn en werken maar dat heeft er ook mee te maken dat ik daar net geweest ben op vakantie en al die herinneringen nog vers in mn hoofd zitten. Ben je daar wel eens geweest? Maar op zich sta ik open voor meer plaatsen zoals Bodrum/Gümbet of Alanya ( dat blijft toch ook wel favoriet hoor, ben er nu 4x geweest en zou zo weer gaan). Ik kijk eerst maar een rond denk ik zo. Nu is het voor mij wel zo dat ik ook moet kijken of ik hier alles in Nederland geregeld krijg qua werk ( ontslag nemen is geen optie voor mij) en qua huis…maar eerst maar eens de mogelijkheden daar bekijken. Het is wel een hoop geregel maar dat heb ik er graag voor over.

Mag ik ook vragen wat voor reacties je hebt gehad in je omgeving wat betreft het feit dat je in Turkije gaat werken? Ik bedoel voor mij is het op dit moment nog maar een gedacte en ik krijg al veel verschillende reacties. Gelukkig vonden mijn ouders het echt iets voor mij en vonden zij vooral dat als ik dit wilde het dan ook echt moest doen. Niet dat mijn beslissing afhankelijk is van hen maar het is wel fijn om dit te horen. Ik bedoel ik ben oud en wij genoeg om zelf zo’n beslissing te maken maar je hebt altijd wel reacties van je omgeving. En die zijn helaas niet altijd even positief: zoals het is wel hard werken hoor ( ja nou en? is dan mijn reactie) en pas op voor de mannen daar hoor en nog meer van dit soort reacties. Ik leg ze op dit moment naast me neer maar waarom hebben mensen altijd zo’n negatief beeld…en hebben ze altijd wel een mening klaar? Ik vind dat niet altijd even makkelijk hoor.

Lijkt me leuk om zo eens op en neer te mailen via dit forum, jouw website of op een andere manier.

Liefs Linda

@ wr zorg er dan wel voor dat zij je ook een deel van de huur betaald!! of een hoger salaris geeft, wat je er dan mee doet, moet je zelf weten…!!

toen ik in gumbet ging werken wilde ik echt per se niet met mijn toenmalige vriend samenwonen. ik wilde echt mijn eigen leven en dat had ik daar gelukkig wel…

@ linda als je niet per se gebonden bent aan een plaats in turkije, heb je dan al eens overwogen om als reisleidster aan de slag te gaan?

enneuhm het is echt echt echt heeeel erg hard werken hoor!! ik wou dat ik in mijn tijd wat meer mogelijkheden had gehad om te genieten en dingen te ontdekken. Ik ging erheen met het idee om op mn vrije dag of vrije avond naar 1 van de dorpjes te gaan en gewoon rond te kijken en te genieten…
helaas… geen vrije avond en geen vrije dag… in je siesta ff douchen en boodschappen doen en weer aan het werk!! dus vlak dat niet uit!!

ligt er denk ik aan wel werk je doet, wij hadden als animatie team iedere zaterdag middag tot uur vrij…
maar goed…dan was iedereen zp verrot dat we al snel tot 1 uur sliepen, en dan nog ff snel kusadasi in…of gewoon int hotel blijven…echt tijd voor dingen te gaan bezichtigen hadden we ook niet.

groetjes

bloem- nee dat zal ik ook wel bespreken! thnx voor de tip

linda- ga je ff pb, want we gaan erg off topic hier

ik ga er niet heen voor het geld wat ik ga verdienen hoor, maar voor de ervaring… en op dit moment werk ik alleen vast op vrijdag… dat wil niet zeggen dat ik verder de hele week niks doe :wink:

Ik vind het juist een fijner idee om bij hem te zijn, dan alleen in een hotel… en gaat het toch niet… dan kan ik altijd nog een hotel nemen.

Morgen ga ik naar het reis bureau om informatie te vragen! :smiley:

Ohja en over dat player gebeuren… ik zie het allemaal wel, ben toch wel nuchter ingesteld… zou die me playe, naja dan heb ik tenminste een nieuwe ervaring in een ander land en kom ik met een lekker bruin kleurtje terug hahaha :wink:

Hoi Rianne,
Ik geef je groot gelijk. Ga gewoon en heb een leuke tijd en als het allemaal anders uitvalt ( waar ik niet van uitga en wat ik zeker niet voor je hoop) dan heb je in ieder geval er een ervaring extra bij en inderdaad een mooi kleurtje.
En ik denk altijd maar zo als je het zelf niet probeert, ga je daar de rest van je leven spijt van hebben…Probeer het, leef het en geniet ervan!!!

En trek je niet teveel aan van meningen van andere mensen want iedereen heeft altijd zijn mening klaar en dat is ook niet erg maar als je altijd maar moet luisteren en rekening moeten houden met meningen van anderen dan word je echt niet blij. Begrijp me niet verkeerd, ik snap sommige meningen van mensen hier wel, maar nogmaals ervaar het zelf…

Nou Rianne, maak er wat van

Liefs Linda

Hallo allemaal,

Ik lees hier heel veel mooie verhalen over liefde in Turkije…
Kent iemand toevallig Ilkay uit Bodrum/Torba?

Bye!

Ik ben al 2 jaar hopeloos verliefd, en ik ben ook hopeloos verdrietig!
Ik heb 3 juli mijn askim voor het laats gezien.
Nu bel ik hem elke dag…
Gezien ik nog thuis woon, heb ik het niet over de vaste telefoon te zeggen. Immers betalen mijn ouders de rekening… en zitten niet te wachten op een wel hele hoge rekening al vinden ze Azim nog zo geweldig!
Op mijn mobiel heb ik maar een eenvoudig prepaid kaartje, dat ik in no time leeg maak.
10 euro beltegoed? 20 minuutjes bellen en finish!

Mijn askim heeft ook niet veel tijd om op de msn te komen, en… het is nou eenmaal de mentaliteit van turken dat wij moeten bellen.

Ik wil dat ook wel doen! Maar ik maak mezelf zo enorm blut.
Nu heb ik gehoord over een prepaid kaartje waar je goedkoop mee naar turkije kan bellen…

Ortel simkaart, en of challenger simkaart?

Waar kan ik deze halen?

@ Rian

Hoi Rian!
Leuk dat je zo in de wolken bent joh. :slight_smile:
Maar net wat de andere zeggen… wees je wel voorzichtig?
Ik bedoel… je reageerd nu zo enthousiast, en geweldig, en blij, en noem maar op!
Maar je kent hem net hé? en misschien alleen maar vanuit de kroeg?
Heb je ook nog met hem gewandeld… 2 aan 2
Of heeft hij dit enkel in de bar gezegd tegen je?
In dit geval zou ik dan een heel klein stapje terug zetten meis!

Ik heb al 2 jaar een vriend.
Vorig jaar was ik daar, en ging ik met mijn ouders even de bar in. ( Mijn vriend was werken in het hotel en kon net mee)
Zo was daar een jongen… ( @ gumbet) die met velen dansen ook mensen naar binnen lokken!
Velen hebben een knappe smoelwerk… ze weten heus wel wie ze bij zo’n deur zetten.
Mijn ouders en ik gingen naar binnen, omdat mijn ouders er geregeld nog wel eens kwamen.

Er kwam een jongen op mijn ouders af, en schoof aan bij ons aan tafel.
Ik zag heus wel dat het een stuk was… maar ik weet ook heel goed, dat deze jongens dat precies van hen zelf óok weten.
Hij begon eindeloos met mijn moeder te praten, en ik hoorde van mijn moeder dat hij er wel eens vaker was.
Hij keek mee aan, gaf een hand… met zijn lieeefste lach, fluisterde in mijn oor dat ik mooi was, dat ik mooie ogen had, dat ik leuke kleding aan had…
En zo kreeg ik een bierfilter in mijn hand gedrukt… met zijn naam, telefoon nummer… en emailadres…

MAAR!

Dan moesten we nog wel een paar drankjes drinken.

Zie, er steekt altijd iets achter.
Nou, we waren toch niet van plan om nog te gaan… dus die drankjes deden we sowieso.
Ik ging terug naar mijn vriend… en dat bierfiltertje had ik bij mijn moeder in de tas gestopt.

Later was ik even benieuwd, samen met mijn vriend wat de bedoeling van hem was.
Ik voegde hem toe op de msn, en al meteen: Oh my girl, you are nice! can you come the summer to me?

Natuurlijk kom ik de zomer niet naar hem!
Van mijn vriend moest ik hem er meteen af flikkeren, en uiteraard deed ik dat ook haha.

Ik bedoel er mee te zeggen… dat velen jongens ( nee… niet iedereen!!! dus jou vriend kan ook goud eerlijk zijn!!!)
Dit wel meer zeggen… zo zie je maar!

Maar als jij er helemaal zeker van bent, moet je gewoon lekker van hem genieten!!! :slight_smile: