Mijn moeder zei nog zo: niet met een turk thuis komen he! haha echt niet mam!
En jahoor, nu ben ik hopeloos verliefd geworden!
Ik ben net een weekje terug van 2 weken turkije… ik was al verliefd op het land… ben nu voor het eerst in alanya geweest, wat een geweldige plek, zoveel lieve mensen.
Haha ik zal mijn verhaal even vertellen.
We waren (ouders+zus) net naar de haman geweest, en we wilde nog even wat gaan drinken… naja je word daar elk restaurant binnen geroepen, en zo kwamen we bij een jongen terecht. Super aardige jongen en al snel werd afgesproken dat we de volgende dag met hem zouden stappen. Mijn zus vond hem wel erg leuk en hij liet ook wel zien dat hij haar leuk vond. Ik dacht nog… ahh straks worden ze verliefd… en dan… dan moeten we weer terug.
Nou de volgende dag gingen we dus uit. Naar Latino Club… OMG staat daar toch een verschrikkelijk knappe jongen achter de bar ( altants ik vond hem erg knap) eerste avond steeds met hem geflirt… en ik wilde zeker de volgende dag terug!
Zo is dat ongeveer een halve week door gegaan, en hebben toen telefoon nummers uitgewisseld en we zouden een keer afspreken.
De eerste keer nog met me zus erbij… tsja je bent toch bij een vreemde. maar al gauw spraken we alleen af… Mijn god, wat een lieve jongen. werd echt behandeld als een prinsesje. De hele vakantie bij hem geweest. Waarom heb je niet zulke jongens in Nederland?
De dag van vertrek was zo moeilijk, ik kon ook echt aan hem zien dat hij het er moeilijk mee had… don’t go, zei die alleen maar… haha wat heb ik gejankt zag!
Na heel veel nadenken en bespreken, heb ik toch besloten om terug te gaan… voor minstens een maand en misschien wel langer. Hij heeft geregeld dat ik in de zelfde bar als hem kan werken en ik mag bij hem in huis.
Maja ik heb wel het gevoel dat ik het heel moeilijk voor mezelf ga maken, ik heb nou niet echt geluk gehad in de liefde… en ben zo bang dat dit ook fout gaat… maar ik wil het zoo graagg!
En dan nog die reis die ik alleen ga maken, vorig jaar durfde ik niet eens alleen met de trein! :biggrin:
Lekker dat ik even me hart kon luchten, tis wel een erg lang verhaal geworden… :redface:
Groetjes Rianne (19 jaar)