Eindeloos verliefd!

Mijn moeder zei nog zo: niet met een turk thuis komen he! haha echt niet mam!

En jahoor, nu ben ik hopeloos verliefd geworden!

Ik ben net een weekje terug van 2 weken turkije… ik was al verliefd op het land… ben nu voor het eerst in alanya geweest, wat een geweldige plek, zoveel lieve mensen.

Haha ik zal mijn verhaal even vertellen.

We waren (ouders+zus) net naar de haman geweest, en we wilde nog even wat gaan drinken… naja je word daar elk restaurant binnen geroepen, en zo kwamen we bij een jongen terecht. Super aardige jongen en al snel werd afgesproken dat we de volgende dag met hem zouden stappen. Mijn zus vond hem wel erg leuk en hij liet ook wel zien dat hij haar leuk vond. Ik dacht nog… ahh straks worden ze verliefd… en dan… dan moeten we weer terug.

Nou de volgende dag gingen we dus uit. Naar Latino Club… OMG staat daar toch een verschrikkelijk knappe jongen achter de bar ( altants ik vond hem erg knap) eerste avond steeds met hem geflirt… en ik wilde zeker de volgende dag terug!

Zo is dat ongeveer een halve week door gegaan, en hebben toen telefoon nummers uitgewisseld en we zouden een keer afspreken.

De eerste keer nog met me zus erbij… tsja je bent toch bij een vreemde. maar al gauw spraken we alleen af… Mijn god, wat een lieve jongen. werd echt behandeld als een prinsesje. De hele vakantie bij hem geweest. Waarom heb je niet zulke jongens in Nederland?

De dag van vertrek was zo moeilijk, ik kon ook echt aan hem zien dat hij het er moeilijk mee had… don’t go, zei die alleen maar… haha wat heb ik gejankt zag!

Na heel veel nadenken en bespreken, heb ik toch besloten om terug te gaan… voor minstens een maand en misschien wel langer. Hij heeft geregeld dat ik in de zelfde bar als hem kan werken en ik mag bij hem in huis.

Maja ik heb wel het gevoel dat ik het heel moeilijk voor mezelf ga maken, ik heb nou niet echt geluk gehad in de liefde… en ben zo bang dat dit ook fout gaat… maar ik wil het zoo graagg!

En dan nog die reis die ik alleen ga maken, vorig jaar durfde ik niet eens alleen met de trein! :biggrin:

Lekker dat ik even me hart kon luchten, tis wel een erg lang verhaal geworden… :redface:

Groetjes Rianne (19 jaar)

Rian : als het goed voelt : go for it !maar wees wel voorzichtig, zorg dat je zelf geld enzo bij je hebt als je daar bent en het eventueel misgaat.
Wens je veel geluk en suc6, hou ons op de hoogte he

hoi rianne,

leuk dat je terug gaat, maar wees voorzichtig en weet waar je aan begint, werken in turkije is anders dan hier. ik ga dit jaar ook voor het eerst werken in Turkije, dus weet hoe spannend het allemaal voor je aanvoelt. wanneer ben je van plan te gaan?
wat betreft het alleen reizen, iedereen is altijd behulpzaam hier in NL en ook in Turkey. Tuurlijk is het ook best de eerste x alleen, maar het komt vast goed:)

Bedankt voor de reacties! :smiley:

Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, ik moet eerst hier alles regelen (kheb een paardje en daar moet ik eerst een hele goede verzorgster voor vinden)

Ik ben ook van plan om gewoon een enkele reis te nemen, dan kan ik terug wanneer ik zelf wil. en ik ken daar nog een paar mensen waar ik naar toe kan als het mis gaat… maar daar ga ik maar niet vanuit :wink:

Poehh ik ben toch de kriebels! heb er zon zin in! :smiley:

White rose… waar ga jij heen? en waar ga je werken?

rian- ja logisch dat je dat soort dingen eerst goed geregeld wilt hebben. ook fijn dat je in geval van nood mensen daar hebt. Maar idd gewoon vanuit gaan dat je die niet nodig hebt:D

Ik ga naar Gümbet en ga werken bij een bureau dat trips verkoopt. ik vertrek al over 2 weken, dus de kriebels zijn enorm;)

Ow wat lekker! 2 weken gaan zo voorbij! :smiley: Voor hoelang blijf je daar?

ja gelukkig wel:) ik blijf tot het eind van het seizoen, dus tot eind oktober, begin november.

Maar jij gaat voor minstens een maand, moet je je dan ook je baan hier opzeggen? of studeer je?

Rian, wat leuk dat je zo’n leuke jongen hebt leren kennen! We zitten in hetzelfde schuitje… Net zoals velen met ons, heb al zoveel leuke meiden leren kennen via deze site die ook verliefd zijn geworden (en die hun hart gaan volgen). Ik vertrek zelf 1 juni naar Side, ik ga daar werken als reisbegeleidster. Heb zelf ook gigantisch de kriebels en ben ook wel nerveus hoor! De jongen die ik heb leren kent woont en werkt daar vlakbij! Op deze manier kunnen we elkaar beter leren kennen en ik moet zeggen… Ik kan niet wachten! Ik word aan alle kanten gewaarschuwd door mensen, hun denken echt dat ik bekeerd (incl. hoofddoek), getrouwd en met 7 kinderen thuis kom… pfff… Ik trek me er niets van aan en hoop dat ik een hele leuke tijd met hem ga beleven en wie weet… Als je niets probeert, dan weet je niets. Beter spijt van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan.
Ik ga ook alleen (voor een periode van 5 maanden) en tuurlijk is dat hartstikke spannend!
Maar ja… Gaan met die banaan!

Succes meisje!

Groetjes, Ilona

Ik studeer niet meer, ben ik al klaar mee… en tsja me baan, ik hoop dat me baas me begrijpt ( ik kan ik het algemeen erg goed met me baas opschieten, en het is niet zo dat hij op het werk niet zonder me kan). dus ik hoop dat ik die als ik terug ben kan behouden. en anders vind ik wel weer wat anders.

Ik weet nog niet of het bij een maand blijft, misschien heb ik het er wel zo naar me zin dat ik langer wil blijven.

ilonavano leuk dat je ook in turkije gaat werken! is het voor wat vast? of ben je van plan het een keer te doen en daarna niet meer?

Ja het is zo leuk om alles hier te lezen, herken er zoveel in terug! Ik had nog wel een beetje me twijfels, maar nu ik dit zo allemaal lees… krijg ik er steeds meer zin in!

rian- nou is ook zo, zo fijn zijn als je je baan kan behouden, maar anders vind je bij terugkeer zo weer iets anders!

Rianne,

Luister naar de kleur van je hart!..go for it…

Jimmy

@rianne…wat een leuk verhaal…gewoon lkkr terug gaan…zeker nu je die kans krijgt…!! vele van ons hebben lang moeten wachten…
wanneer wil je precies gaan…?

Ik wil niet al te negatief zijn hoor, maar zou je niet eerst eens een keer terug gaan op vakantie voor je je baan opgeeft en andere zaken achterlaat? Je hebt hem een vakantie gezien en ik begrijp dat je verliefd bent, maar er is ook nog zoiets als gezond verstand. Kijk het eerst eens aan hoe de komende tijd loopt, ga nog een keer terug voor een vakantie en kijk hoe een tweede ontmoeting gaat. Laat je eens een vakantie rondleiden in zijn leven. En wat ga je doen wanneer het toch niet zo leuk is al die week op vakantie? Ik vind dat iedereen hier veel te makkelijk reageert, volg je hart, ga ervoor… Klinkt allemaal prachtig, maar het leven is geen sprookje. Je moet ook realistisch blijvenAls je gaat zou ik werk en mogelijke huisvestiging voor jezelf regelen ipv je op hem te verlaten. Wanneer hij toch niet zo zou zijn als jij hem nu in gedachte hebt kun je er nog een prachtige tijd van maken.

't is toch maar voor een maandje…
en ze kan ook na een week al terugboeken…mocht het toch niks zijn…
bovendien zijn daar ook andere mensen waar ze naartoe kan…
zeker moet je bij zulke situaties je gezonde verstand gebruiken, ben ik het helemaal mee eens.
maar ze gaat nog niet trouwens hoor :wink:

Dat is ook zo, maar je baan opgeven… Ik vind gewoon dat er veel te makkelijk over gedacht wordt en heel eerlijk dat ook erg veel vertrouwen wordt geschonken aan iemand die je zo kort kent. Maar goed, dat denk ik wel vaker en dat is weer een andere discussie :wink:

roma - snap wel wat je bedoelt, maar juist als ze daar gaat werken en met hem optrekt kan ze hem beter leren kennen, als ze weer op vakantie zou gaan, zal hij moeten werken en heeft hij ook niet veel tijd om elkaar beter te leren kennen. En mocht het niet gaan kan ze toch altijd weer naar huis gaan met een ervaring rijker

Dat snap ik wel, maar regel wel je eigen werk en eventueel een eigen onderkomen. In de geest van better safe then sorry. Het is ook niet zo dat ik vind dat ze het niet moet doen, het is alleen niet dat alles ‘rozegeur en maneschijn’ is. Want eerlijk is eerlijk ‘horrorverhalen’ kennen we genoeg.

roma, horrorverhalen genoeg, absoluut, maar als ze zelf werk zoekt, werkt ze langs haar vriend heen en hebben ze nog geen tijd om elkaar beter te leren kennen, en net wat rian zegt ze kent mensen daar in geval van nood, dus mocht het niet gaan kunnen die haar vast helpen met een andere verblijfplaats

tja meiden,het is allemaal zo moeilijk he…
Heb zelf ook met die twijfel gezeten om er te gaan werken,heb het niet gedaan.Maar zou het overigens nog steeds willen hoor!
Heb er ook echt heel lang over nagedacht en besloten dus om het niet te doen.Heb hier verschillende verplichtingen zoals mn huisje en vast werk.Ik zou het zo op willen geven echt waar!!maar wat als het fout loopt…tis zo moeilijk allemaal.(heb ook een verleden die niet echt leuk is dat moet ik er bijzeggen en is dus voor mij moeilijker om te gaan nu)Mijn vriend vond t ook moeilijk,aan de ene kant zou het heel leuk zijn zei hij,maar aan de andere kant we zouden dan in 2 verschillende hotels werken ong zon 30 km uit elkaar.Dan zouden we elkaar nog niet veel zien…Nu ga ik om de zoveel tijd naar m toe voor vakantie.
Zo vertrek ik morgen weer voor 2 weekjes en hebben we samen vakantie,heerlijk.Ik ga hem nu voor de 5de keer ontmoeten en telkens weer in een andere vorm.Dit wordt de 1ste keer dat we echt 2 weken samen zijn dag en nacht…de vorige x was ik bij zn ouders,de x daarvoor samen met andere vrienden.En die 2 keren daarvoor moest hij gewoon werken.Dus nu opnieuw erg spannend!
Ga overigens aan het eind van dit jaar wel voor een maand naar hem toe,ook weer bij zn ouders.Maar dat is omdat hij het leger in moet in december/januari.
Ik heb zoiets ik doe het nu even op deze manier,hoe moeilijk ik het ook vindt hoor!!zou het liefst nooit meer bij hem weggaan.Dat leger staat bij ons ook in de weg,is minder.Daarom zal ik pas na zn diensttijd hoogswaarschijnlijk als alles goed zit voorgoed naar m toegaan…
Voor de meiden die nog in de twijfels zitten denk er goed over na het is niet zomaar wat.En diegene die hun beslissing genomen hebben om er naartoe te gaan Go for it!!

Hey Rianne,

Ik zou je toch ook aanraden voorzichtig te zijn… Die barmannen in Alanya zijn het gewend meisjes te versieren en doen waarschijnlijk steeds alsof ze de liefde van hun leven ontmoet hebben. Jouw jongen heet Numan he? Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik denk dat ik over hem wel al hier en daar eens iets gelezen heb dat niet zo positief was, kijk zelf maar even op www.alanyaforum.com
Ikzelf ben ook smoorverliefd geworden op een jongen uit alanya, ik wist dat hij vaak one-night-stands had, maar om verschillende redenen leek hij het met mij wel te menen. Ik zou drie maand bij hem wonen en werken deze zomer, maar eerst ben ik hem gaan opzoeken in de paasvakantie. toen heb ik dus ontdekt dat hij sinds kort een tweede vriendinnetje had. hij heeft toen gezegd dat hij voor haar kiest omdat ik niet met hem wil trouwen (ben nog veel te jong, studeer nog en ben gewoon niet gek om zo snel te gaan trouwen) dat andere meisje woont daar in alanya en is denk ik een stuk naiever dan ik.
ik ben er nog steeds kapot van, ook omdat ik nog contact met hem heb en hij blijft zeggen dat hij eigenlijk mij wil maar dat hij echt binnen 2 jaar wil trouwen. ik ga misschien toch evengoed nog daar werken, maar het zal alleszins niet makkelijk worden, er komt toch altijd weer een moment van afscheid. als ik op alles terugkijk wilde ik dat ik er gewoon nooit aan begonnen was, maar je rolt erin voor je het beseft. ik begrijp jou dus heel goed, je bent vast heel verliefd op hem, daarom dat ik je wil waarschuwen.
Ik zeg niet dat mensen niet kunnen veranderen als ze iemand bijzonder tegenkomen, maar dat zijn de uitzonderingen. probeer niet te hard van stapel te lopen want de kans op een gebroken hart is echt wel groot…
hoop voor jou dat het goed uitdraait. X