Haha, ja die ervaring hadden wij ook. Richting paleis gelopen en toen werden wij aangesproken door een tuktukchauffeur die zei dat het paleis gesloten was. Eerste dachten we nog, het zal wel meevallen, maar toen een willekeurige (lees in het cmplotzittende) voorbijganger dit ook zei, hadden we zoiets, het zal wel waar zijn. Alternatief bood de tuktukchauffeur ons, we konden de hele ochtend met hem op pad om langs bezienswaardigheden te gaan. Goed plan dachten wij (en zeker voor €0,50). Maar goed na de eerste tempel werden we naar een kledingfabriek gebracht waar je een heel verhaal moet aanhoren over goedkope pakken, vervolgens maar de tweede tempel en door naar een juwelenfabriek. Je snapt dat we op die bezoekjes niet zaten te wachten. Maar wat blijkt, de chauffeurs krijgen op die manier hun benzine vergoed. Dus op zich ook wel weer begrijpelijk.
Heb in ieder geval veel plezier!!!
Thanks voor de tips, Ja probeer zeker tussentijds updates te plaatsen!! Mn mobiel gaat mee, Dus als ik wifi heb plaats ik zeker berichtjes tussendoor!
Ik ga de eerste 2 dagen van mn reis in bangkok en ook de laatste paar dagen! (maar dan ook shoppen!)
Ga het paleis inderaad gelijk de eerste dag bezoeken! en miss wat tempels die daar ook inde buurt zijn?
Dat restaurant ga ik dan zker de 1e of 2e avond opzoeken!
Ik wou trouwens vanuit chiang mai naar phuket gaan (vliegtuig)
is iemand hier recent geweest? is dat een aanrader in dit (moesson) seizoen?
Zit nu voor uitstapjes daar te kijken, maar ik kom steeds op… Word nu niet georganiseerd
Morgen middag vertrekken, woesndag kom ik aan… spannned!!!
Veel plezier!!!
Zoals al eerder gezegd Casper: onzin, geldt alleen voor trips naar Similans en Surin. Geef hier nu eens concrete voorbeelden, wat je tot op heden hebt geweigerd.
Benieuwd hoe het met casper gaat!
Geen nieuws, goed nieuws?
Haha ja ik hoop het
Hij ging toch maar 3 weken?
Ja zou alweer thuis moeten zijn.