Een paar vragen over wat je wilt zien op Wereldwijzer

1. Waar ligt vooral je interesse: vakantie

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? tip van collega

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? overal

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? recente tips, beste moment van bezoek

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties: nee******

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype: nee

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? meestal pakketreis

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? nee

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? nog niet******

1. reizen en vakantie
  2. om reiservaringen van andere backpackers te kunnen lezen.
  3. informatie haal ik uit Lonely Planet, diverse sites op internet, magazines, gesprekken met andere reizigers
  4. over huidige veiligheid of onveiligheid, leuke locaties en interessante zaken buiten de gebaande paden
  5. hier maak ik weinig tot geen gebruik van. Is ook eenvoudig te vinden op sites waar je niet hoeft in te loggen
  6. Nee, dan wordt het gelijk weer reclame en marketing
  7. ik koop alleen een retour vliegticket en regel zelf een eerste overnachting. Verder regel en organiseer ik alles ter plekke in mijn reisland
  8. nee
  9. ja, lijkt me leuk. Mijn expertise ligt op het onbevangen reizen en ter plekke kijken en beslissen wat doen. Dit is voor mij de leukste manier van reizen, ook al zijn mijn man en ik niet meer zo piepjong. Ontmoeten van mensen van alle leeftijden en culturen is wat mij aanspreekt
  10. ik kijk er te weinig op om te weten wat er op wordt geplaatst.
  1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
    Interesse ligt bij het reizen maar hoop ooit te emigreren.

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
    Was afgestudeerd en zocht tips maar ook een partner om te backpacken in Azië.

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Blogs, fora zoals wereldwijzer en reisbureau

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
    Ben nog niks tegengekomen dat ik niet snel/overzichtelijk vinden kon. Dus vind wel goed zoals het nu is.

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Nog geen gebruik van gemaakt.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    Jazeker, altijd mooi meegenomen. Mijn voorkeur ligt voornamelijk richting Azië (Japan).

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    Ligt er net aan hoe het goedkoper is. Als ik alles wat in een pakket los kan boeken en goedkoper uitkom dan doe ik dat liever.

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Nee.

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    Ligt eraan wat er bedoeld wordt met helpen. En qua expertise waar praat je dan over? studierichting? (Communicatie en IHR)

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Meer persoonlijke ervaring, reisblogs met eventueel foto’s en dat zo reclamevrij mogelijk.

Reizen en vakantie.

Om mee te kunnen praten en ervaringen uit te kunnen wisselen voornamelijk in het Japan forum.

Veel informatie haal ik uit diverse websites over Japan, uit het wereldwijzer forum, en bij contacten die ik heb in Japan.

Leuke plekjes die niet iedereen bezoekt, en hoe ze makkelijk kunt bereiken.

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    NEE

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    NEE

als wij Japan bezoeken dan regelen we alles zelf, vluchten, hotels, treinpas, dus geen hulp van reisbureau

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Nee, ik beheer zelf al de facebook groep van Worldtravelforums.net

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    Ik beheer in Worldtravelforums.net het Japan forum als expert en team-member.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    ik houd me meer bezig met worldtravelforums.net om dat een beetje meer van de grond te krijgen.

Reizen
    Vanwege informatie over een informatiedag
    Voornamelijk websites van informaties en andere (nederlandse) websites over bijvoorbeeld continenten
    Een praktisch overzicht. Momenteel verzuip je af en toe in alle informatie en websites die je kunt vinden
  5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Nee
    Niet per se, liever juist niet teveel reclame ook
    Los, alles zelf bij elkaar zoeken
    Nee, was er niet bekend mee
    Ligt er aan in welke functie.
    Momenteel niet
  1. Vakantie
    2.ik find het leuk omdat je heel veel info over landen kunt vinden en vooral recente info.
  2. Landenforum, Daar kun je ook vragen stellen
  3. Klimaat, afstanden, transport , levensstandaard.
  4. Née, heb ik nooit bedankt, maar fijn te weten dat kan.
    Het zou fijn zijn als er info op staat van negatieve dingen die mensen mee maken
  5. Ja zeker. Ook voor auto,s, toegangsbewijzen etc
  6. Meestal losse onderdelen.
  7. Née nog nooit gedaan
  8. Ik heb geen expertise, mala wel ervaring wat reizen betreft.
  9. Née, niet echt.

1 reizen en vakantie
2 info over rondreizen en forum
3 verschillende site, reisblogs en landinformatie
4 backpacken
5 Nee
6 ja op alle gebieden
7 beide
8 nee wist ik niet
9heb niet voldoende expertise over 1 land op zich. Meer rondreizen door verschillende landem

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? -reizen

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? - om informatie te verzamelen en ervaringen van anderen te lezen

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? - in het desbetreffende landenforum

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? - we hebben bij het Japan-forum handige website’s verzameld met info

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? -n ****ik maak daar geen gebruik van. Mijn vriend regelt dat meestal en haalt dat niet hier vandaan.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?**** - korting van vliegtickets is wel handig maar dat kun je zelf ook opzoeken.

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? -**** Wij regelen/boeken alles zelf.Dus niets via een reisburo.Meestal rechtstreeks bij het hotel of vliegmaatschappij.****

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? - Nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? - mijn expertise is niet heel groot. Daarnaast ben ik bezig met een opleiding en gaat daar veel tijd inzitten.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? - Ik kan het niet bedenken.
    **

Reizen
    Info en tips over bepaalde reisbestemmingen
    Reizigerscafe
    Accomodatie, vervoer, insiders info,
    Ja , ik zou graag een vliegticket aanbieders willen zien
    ja, op het gebied van vliegtickets, losse onderdelen(bouwstenen) etc.
    losse onderdelen
    nee
    nee
    Tip van de week, maand, goede weerberichten per locatie

1 reizen
2 voor een medereisgenoot. maar dat kost te veel tijd, dus ga wel met een groep op reis
3 djoser, koning app
4 gewoon wat andere mensen doen, delen van pos emotie
5 nee
6 weet niet
7 pakketreis
8
9 ik begin net te reizen, dus expertiese heb ik niet
10 weet niet

1 ontdekken van mensen
2 off th beaten track onfo vonden
3 websites in betrokken land
4 info over dat wat niet door reisbureau wordt bezocht
5 neen
6 neen
7 enkel vlucht en eerste nacht
8 neen
9 geen expertise. Ik zoek het onverwachte, de reis erheen is belangrijker dan het doel bereiken.
10 per land: verwijzingnen naar websites met alle praktische up to date info, ferrydiensten,treinregelingen,medische toestand, vluchten, enz…

Sent from my GT-P5110 using Wereldwijzer mobile app

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen

2. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Ik haal mijn informatie uit alle reissites op internet. Voorheen toen ik nog veel fietste haalde ik mijn informatie van de site van Wereldfietser.nl. En veel via Lonely Planet.

3. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? Visa, papieren, verder alles wat belangrijk is om een reis goed voor te bereiden.

4. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Al de zaken die U noemt, regel ik buiten werelwijzer om, dus bv. via Cheaptickets of rechtstreeks via online shops.

5. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Nee hoor, ik was alleen op zoek naar reisgezelschap, en naar verhalen van mensen die in het door mij uitgekozen gebied reisden. Voor al die andere zaken zoals stedentrips etc. kan ik overal terecht.

6. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Als ik iets boek, zijn het losse onderdelen.

7. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Sorry, maar ik maak zo weinig mogelijk gebruik van Facebook.

8. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Nee nu niet meer.

9. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Nooit over nagedacht. Eerlijk gezegd vind ik mijn heil meer in andere reissites, en vindt ik Wereldwijzer nogal oubollig, en vol met verouderde berichten. Het is goed, dat er nu nagedacht gaat worden over modernisering van de site.

Hallo,
jarengeleden ben ik op jullie website terechtgekomen, omdat ik altijd antwoord vond op mijn vragen als ik verre reizen wou doen.
Daar ik op internet surf om een reis voor te bereiden, kwam ik steeds op jullie websites kijken wat de andere reizigers ondervonden op mijn toekomstige reizen. Een uitgebreidere websites met zo véél ervaringen, is een geschenk uit de hemel als je op jezelf naar een ver land toetrekt.
Dit jaar was het voor het eerst dat ik met een groepsreis ging, maar het is ook meegevallen.
ik hoop dat ik geantwoord heb op al uw vragen. Ohja, ik heb geen Facebook.
Groetjes,
Kaat

• alle drie zijn voor mij een optie
  1. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
  • zie vraag 1
  1. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
  • informatie haal ik van het net , en vragen stel ik in het desbetreffende forum
  1. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
  • geen idee momenteel
  1. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
  • nee, ik ga meestal af op de oordelen van andere reizigers en zoek dan de voor mij meest aantrekkelijke.
  1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
  • aanbiedingen zijn altijd leuk, maar niet zoals sommige ticketaanbieders doen met lokkertjes. Zoals bijvoorbeeld 3 weken Azie voor 200,-
    Als je dan gaat kijken betreft het meestal een vlucht van (soms) 20 uur of meer, en met vertrek vanaf Rome…
    Hoe dat anders kan? Beperk het aanbod vanaf Amsterdam/Eindhoven, Antwerpen en Dusseldorf.
  1. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
  • al jaren boek ik losse onderdelen.
  1. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
  • nee
  1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
  • doe ik al
  1. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
  • nee
  1. LAG vooral bij emigratie

Omdat ik in Marokko wilde gaan wonen en kijken wat ervaringen daarmee waren

meestal gidsen en vragen bij toeristenbureaus of bij kennissen die het land beter kennen

eventuele problemen bij immigratie en misscien oplossingen daarvoor

Nee, nog nooit op Wereldwijzer. Autoverhuurders lijkt me handig, maar vliegtuigtickets heeft niet veel nut omdat ik nu in Martokko woon en dus van daaruit mijn vluchten moet boeken. Sites over n NL te evrkrijgen goederen heeft om dezelfde reden weinig zin.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Voor mij weinig interessant maar zeker wel voor uit NL reizende personen

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Altijd losse onderdelen

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Nee, heb niet zoveel tijd

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Misschien iets meer info voor mensen die langere tijd “ter plekke” verblijven?

ALVAST HEEL ERG BEDANKT VOOR JE HULP!!! :chin::chin::chin:

.
[/QUOTE]

1.reizen
2.reisgenoot zoeken
3.landenfora,ook voor vragen
4.info over doorverbindingen naar andere landen
5.vliegtickets,overzicht goede restaurants & andere horeca
6.kwalitatieve groepsreizen op t gebied van lange avontuurlijke (groeps)fietsreizen.
7.soms los,soms groepsreis.
8.nee geen facebook.
9.wellicht indien het niet alleen online is! expertise fietsreizen.
10.andere invalshoek singlesreizen…?

succes Roald

Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Emigratie

1. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
    Kon niks anders vinden over een zeker land.

2. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Ik reis niet toeristisch

3. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
    Alleen gebruikersinfo.

4. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Nee, heb eigen adressen.

5. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    Nee, heb eigen adressen.

6. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    Reis niet.

7. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Ben net lid, moet nog zoeken.

8. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    Ja, Thailand, al 15 jaar bewoner.

9. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Vooralsnog niet.

Goede morgen
Eerlijk gezegd zijn er een aantal jaloerse lezers op de site. Wanneer iemand iets over Phuket vraagt bvb een b&b en je zet je b&b adres online krijg je reakties als schandalig,spam en alle verwijten naar je hoofd geslingerd. Ik heb er 1 nette persoon uitgehaald waarmee ik ga proberen samen te werken. dat is het positieve
vr gr
Eric

Reizen en emigratie.

Om mee te doen aan de reisblog verkiezing, om informatie te kunnen geven over reizen in Colombia aan mensen die daarover meer willen weten, en om mensen met vragen over emigratie op weg te kunnen helpen.

Ik geef vooral informatie. Als ik zelf op reis ga naar een land buiten Colombia ga ik zoeken naar wat er al is geschreven.

Geen idee…

Nee. Wellicht overzichten van reisbloggers per thema/land om het voor de reiziger/emigrant nog makkelijker te maken.

Daar heb ik persoonlijk geen behoefte aan, maar is wellicht voor anderen wel interessant.

Als ik reis ga ik altijd backpacken, ik boek niks (behalve als ik in Colombia een paar dagen wegga).

Alleen die van reisbloggers.

Ja, mijn expertise is reizen in Colombia.

Nu even niet :slight_smile:

Ik ben zeker dat er lezers zijn die willen immigreren en een inkomen hebben direkt ter plaatse bvb niet de ik vertrek verhalen die op fiascos uitdraaien,maak een rubriek voor echte vertrekkers die een degelijke zaak willen kopen in het buitenland, er zijn weinig zulke sites

• Updated - - -

Terugkomend op bovenstaande reaktie indien er echte vertrekkers zijn voor Thailand kunnen ze mij contacteren,zo houden ze malafiede makelaars weg,