Een paar vragen over wat je wilt zien op Wereldwijzer

1. reizen en vakantie in de Filipijnen
    5.tot nog toe nog niet
  2. vliegtickets
  3. alleen vliegtickets en de 1e nacht hotel
  4. ja, de Filipijnengroep

Hallo,
1 Mijn interesse ligt bij reizen.
2 ik heb me geregistreerd uit interesse en ik hoop dat ik kennis op doe over mijn nieuwe reisbestemmingen. Vooral tips en tricks.
3 mijn info haal ik voornamelijk van internet, ik lees geregeld blogs van andere reizigers maar ik lees ook het aanbod van diverse reisorganisaties en ervaringsdeskundigen.
4 ik ben de site nog aan het ontdekken. Budgettips zijn welkom,(wat is duur wat is goedkoop), wat zijn de dingen die je absoluut moet doen of niet doen, reisschema’s, nou ja, eigenlijk alles wat je nodig hebt als je een verre reis gaat maken.
5 Ik heb dat nog niet gedaan omdat ik me pas heb ingeschreven maar ik ga er zeker gebruik van maken. Ik zou verschillende camperverhuurders willen vergelijken maar denk ook aan de aanbieders van relocationtrips. Vliegmaatschappijen om tickets te vergelijken. Nu huren we via Nederlandse aanbieders maar ik zou ook wel graag rechtstreeks in het vakantieland willen boeken. Oh ja, het vertalen naar Nederlands is dan wel een must. Een overzicht van verzekeringen (tips), ook niet onbelangrijk.
6 Deze vraag heb ik al beantwoord hierboven.
7 vanwege de zekerheid heb ik tot nu toe alleen pakketprijzen geboekt. Dit is makkelijker indien je moet annuleren om wat voor reden dan ook.
8 Nee
9 Ik heb ruime ervaring in rondreizen per camper in Amerika. Helaas kan ik wegens tijdgebrek me niet structureel binden aan een team. Vragen staat verder vrij.
10 Ik zou wel foto’s willen zien.

Groetjes en veel reisplezier, Ivonne.

1. Emigratie

2. Om te zien of ik anderen kan helpen met vragen over de UK

3. Ik woon in de UK, de info komt uit mijn ervaringen hier

4. Meer info over emigratie

5. Nee

6. Ja hoor, trein, vliegtuig en ferry tickets

7. Als we op vakantie gaan een pakketreis

8. Nee, was mij ook onbekend

9. Ja hoor, mijn expertise is wonen, werken en bezienswaardigheden in Noord Engeland.

10. Ik kan zo snel niets verzinnen :slight_smile:

Helaas heb ik het te druk met marketing van Bali zaken - accommodaties - transport en tours enz. IK woon al 10 jaar op Bali en ja weet vele vragen te beantwoorden van mensen. Dus ze mogen mij altijd raadplegen als het over Bali gaat. Dat is de reden dat ik hier op wereld wijzer zit.
Dus iedereen mag vragen stellen , maar om nu beheerder te worden wordt mij teveel ik heb al zoveel taken.
groeten en succes met wereldwijzer, Emile

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?

Geëmigreerd ben ik ruim 5 jaar geleden al, dus ben nu alleen nog geinteresseerd in reizen en vakantie :wink:

1. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?

Het is al lang geleden dat ik me geregistreerd heb op Wereldwijzer. Ik heb een toeristische opleiding gedaan, ben altijd in de reiswereld werkzaam geweest en destijds eens op WW terecht gekomen, geregistreerd en nooit meer weggegaan :slight_smile:

1. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?

Informatie haal ik overal op internet vandaan, geen specifieke websites.

1. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?

Geen idee momenteel…

1. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?

En wat voor overzichten zou jij willen zien?

Nee, daar heb ik sinds m’n registratie nog nooit gebruik van gemaakt.

1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?

Nee, voor mij persoonlijk niet interessant.

1. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?

Ik woon en werk al op mijn vakantiebestemming. Dus het enige dat ik boek is een hotelletje via Booking.com waar ik dan met vliegtuig, bus, boot of trein naar toe reis.

1. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?

Ik maak gebruik van diverse FB groepen hier in Thailand.
Een WW Thailand FB groep zou top zijn. Daar kan ik toch wat makkelijker en sneller foto’s en filmpjes van Thailand uploaden.

1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

Door m’n drukke werkzaamheden hier in Bangkok moet ik daar helaas voor passen.

1. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?

Momenteel niet…

1. Bij reizen en emigratie
  2. om informatie en contact met anderen over reizen
  3. Ik haal mijn informatie vooral van het internet, maar ook van andere mensen.
  4. zeer recente betrouwbare info over veiligheid (speciaal m.b.t. natuurrampen, zoals typhoons etc.) en politieke situatie
  5. Nee
  6. Nee overbodig.
  7. Ik boek alleen vliegtickets
  8. Nee
  9. Nee
  10. een link naar helpx.net, site voor internationaal vrijwilligerswerk

Reizen

Informatie over reizen en beoordelingen van andere reizigers

2. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Wereldwijde web en forums

3. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?

4. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, [URL=“http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1538”]Vliegticket Aanbieders of [http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1530]Online]([url) Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?

Neen

1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?

Ja

Alles apart

1. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?

Soms

1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

Weinig tijd daarvoor

Het land Turkije zelf.

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
    Om meer over het land te weten te komen.

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Informatiesites over bepaalde locaties en/of mogelijkheden.

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
    Geen mening over.

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Nee, want ben geen reiziger.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    Denk dat tips wel genoeg is. Specifieke kortingen gaat een hoop researchtijd kösten. Moet ook up-to-date gehouden worden.

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    N.v.t

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Daar hebben we het nog over bij het Turkijeforum. ık heb er nog geen gebruik van gemaakt.

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    Nee, geen tijd voor, helaas.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Voorlopig niet :slight_smile:

1 reizen vakantie
2 info over diversen landen/ werelddelen
3 op internetsite, boeken lezen en
4 meer info over accomodatie, restaurants, bijzondere bezienswaardigheden .
5 nee nooit
6 nee
7 losse vliegtickets nooit pakketjes
8 wel eens gedaan maar slecht bevallen groep Bali
9 wil best helpen maar probeer ik te doen door ervaringen te delen expertise groot deel Azië
10 zoals ik eerder beschrijf . En forum van TON is echt geweldig een dikke pluim voor hem.
4

Reizen en vakantie. Misschien ooit emigreren ivm familie in Amerika

Omdat ik graag tips wilde over Bali ivm knokkelkoorts van reizigers die recent waren geweest

Ik lees veel op dit forum en vragen zou ik hier opzoeken en stellen.

De bijzondere bezienswaardigheden per land samengevat. Of insiders tips

1. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?

Als het interessante en toepasselijke info is dan wel.

Nee niet nodig. Ik denk dat dit juist een forum moet blijven met ervaringen en tips van reizigers

Beiden. Ligt aan het land.

Nee, wist het ook niet. Maar lijkt me handig. Goede tip !

1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je 'expertise?

Ja hoor. Bali en LA

1. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer.

Het liefst veel tips en reiservaringen die recent zijn. Reclame en aanbiedingen niet nodig tenzij de reizigers bijv logeeradres, restaurantrips etc hebben. Dat is altijd leuk!

1. reizen en vakantie
  2. Vragen over een zelf samen te stellen rondreis volgens mij Vietnam
  3. internet en reisbureau
  4. er staat nu al te veel
  5. nooit
  6. absoluut niet
  7. beide
  8. wist niet van het bestaan, dus nee nooit
  9. geen idee wat dat is.
  10. ik zou het graag wat overzichtelijker willen. Als je een simpele lokale vraag stelt, gaat die onder in het geweld van alle ino
  1. vakantie :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2. Ivm dat ik meer info wilde over een nog niet toeristische vakantie plek(en het was een succes! )

3. Eerst bij het reisbureau maar die weten alleen info over standaard vakanties, nu dus hier😊

4. Tot nu toe heb ik er alles af kunnen halen. Zelfs een stappen plan om een visum aan te vragen🙌

5. Nee

6. Nee

7. Ligt aan de prijs. Vorig jaar een compleet pakket, dit jaar alleen een vliegticket

8. Ja

9. Nee ik heb helaas geen expertise

10. Een lijstje met tips wat daar te doen is. Bijvoorbeeld: ga met … mee op een bootexcursie, ivm goede prijs en waar voor je geld

Emigratie!

Om informatie te krijgen over emigratie en mensen te helpen met mijn ervaring.

Op het internet.

Misschien een lijst met websites met belangrijke informatie per land.

Soms.

Ja, dat vind ik leuk. Bijv. hotels/b&b, fietsverhuur, goedkoop eten.

Soms losse onderdelen en soms een pakketreis.

Ik ben niet geregistreerd op Facebook en maak ook geen gebruik ervan.

Ik ben alleen bekend met Duitse bevoegdheden omdat ik Duits ben. Maar hier help ik graag.

Nee.

ALVAST HEEL ERG BEDANKT VOOR JE HULP!!!

.

1. Reizen
  2. Om tips te krijgen voor bepaalde landen
  3. Internet, dit forum
  4. Informatie is behoorlijk uitgebreid, diepere Openbaar Vervoer informatie
  5. Nee
  6. Ja, Excursies
  7. Soms los, soms een pakket
  8. Nee
  9. Nee
  10. Nee

hallo, hierbij mijn antwoorden:
1/reizen
2/voor info omtrent reizen en wellicht een reismaatje ontmoeten hier
3/i.d.
4/topics per regio
5/nee
6/ja, verblijfkortingen
7/beide
8/nee
9/lukt niet
10/op dit moment niet
mvrgr Herman

Reizen
  2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
    Informatie verzamelen tijdens de voorbereiding van een nieuwe reis
  3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Reisbureaus, gesprekken met vrienden, fora, etc.
  4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
    Praktische informatie, niet te missen plaatsen, verborgen schatten die dikwijls gemist worden door grote organisaties, goede en slechte ervaringen, etc.
  5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Neen
  6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    Ik denk niet dat ik dit veel zou gebruiken
  7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    Ik reis liefst individueel met een gids/chauffeur in landen waar zelf rijden “moeilijk” is en wil dus liefst alles vooraf voorbereiden en boeken wat nodig is (al dan niet via een reisorganisatie)
  8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Neen
  9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    Ik heb jammer genoeg onvoldoende expertise
  10. Heb je nog andere leuke ideeën die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
  1. vakantie
    2 tips, kortingsadvies,ideeën, contact met andere reizigers.
    3 internet
    4 reismogelijkheden binnen het land en bezienswaardigheden
    5 nauwelijks
  2. busreizen binnen Europa. Vooral geinteresseerd in reizen zonder 1 persoonstoeslag (niet zozeer singlereizen) en ook geschikte accomodaties.
  3. Meestal compleet (busreis)soms alleen accomodatie als ik met de auto ga (Duitsland bv) en ook overnachtingen voor onderweg.
    8 Weinig
  4. nee
    10 reisfilmpjes

Annelies,

Ik wil je met plezier helpen.
Zie mijn antwoorden telkens onder de vragen :wink:

Groetjes,

1. reizen en vakantie
  2. wilde graag informatie voor mijn reis naar Japan
  3. kranten, tijdschriften, internet
  4. sowieso de basisinformatie(geld, klimaat, gezondheid etc.) en dan bezienswaardigheden en tips
  5. Neen
  6. Neen
  7. Beide
  8. Nog niet
  9. Weet niet of ik bereisd genoeg ben
    10.Niet echt

Hoi Annelies, mijn interesse zijn voornamelijk gericht op de Filipijnen, ik kom hier al 30 jaar en de laatste 5 jaar verblijf ik hier voor 8 maanden per jaar. ik heb alleen interesse in vliegtickets, lokaal zoek ik het hier op voor mooie binnenlandse reizen en reis veel met de auto.