Een paar vragen over wat je wilt zien op Wereldwijzer

Hoi Annelies.

Ik heb mij alleen maar geregistreerd om te zoeken naar reisgenoten.
Als ik op vakantie ga dan ga ik alleen maar Inter-Railen in de zomervakantie.
En daar zoek ik dan reisgenoten voor.

Groetjes van JOhn.

Hallo Annelies,

help je zoveel mogelijk…

1. mijn interesse bij alle 3 de onderwerpen
  2. om meer over bovengenoemde te weten te komen
  3. ik doe research op internet buiten wereldwijzer omdat er op veel specifieke vragen geen antwoorden te vinden zijn op wereldwijzer.
    4.dat is zo persoonlijk dat ik hier geen direct antwoord op kan geven
  4. nooit
  5. voor mij hoeft dat niet
  6. ik boek losse onderdelen
  7. nooit
    9.nee, geen tijd
  8. op dit moment niet
  1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?

reizen en vakantie. Maar we dromen nog steeds van emigratie

1. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?

in eerste instantie omdat we in 2009 voor drie maanden naar australie gingen met ons gezien. Daarna volgde canada, florida en wederom australie. Ook zoek ik info voor mijn directe familieleden zodat ze ook met leuke tips en trucs op reis kunnen. Het vooraf inlezen, opzoeken en dromen is minstens zo leuk als de reis zelf.

1. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?

Ik haal de info vooral veel van deze site vandaag en van tripadvisor. De vragen stel ik vooral hier want juist hier staan veel ervaringsdeskundigen die juist niet de commerciele paden bewandelen maar juist de kleine diamanten met ons delen.

1. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?

Een soort lijstje met dingen die je gezien moet hebben. zowel de commerciele als de non commerciele.

1. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?

De advertenties en overzichten gebruik ik alleen als ze geschreven zijn vanuit persoonlijke ervaring en niet als reclame middel.

1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?

nee niet teveel want dan word het juist commercieler en meer reclame gericht en dat maakt de site er niet mooier en beter op. De kracht zit hem in de ervaringsdeskundigen. Er zijn al genoeg reclame sites.

1. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?

losse onderdelen en ter plekke

1. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?

nee tot nu toe nog niet. Maar voor een volgende reis zal ik er mss wel gebruik van maken.

1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

afhankelijk hoeveel tijd ik erin kwijt zou zijn. australie

1. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?

reiservaringen van anderen. daarin staan altijd de beste tips. Zo min mogelijk reclame want dan is deze site niet meer uniek.******

1 like
  1. Waar ligt vooral je interesse: reizen,

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? brede info

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? wikioverland, ioverlander, facebook, lelien-amsud

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? (zie wikioverland, maar dan iets dynamischer)

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Neen/geen

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    neen

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    enkel vliegtuigticken

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    neen

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    eventueel/ overland reizen met mobilhome sinds 1990 (azie, afrika, zuid amerika)

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Informatief

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Web

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? n/a

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? nee

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? aanbieders van singlereizen

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? beide

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Israel

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? nee

Vakantie

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
    Informatie krijgen, vragen stellen en vragen van mede forumleden beantwoorden

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Internet, forums, Wereldwijzer

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
    Beste reistijd/klimaat, kostenindicatie

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Nee

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    ?

Losse onderdelen

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    Nee

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Nee******

1. Reizen en vakantie
  2. Om ook van andere mensen hun ervaring te kunnen lezen.
  3. Werelwijzer, Amerika forum, Facebook. Internet sites
  4. Budget hotels, B&B’s,
  5. Jazeker. Budget hotels
  6. Korting is altijd welkom. Vroegboek korting
  7. Ligt aan de prijs en bestemming. Waar mogelijk een pakketreis.
  8. Ja
  9. Best wel maar ik heb geen expertise in de juiste zin van het woord. Ik heb wel aardig veel gereisd.
  10. Op dit moment niet.
  1. Waar ligt vooral je interesse: reizen

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? ivm lange reis maken

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? met name op internet en reisfora.

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? vind ik te lastig om te beantwoorden.

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? nee ik maak hier geen gebruik van.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? als de commercie de overhand neemt haak ik af op sites omdat dan de onafhankelijkheid in het geding komt.

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? alles los

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? nee geen interesse op dit moment.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? nee nu even niet.******

1. alle 3
  2. voor de landen info
  3. google, tripadvisor en hier
  4. neen
  5. ja hoor, groepsreizen afrika
  6. ik organiseer mijn eigen reis
  7. nee
  8. weing expertise nu, later wel, ik sta op punt iets te kopen in Uganda
  9. reizen voor singles?
  1. bij reizen en vakantie
  2. om informatie te kunnen lezen en delen
  3. diverse forumsites, tripadvisor, reisgidsen, sites op internet
    4.niet iets speciaals
    5.nee
    6.niet speciaal
    7.losse onderdelen
    8.nee
  4. weet niet wat het precies inhoudt.
    10.niet direct

Vakantie en voorheen backpacken.

Om in de stemming te komen en wat meer te weten te komen over Australie en Azie.

Wereldwijzer, wiki en reisprogramma’s.

Dat is allemaal goed geregeld op de website vind ik.

1. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?

Nee, dat zoek ik via bookingsites uit.

1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?

Dat zou leuk zijn, bijvoorbeeld aanbiedingen voor verschillende reizen.

Beiden. Soms losse vliegticket en hostel en anders via een touroperator een pakketreis.

1. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?

Nee, nog niet.

1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

Nee

Een chatfunctie is wel leuk als je direct in contact wilt komen met andere reizigers en een reismaatje zoekt.

J

Wereldwijzer wordt door mij gebruikt om reizigers antwoord te geven op hun vragen op het Costa Rica forum waarvan ik beheerder ben.

Otto

www.elmonofeliz.com

Ojochal
Costa Rica

http://tour-costa-rica.com/wp-content/uploads/costa-rica-rainforest.jpg

1. reizen, vakantie.
  2. tips en ervaringen
  3. sites, reisburaus en forums.
  4. nvt.
  5. WTC, Cheaptickets.
  6. nvt.
  7. losse onderdelen.
  8. GEEN facebook gebruik.
  9. Vier keer in Australië geweest voor gemiddeld 3 maanden per keer en alle windstreken.
    mvg, Nick.
    Reizen

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
    Het stellen van vragen en beantwoorden van vragen

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Eigen ervaring en stel de vragen op dit forum

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
    Vind het werkelijk prima op dit moment

Nee, hoef ook geen overzichten te zien

Nee

Boek soms pakketreizen, maar soms ook alle onderdelen los. Hangt af van locatie en prijs

Nee

Ja, Bali

Nee vooral zo doorgaan******

Ik wel wel reageren, maar dan dmv het invullen van formulier met vragen. Kost nu te veel tijd.

• Updated - - -
  1. vakantie wintersport.
    2.om medereizigers te zoeken in de zelfde doelgroep
    3.voornamelijk van internet af diverse site’s.
    4.leuke aanbiedingen, meer info over wintersport.
    5.nee daar maak ik geen gebruik van.
    6.diverse onderkomens m.n. over wintersport.
    7.anders namelijk zelf appartement zoeken en plaats.
    8.nee daar maak ik geen gebruik van.
    9.nee dank je.
    10.nee zou het niet weten voor mij is alles duidelijk voor wat ik zoek.

1.Reizen
2.op zoek naar info
3.internet
4.mogelijkheden tot individueel reizen (motorhome)
5.nee
6.niet echt
7.meestal boek ik niks
8.nooit ik ben niet actief op facebook
9.individueel motorhome reizen
10.nee dank u

1 Mijn interesse ligt hoofdzakelijk bij reizen
2 Om allerhande informatie over reizen te vinden
3 O.a . op dit forum en verder op internet en lektuur
4 Ik vind al heel veel
5 Online shops heb ik wel bezocht
6 Kortingen per groepsreizen en vliegreizen zouden welkom zijn.
7 Meestal boek ik een pakketreis.
8 Nee, nog nooit gebruik van gemaakt.
9 Ik zou wel willen maar heb geen specifieke expertise.
10 Hoe meer informatie en tips, hoe beter. Als het maar overzichtelijk blijft. Bijvoorbeeld ervaringen in
bepaalde jaargetijden, die niet als gunstig bekend staan in een bepaald land.

reizen

vanwege een vraag over een reis naar Indonesie in 2007

De vragen haal ik uiteraard van wereldwijzer en ook van Thailandblog

volgens mij is er voldoende informatie voor handen

1. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?

Ik maak geen gebruik van bovenstaande overzichten en organisaties

Ik vind al deze zaken op andere sites en voor mij is die informatie op wereldwijzer niet echt nodig

Ik boek alleen losse onderdelen

ja met name de Thailandgroep

Ik maak reeds deel uit van de wereldwijzer redactie

Geen nieuwe ideeen

Groet Cor en Wilna******>>>:zon02::wereld:********