Hoi Annelies.
Ik heb mij alleen maar geregistreerd om te zoeken naar reisgenoten.
Als ik op vakantie ga dan ga ik alleen maar Inter-Railen in de zomervakantie.
En daar zoek ik dan reisgenoten voor.
Groetjes van JOhn.
Hoi Annelies.
Ik heb mij alleen maar geregistreerd om te zoeken naar reisgenoten.
Als ik op vakantie ga dan ga ik alleen maar Inter-Railen in de zomervakantie.
En daar zoek ik dan reisgenoten voor.
Groetjes van JOhn.
Hallo Annelies,
help je zoveel mogelijk…
reizen en vakantie. Maar we dromen nog steeds van emigratie
in eerste instantie omdat we in 2009 voor drie maanden naar australie gingen met ons gezien. Daarna volgde canada, florida en wederom australie. Ook zoek ik info voor mijn directe familieleden zodat ze ook met leuke tips en trucs op reis kunnen. Het vooraf inlezen, opzoeken en dromen is minstens zo leuk als de reis zelf.
Ik haal de info vooral veel van deze site vandaag en van tripadvisor. De vragen stel ik vooral hier want juist hier staan veel ervaringsdeskundigen die juist niet de commerciele paden bewandelen maar juist de kleine diamanten met ons delen.
Een soort lijstje met dingen die je gezien moet hebben. zowel de commerciele als de non commerciele.
De advertenties en overzichten gebruik ik alleen als ze geschreven zijn vanuit persoonlijke ervaring en niet als reclame middel.
nee niet teveel want dan word het juist commercieler en meer reclame gericht en dat maakt de site er niet mooier en beter op. De kracht zit hem in de ervaringsdeskundigen. Er zijn al genoeg reclame sites.
losse onderdelen en ter plekke
nee tot nu toe nog niet. Maar voor een volgende reis zal ik er mss wel gebruik van maken.
afhankelijk hoeveel tijd ik erin kwijt zou zijn. australie
reiservaringen van anderen. daarin staan altijd de beste tips. Zo min mogelijk reclame want dan is deze site niet meer uniek.******
Waar ligt vooral je interesse: reizen,
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? brede info
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? wikioverland, ioverlander, facebook, lelien-amsud
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? (zie wikioverland, maar dan iets dynamischer)
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Neen/geen
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
neen
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
enkel vliegtuigticken
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
neen
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
eventueel/ overland reizen met mobilhome sinds 1990 (azie, afrika, zuid amerika)
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Informatief
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Web
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? n/a
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? nee
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? aanbieders van singlereizen
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? beide
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? nee
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Israel
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? nee
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Vakantie
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Informatie krijgen, vragen stellen en vragen van mede forumleden beantwoorden
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Internet, forums, Wereldwijzer
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
Beste reistijd/klimaat, kostenindicatie
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Nee
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
?
Losse onderdelen
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
Nee
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
Nee
Nee******
Waar ligt vooral je interesse: reizen
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? ivm lange reis maken
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? met name op internet en reisfora.
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? vind ik te lastig om te beantwoorden.
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? nee ik maak hier geen gebruik van.
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? als de commercie de overhand neemt haak ik af op sites omdat dan de onafhankelijkheid in het geding komt.
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? alles los
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? nee
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? nee geen interesse op dit moment.
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? nee nu even niet.******
Vakantie en voorheen backpacken.
Om in de stemming te komen en wat meer te weten te komen over Australie en Azie.
Wereldwijzer, wiki en reisprogramma’s.
Dat is allemaal goed geregeld op de website vind ik.
Nee, dat zoek ik via bookingsites uit.
Dat zou leuk zijn, bijvoorbeeld aanbiedingen voor verschillende reizen.
Beiden. Soms losse vliegticket en hostel en anders via een touroperator een pakketreis.
Nee, nog niet.
Nee
Een chatfunctie is wel leuk als je direct in contact wilt komen met andere reizigers en een reismaatje zoekt.
J
Wereldwijzer wordt door mij gebruikt om reizigers antwoord te geven op hun vragen op het Costa Rica forum waarvan ik beheerder ben.
Otto
http://tour-costa-rica.com/wp-content/uploads/costa-rica-rainforest.jpg
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Reizen
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Het stellen van vragen en beantwoorden van vragen
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Eigen ervaring en stel de vragen op dit forum
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
Vind het werkelijk prima op dit moment
Nee, hoef ook geen overzichten te zien
Nee
Boek soms pakketreizen, maar soms ook alle onderdelen los. Hangt af van locatie en prijs
Nee
Ja, Bali
Nee vooral zo doorgaan******
Ik wel wel reageren, maar dan dmv het invullen van formulier met vragen. Kost nu te veel tijd.
1.Reizen
2.op zoek naar info
3.internet
4.mogelijkheden tot individueel reizen (motorhome)
5.nee
6.niet echt
7.meestal boek ik niks
8.nooit ik ben niet actief op facebook
9.individueel motorhome reizen
10.nee dank u
1 Mijn interesse ligt hoofdzakelijk bij reizen
2 Om allerhande informatie over reizen te vinden
3 O.a . op dit forum en verder op internet en lektuur
4 Ik vind al heel veel
5 Online shops heb ik wel bezocht
6 Kortingen per groepsreizen en vliegreizen zouden welkom zijn.
7 Meestal boek ik een pakketreis.
8 Nee, nog nooit gebruik van gemaakt.
9 Ik zou wel willen maar heb geen specifieke expertise.
10 Hoe meer informatie en tips, hoe beter. Als het maar overzichtelijk blijft. Bijvoorbeeld ervaringen in
bepaalde jaargetijden, die niet als gunstig bekend staan in een bepaald land.
reizen
vanwege een vraag over een reis naar Indonesie in 2007
De vragen haal ik uiteraard van wereldwijzer en ook van Thailandblog
volgens mij is er voldoende informatie voor handen
Ik maak geen gebruik van bovenstaande overzichten en organisaties
Ik vind al deze zaken op andere sites en voor mij is die informatie op wereldwijzer niet echt nodig
Ik boek alleen losse onderdelen
ja met name de Thailandgroep
Ik maak reeds deel uit van de wereldwijzer redactie
Geen nieuwe ideeen
Groet Cor en Wilna******>>>:zon02::wereld:********