- momenteel ligt mijn interesse nog bij vakantie… maar soms denk ik wel eens wat het zou om te emigreren.
- vooral om vragen te stellen en om te lezen wat anderen vragen en hieruit te leren.
3.mijn informatie haal ik meestal uit zelf-research en op dit forum … meeste vragen/antwoorden vind ik hier op terug.
- hoe meer hoe liever hehe…
5.ik bekijk het wel maar daar blijft het bij
6.kortingen zijn meer dan welkom en overzicht van goedkoper ticket word gewaarderd.
7.ik boek alleen een heen en terug vlucht + 1 overnachting bij aankomst.
8.wist ik niet eens bedankt voor de info…!
9.nee dank u, ik vind het super dat dit bestaat maar ik heb hier geen aanleg voor.
- jullie doen dit super toch zou ik het leuk vind dat als mensen een vraag stellen dat die dan ook beantwoord wordt, het kan zijn andere hier ook aangedacht hebben maar 2 of 3x dezelfde vragen stellen lijkt ook niet echt te helpen dan…
groetjes bram…
p.s. hopelijk helpen mijn antwoorden je vooruit
- Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Reizen en vakantie
-
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Voor meer info te vinden over mijn bestemmingen
-
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Op diverse forums
-
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
- Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Hier maak ik geen gebruik van
-
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
Nee, gewoon per gebied
-
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
Losse onderdelen
-
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
?Nee
-
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
Nee
-
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
nee
Vraag 1 Reizen
Vraag 2 info over de landen die ik wil bezoeken + praktische vragen stellen
Vraag 3 op het forum + internet
vraag 4 zoveel mogelijk praktische info up to date
vraag 5 ja, inderdaad ivm camperverhuur
vraag 6 niet direct
vraag 7 eerder losse onderdelen
Vraag 8 neen, maar dat is niet uit te sluiten
vraag 9 neen
vraag 10 neen, maar blijf investeren in een praktisch bruikbare site !
Hoi Annelies,
Ik neem aan dat je stage loopt bij Wereldwijzer anders had je geweten dat ik geen reiziger ben, maar een van de deelnemers aan het samenwerkingsverband. Ik vind dat niet heel erg prettig want daarmee laat Wereldwijzer zien dat ze eigenlijk niet weten wie hun partners zijn.
Succes met je stage
Maarten
Sisiza-Ukusiza
South Africa
- Reizen
- Voor informatie over bepaalde delen voor onze wereldreis
- Wereldwijzer, reisblogs en reisforums op Facebook
- Top 10 lijstjes voor restaurants, hotels, dingen om te doen Etc
- Nee
- Nee
- Ik boek losse onderdelen. Meestal alleen tickets en net van te voren en tijdens het reizen de accommodatie.
- Nee, ik wist niet dat deze bestond.
- Helaas heb ik op dit moment andere prioriteiten. Maar ik vind het super wat jullie doen.
- Ik vind wereldwijd heel anoniem. Dat zorgt voor afstand.
Graag gedaan!
Sent from my SM-G800F using Wereldwijzer mobile app
Hoi Annelies,
Hier een antwoord op je vragen:
- voornamelijk emigreren, soms vakantie ideeën
- ik wil tips en info van andere emigranten of immigranten
- officiële landsites, social media, forums
- wat meer officiële dingen zoals welke documenten etc per land, werelddeel, over het papierwerk en regels is soms moeilijk zoeken, daar zou ik wel wat hulp in willen hebben
4, 5 en 6 ik hoef geen reclames, banners etc…
- wij boeken altijd losse onderdelen zoals boot, vliegtickets, accommodatie
- ik ben lid van Facebook emigreren forum
- helaas geen interesse
10.-
succes met alles
Gery en hans
-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Mijn interesse ligt in het reizen, vakantie naar Italië.
-
Ik heb mij geregistreerd omdat ik met andere mijn informatie wil delen over Italië.
-
Mijn informatie haal ik uit het land zelf tijdens mijn vakanties en verschillende beurzen en daarnaast via de lezers van ItalieNu.
-
Voor wat betreft Italie, de vliegverbindingen naar vooral Zuid Italië vanuit Nederland.
-
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Ik maak hier geen gebruik van.
-
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
Vliegtickets naar zuid Italië.
-
Soms los en soms geheel verzorgd.
-
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
Daar maak ik geen gebruik van
-
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
In de toekomst zou ik dan misschien wel willen doen.
-
Heb je nog andere leuke ideeën die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Op het moment heb ik geen nieuwe ideeen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen.
Met vriendelijke groet,
Elisa
www.italienu.nl
- Reizen (al vind ik het een beetje elitair dat hier een onderscheid wordt gemaakt tussen reizen en op vakantie gaan)
- Forumvragen beantwoorden, al moet ik toegeven dat ik hier de voorbije maanden geen tijd voor had.
- Officiële websites van de toerismebureaus, reisblogs, Facebook en TripAdvisor
- Niets speciaal
- Neen
- Weet niet.
- Altijd losse onderdelen.
- Neen. Wist eerlijk gezegd niet dat die bestonden.
- Niet meteen. Ik run mijn eigen reissite full-time.
- /
Kleine opmerking: het zou veel gemakkelijker geweest zijn als deze vragenlijst in een survey gegoten werd in plaats van dat nu altijd teruggescrold moet worden naar het eerste bericht.
Goedemiddag,
-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Reizen
-
Informatie vergaren i.v.m. reizen in Tanzania
-
Tripadvisor/Wereldwijzer.
-
Wij hadden informatie nodig omtrent beklimming kilimanjaro en een Safari boeken in Arusha(Tanzania). Hier hebben wij een forum onderwerp voor aangemaakt. Hiermee hebben wij alle informatie vergaard die wij nodig hadden.
-
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Nooit gebruik van gemaakt.
-
Ik zoek kortingen via andere websites.
-
Losse onderdelen.
-
Ik heb geen Facebook.
-
Nee.
-
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Geen mening. Hier heb ik het te weinig voor gebruikt.
Groetjes Patrick de Schepper