Ik heb zojuist een vakantie geboekt naar A.D., weer op 17 juli, dit keer voor 15 dagen i.p.v. 12 en het is een aanbieding met 1000 euro korting!!! Precies op de 17e! De dag er voor en er na zijn gewoon de volle prijs!
Is dat een wonder of niet!
Ik heb ook de brief al binnen waarin bevestigd staat dat de vakantie niet door gaat en het vooruitbetaalde geld terug gestort wordt!
Nou Gerrit en Marina, dat is toch mooi nieuws. :zon02: Zo, en wat een geluk inderdaad. Hoe, wat en waar heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?
@Hellentje: Wie zijn “wij”… worden plat gebeld? Misschien hebben anderen daar nog wat aan.
Je hoeft niet de volledige naam hier te zetten, maar een paar letters zegt ons vaak al genoeg.
Ik heb eerst op internet gezocht en vond de aanbieding bij Nckrmn, vanochtend heb ik contact gehad met een reisbureau (Rsa in Goes) en die had die reis ook voor hetzelfde geld als via de site dus via internet is helemaal niet goedkoper dan bij een reisbureau! en we vliegen nu ook nog met Tr*nsavia ipv met een turkse maatschappij! Beter dus!
@gerrit en marina
Super dat het toch nog gelukt is op AD te vinden voor een goede prijs.
Heel veel plezier daar, gaat zeker lukken want het is echt een superhotel!!!
Nee, natuurlijk is het bij Neckm* internet boeken niet voordeliger als bij een reisburo. Neckm* is geen directseller. Die is via het internet alsmede via het reisburo boekbaar. Het is maar wat je fijner/makkelijker vind.
Maar hoe dan ook…Jullie gaan :vak02: en nog wel met Trans***a. Wat wil je nog meer?
Heel fijn, dat het jullie alsnog gelukt is. :vak01:Nu kan die echt!!!
Gerrit en Marina… Wat goed!!! Lekker joh!! En inderdaad de niet-direct sellers zijn altijd hetzelfde qua prijs bij de reisburo’s!!!
Fijne vakantie!!!
GAAF!!! En ik geloof in dit soort dingen, dus dat is een doekje tegen het bloeden…jullie hebben stress genoeg gehad op voorhand…
EN NU GENIETEN!!!
Fijne vakantie
Mensen gefeliciteerd…gisteravond in de stress, vandaag bingo…en nog goedkoper ook…fijn voor jullie, geniet er van, zo zie je maar weer waar een forum al niet goed voor is…
Hoi Iedereen,
Fijn voor degene dat het toch nog gelukt is een een leuk reisje te boeken:zon:
Voor ons is ook alles geregeld.
We hebben de brief van het SGR ook binnen gehad en we hebben inmiddels (via reisbureau Arke) een leuk reisje weten te boeken nog voor september!!!
We gaan niet naar Bodrum maar naar Kemer en naar Hotel Limka Limra.
Het ziet er op de foto’s heel erg leuk uit dus ben benieuwd:)
groetjes Kim:zon:
Kim: Toppie!!! Veel voorpret, nu die toch nog gekomen is!!!
Dank je wel beppie:zon02: