Economy Holidays

en nu zijn ze failliet!!!

Meen je dat nou???

En nu?

ga naar hun website, daar staat wat je moet doen…sgr…

laat even hier wat weten hoe het nu gaat???

Hoi Iedereen,

Ook wij hebben gehoord dat ze inderdaad failliet zijn.
het positieve is is dat we het voorschot terugkrijgen van het SGR en gelukkighadden we verder niks betaald aan Economy Holidays.
Nu een andere vakantie boeken…

daar heb je dan geluk aan Kim maar
Gerrit en Marina zouden 17juli vertrekken…die kunnen dat nu wel vergeten denk ik

dit bericht staat op de website van sgr…

Economy Holidays: financieel onvermogen
Op 5 juli 2007 heeft Economy Holidays BV te Amsterdam financieel onvermogen bij SGR aangemeld. Consumenten die rechtstreeks bij Economy Holidays BV een reis onder de SGR-garantieregeling hebben geboekt en niet meer op reis gaan ontvangen een dezer dagen een brief met instructies hoe zij reeds vooruitbetaalde reissommen van SGR terugbetaald kunnen krijgen. Consumenten die via een reisbureau hebben geboekt kunnen bij dat reisbureau terecht voor meer informatie en hulp bij het indienen van een claim. Wij verzoeken alle consumenten die nog niet op reis waren geen betalingen meer aan Economy Holidays BV te doen, ook niet op uitdrukkelijk verzoek van de aangestelde bewindvoerder/curator. Betalingen gedaan na 5 juli 2007 worden niet meer door SGR gegarandeerd. Blijft u deze site bezoeken voor het verkrijgen van het laatste nieuws.

Verveldend voor iedereen…suc6 allen en ik hoop dat jullie toch nog iets vinden, op tijd je geld krijgt en een GIGA VAKANTIE hebben!!!

Via Rosa reizen kunnen we nog op dezelfde dag zie ik!

Wel veel duurder, maar ja, we willen persé naar Aegaen Dream, daar leven we al een half jaar naar toe!, of evt. La Blanche!

Het zijn duidelijk geen last minute prijzen nu…:frown:

Wij hadden helaas wel al alles betaald…
Hoop dat het nog door kan gaan…:vak02:

succes

Turkije > Bodrum > Turgutreis > Aegean Dream Vertrekdatum:17-07-2007Vervoer:vliegen v.a. AmsterdamReisduur:8 dagenDatum retour:24-07-2007Reisgezelschap:2 volwassenen

neckerm*nn ook nog

ga morgen naar een reisbureau en zie of het nog lukt…

Misschien nog een plaatsje bij OD of BX?.. Die verkopen het ook! Tis te proberen.

Wel sneu voor jullie Gerrit en Marina. Hopenlijk kunnen jullie nog op tijd wat geschikts vinden.

Of bel nu nog D-Rei*** even. Misschien kunnen die nog wat voor jullie betekenen. Zijn tot 22.00 uur bereikbaar dus…

Voor degene die heel binnenkort zouden gaan, veel succes met zoeken naar een nieuwe reis, ik heb zelf inmiddels ook al gezocht en het is nuwel wat duurder maar we hebben ons oog laten vallen op een paar hotels in Kemer dus morgen ff kijken wat we gaan doen.
Zodra ik de brief van het SGR binnen heb zal ik dat hier laten weten, als het goed is valt deze zeer binnenkort bij alle gedupeerde in de bus

Roanna; Oad en Bex hebben nog heel weinig vrij… Dus voor 17 juli gaat niet lukken!!!

Succes, en als ik iets kan betekenen dan hoor ik het wel!

Cyn…weet jij hoe lang het duurt voor de gedupeerden hun geld terug krijgen van SGR???

Cynthia, dat ben ik helemaal met je eens, maar er zal hier en daar best nog wel een gaatje te vinden zijn. Al zal het denk ik ook, dat het niet meer naar ADR zal zijn.

Mijn buren hadden vorig een week voor vertrek nog een heel leuk reisje in Augustus naar Kreta kunnen boeken. Je moet er ook natuurlijk ook wel even voor zoeken en een beetje geluk hebben.

Je geld terug durf ik niet te zeggen… Meestal duurt dat volgens mij niet zo heel lang!!!

Roanna, er is nog wel wat… Maar 17 juli is al heel snel, en dat gaat vrij moeilijk worden!!

x

WIj worden helemaal gek gebeld we kunnen het bijna niet meer aan zo druk is het omdat al die mensen toch een reis willen boeken en wij in principe altijd vluchten hebben
Een persoon had donderdag morgen tehoren gekregen van de Sgr en gister in de middag had ze al de geld terug van Sgr en kon ze de reis bij ons boeken