mijn vriendin komt uit Sakon Nakhon (Ban Kahm om meer precies te zijn): haar ouders wonen daar nog, maar nu woont zij in Antwerpen met haar tante, en ik in Luik (België).
hehe, nee ik ga de snakefarm niet bezoeken
mijn vriendin komt uit Sakon Nakhon (Ban Kahm om meer precies te zijn): haar ouders wonen daar nog, maar nu woont zij in Antwerpen met haar tante, en ik in Luik (België).
hehe, nee ik ga de snakefarm niet bezoeken
Dag,
Zijn zondag weer teruggekomen van een 4-weekse Thailandse onthaast vakantie. Dit was de 4 maal waarvan de laatste 3 zelf geregeld. Accomodatie wel via Greenwood maar veel zelf gedaan. Is pertinent niet de laatste keer.
Zeker weer genoten Carton ? Geen last gehad van de ellende in Bangkok ?
Ja Dave, alweer genoten van Thailand. We waren op Koh Chang toen we op de tv het Victory Monument zagen en regeringsgebouwen met veel “roodhemden”. Later was het plein leeg maar met veel militairen. Toen zijn we het beter gaan volgen en tot ons grote geluk werd het probleem snel opgelost. Nou maar hopen dat de Thai zelf het ook definitief weten te regelen. Maar zodra de nieuwe vakantieperiode bij mijn baas bekend is voor 2010 (en dat is al begin mei) dan eerst even bij EVA boeken en volgend jaar so wie so terug.
groeten,
Ton:smile: