Oke, paar dagen geleden was ik nog overtuigd om alles zelf te gaan regelen voor onze vakantie naar Bali, dus zelf tickets boeken, zelf accomodatie(s) boeken. Maar nu weet ik het allemaal niet meer.
Wij willen in sept 2012 ‘slechts’ 17 of 18 dagen naar Bali.
Als ik dan een los ticket boek en daarbij losse accommodatie(s) (zo max. rond de 30-40 euro per kamer) dan schijn ik toch duurder uit te zijn dan gewone een pakketreis boeken bij Arke, Oad enz.
Bij Arke enz. verbijf je al die dagen in 1 accommodatie. En zullen we vandaar uit onze uitstapjes moeten gaan maken naar de verschillende bezienswaardigheden. Dat wil ik dan weer wel zelf regelen, met bijv. privechauffeur.
Bij zelf ticket en accomodatie(s) boeken kunnen we ons evt. 1 of 2 keer verplaatsen.
Het is onze eerste verre reis, en ik weet zeker dat we nog vaker naar Bali terug zullen gaan, dus ik hoef niet alles in 1 keer te zien en te doen.
Maar fietsen in de buurt van Ubud, olifantenpark, misschien snorkelen, Monkey Forest, mooie dansen zien, aantal tempels, wellicht dolfijnen zien in afwisseling met aantal stranddagen staan toch wel op ons verlanglijstje.
Boek ik alles los zelf of via bijv. 333.travel, NRV enz. dan ziet het er naar uit, voorzover de ticketprijzen voor onze reisperiode sept.2012 al bekend zijn, dat ik toch duurder uitkom.
Dus jullie mening is wederom gevraagd door mij:
Wat bevelen jullie aan?
Wij zijn twee 40+, het is onze 1e verre reis, we willen 2 weken (of paar dagen langer) gaan ervaren hoe dit is. Rustig aan doen, dus dag wat gaan doen en dan dag relaxen aan zwembad of strand, zo om en om bijv. En zo toch de belangrijkste dingen op Bali gaan zien, meemaken enz.
Dit met een budget van max. 2000 euro per persoon totaal.
Ik zie door alle bomen het bos niet meer op internet, jullie ervaring kan ons
misschien helpen. Graag zelfs!
Alvast bedankt!