Dan praten we over miljoenen Euros. En gezien de eerdere opmerkingen van Kaya zal dat niet het geval zijn.
die gasten zijn hier misschien illegaal en kunnen zo opgepakt worden.
uiterlijk zegt niets een vriend van mij als je die ziet je geeft hem geen stuiver maar heeft een hele en echt een hele vette bankrekening
Veel succes ![]()
Ook voor mij geen discussie meer in dit topic.
met een non immigrant o kun je ook een werkvergunning aanvragen
:chin:Als je van hoger hand bevolen word het land te verlaten heb je **echt geen poot om op testaan **.en zeker als het land istabiel wordt als de koning weg valt ik hoop echter dat dit niet gebeurd maar staar je niet blind op een volle beurs en mij kan niks over komen zuid oost azie een totaal andere cultuur als Nederland/Belgie:THAILAND:
QUOTE=KayaV;636026]Maakt mij helemaal niks uit wat er gebeurt of verandert ⦠als ik zeg dat ik daar ga wonen dan gaat het ook gebeuren⦠Maakt niet uit wat ik moet doen om dat uit te laten komen. Ben bereid om alles te doen.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
klopt helemaal en neit alleen van hogerhand het gebeurd ook wel als je het te bont maakt dat de locals je ook duidelijk kunnnen maken dat je beter weg kunt gaan
in Thailand hoef je niet veel te betalen aan inkomsten,enkel als je daar verdien.
lekker stil zitten en genieten.!
Heb je inkomsten uit Nederland dan betaal je daar in het land van inkomsten de afdragen belasting.
groet
frank
inderdaad,maarja ik heb zoiets van BInnen is binnen,en ik denk dat ze neit iedereen er maar zo kunnen uitflikkeren(((.
groet
frank
dachten die blanke boeren in zimbabwe ook, en die waren er geboren
yep helemaal mee een s gozer,maarja Thailand is toch wel ff wat anders,doen ze dat dan kunnen ze het hele boeltje afschrijven,en komt er geen cent meer binnen,dus dat zullen ze nooit doen!!! beetje positief,endat limbawe))) blijven bananen repu!!!
frank
:chin:dat hoeft niet als je meer als 6maanden buiten Nederland(uitgeschreven) buitenland woond heb je keuze waar dat je belasting wilt betalen ![]()
![]()
klopt,kiezen mag altijd,zeker het jaarr van espertise!! en daarna moet je het zeker weten!!
wat wel waar is dat onroerend goed rendeert en dat dit vanzelf in box 3 valt,en valt er niks te twisten,of voor welk land je kiest.
namelijk onr.goed in het land zelf, is, in dat zelfde land belastbaar!!!
fred
ja ik denk erveel over om te emigreren naar thailand ben al 7 jaar getrouwd met een thaise,hebben een dochter van 5 jaar en heb mijn huis al verkocht met een mooie overwaarde ,ben 52 jaar en heb het hier wel gezien. gaan elk jaar 2 mnd naar thl. nu onze dochter leerplichtig is word het anders.
Maar we hebben in hua hin al een mooie int school gevonden yamsa-ard kosten voor het hele jaar baht 85000 zijn er soms die daar ervaring hebben bij deze school
hallo, wij zijn van plan in Thailand te gaan wonen binnen max.3 jaar, ik heb dan mijn pensioen en mijn partner krijgt een job in Bangkok( werkt nu reeds vanuit hier voor die firma)Wij zoeken een huis tussen Bangkok en Samui.Enig idee waar beginnen kijken of een sugestie waar het best is om een huis te huren.Zijn al in Thailand geweest en gaan 2012 terug;
hoihoi,
leuk man voor jullie, een kid new way get new day !
komt het al snel!! de nieuweling?
laat ons weten.
In antwoord op je dienstigheid,is het enige wat me fascineert,dat als je idd je uitschrijft uit nl,en je naar thailand wilt,kun je je e nkel laten inschrijven ind e ambassade(bizar) je woonadres is voor de immi om te weten waar je echt uithangt?
dus zie ik het volgende?
je laat je utischrijven uit NL
pakt de koffer en neem enkele reis paradijs.
landt,3 maanden en dat 3 x en dan blijf je 3 maanden weg?
of is een retirment visa of mulipolletje ook voldoende om dan 1 keer ff terug tegaan naar NL om die visa weet op te halen?
laat me weten,wordt knettergek als het te makkelijk wordt)))
mazlle
frank
Er is geen keuze, internationale wetgeving geeft aan dat inkomsten belasting daar wordt geheven waar iemand meer als 180 dagen per kalender jaar verblijft.
De inkomstenbelasting in Thailand is ook progressief, met lagere drempels en minder aftrekmogelijkheden, Je betaalt nagenoeg niets (max 1.500 thb per maand) voor sociale voorzieningen en die zijn afgezien van de medische miniem en zeker voor buitenlanders.
geweldig nieuws
groet frank
Ik ben teveel gehecht aan ons ākaaslandjeā!!