Of vraag het aan de grote vriend , de ervaring deskundige (**SDO)**met jarenlange ervaring in den Oosten.
Zou kunnen, ik studeer al jaren niet meer ![]()
Ik neem liever iets aan van Hadj Boomaap, dan van iemand die 40 jaar over Mekka heeft gevlogen en voor een gesloten deur staat van het graf van zijn sunan!
Goh, je kent die site beter dan ikzelf. Dat stukje onder ‘ikke’ is sinds 2005 niet meer bijgewerkt :redface:
Hati-2 Yeni, hij is je doopceel aan het lichten, straks weet ie alles van je. Hij is nu even naar de Lidl om goedkope susu & madu in te slaan
Sebentar lagi krijg je na elk bericht dat je hier neerzet iets kleverigs.
Susu met madu kreeg ik vroeger wel eens van mijn oma voor het slapen gaan. Echt lekker heb ik het nooit gevonden, ookal maakte ze het met veel zorg en liefde klaar :wub:
Waduh SA als ouwe Oma, die is leuk :slapen: Op Java, vooral Timur heb je de STMJ = Susu + Madu + Telor + Jahe
Met jouw geweldige kennis van Indonesie zul je toch wel eens ooit gevraagd zijn om te schrijven voor bladen als Archipel, Moessoen?
Of wellicht een indonesie colum bij Garuda Tv, of indo-radio.
Ik wil het ook wel eens meemaken, de veertig jaren ervaring van een Indonesier in Nederland.
Toen ik in het begin de berichten van Om Sid (SA d/h) las dacht ik met een heel slimme grappenmaker van doen te hebben. Ik dacht dat hij aan het persifleren was en op een gegeven moment met een schitterend verhaal over Indonesië iedereen voor gek zou zetten. Ik geloof dat ik nu al vijf jaar wacht en dat hetgeen hij schrijft echt serieus bedoeld is, hoe ongeloofwaardig het ook klinkt. Het blijft natuurlijk leuk om dr zo eentje bij te hebben, si Badut dari Mokum Utara (Mokut), tempat simpan sepeda
He Melvin,
Wij hebben een huisje in Kuta, dichtbij het strand en alle restaurantjes e.d. We gaan zelf in augustus en in december/januari is het huisje nog vrij! 2 slaapkamers met airco en eigen badkamer, woonkamer/keuken, grote prive-tuin. Vanaf € 500 per maand, interesse?? Mail dan naar [EMAIL=“rschiffelers@hotmail.com”]rschiffelers@hotmail.com!