De Wijzig-knop

Blijft de wijzig-knop op het Forum afwezig?
Waarom moeten meer dan 115.000 leden het bekopen voor het misbruik ve enkeling?
Plaats bij misbruik een “stop- geen toegang” op de “wijzig-knop” bij diegenen waarvan misbruik wordt vastgesteld. Vermeend probleem vd baan… en kortelings opnieuw de wijzig-knop beschikbaar.
'k ben niet de enige die het zal waarderen dat deze functie wordt hersteld.
(Please don’t say dat deze vraag onder de Helpdesk resulteert: daar heb ik geen toegang zoals wellicht met mij nog vele anderen).

Volkomen mee eens, dit is gewoon gruwelijk irritant. Dus snel terug die knop!

En aan wat voor misbruik moeten we dan eigenlijk denken? Sowieso, als iemand bewust zit te klooien, geef hem dan gewoon een ban voor een week of zo, en als dat niet helpt zelfs definitief. Opgeruimd staat netjes.

Idem vorige twee postings…

Ik heb het bij suggesties al een paar keer gepost, ik vind het weghalen van de knop ook volkomen belachelijk!

Ik sluit me bij de bovenstaande leden aan.

Ik sluit me ook bij de anderen hier aan…zoals reeds eerder in ander topic vermeldt…

Niet-premiumleden kunnen niet reageren op posts van anderen in het helpdesk deel van het forum, dus er zijn wel meer topics over te vinden :wink: Slim om er nu bij de stamtafel aandacht aan te schenken!

Als ik hierover ook nog even mijn mening mag geven… ik vind het ook zwaar irritant dat die wijzigknop er niet meer op zit.

Belachelijk gewoon! :mad:

Nu dus wachten op een reactie van Wereldwijzer… Jeroen ???

Ik sluit me ook aan bij de bovenstaande leden!!
Nu ik ben eens curieus als binnen 5 maanden mijn premiumaccount verloopt,dat ik ook de zelfde problemen ga hebben,zoals jullie!!
Zoals de meeste mensen op wwz weten,ben ik ook Moderator en moet ik dikwijls correcties uitvoeren op de topic’s die de mensen hebben geschreven.
Vervalt ook mijn wijzigingsknop??
We zullen zien op 1/01/2011
gegroet:georgessiam.

Mede namens veel leden, sluit ik me ook aan bij de groep ‘verzoekers’ die dit graag willen

Zet er anders een tijdslimiet aan(zoals bij veel fora) van bijv 30 min. Dan kan je nog iets veranderen, verwijderen of toevoegen…

Please???

er zat toch al een tijdslimiet op van 1.5 uur???

ik snap dit besluit ECHT niet, en ik vind het jammer dat er (alweer!) niemand van hoger hand reageert.

Voor moderators blijft de knop staan in het forum waar ze moderator zijn. :wink:

Mooi om te weten,Jurjen!!:slight_smile:

M.a.w…als je geen moderator of lid van een landenteam bent, is die knop ineens niet meer nodig? :mad: Ben ik het natuurlijk niet mee eens. Ik vind net als vele anderen, dat die knop gewoon voor iedereen bruikbaar moet zijn, al is het dan voor een paar uur na posting, dat je even nog het een en ander kunt wijzigen.

Ik wacht het af!

Dan moet jij ook maar “moderator” worden op het Turkije forum,Roanna!!:slight_smile:

Beste georgessiam.

Ik neem aan dat je dat als grapje bedoelt hebt. We hebben al een uitstekende moderator op het Turkijeforum. Zij doet haar werk meer dan prima, dus ben ik daar niet bij nodig, maar wil toch wel graag de “wijzig” knop terug willen zien en velen met mij.

Een wijzig-knop staat toch geheel los van of je al dan niet modder-eter bent? Ik hoef geen berichten van anderen te kunnen bewerken, maar zou het toch wel prettig vinden mijn eigen soms net even iets te snel geplaatste posts nog even te kunnen corrigeren…

… moderator of geen moderator, beheerder of geen beheerder en al wat er tussen ligt: wat belangrijk is voor iedereen ;
dat ieder zijn posts nog kan aanvullen of verbeteren gedurende 1u30.
Al dat gedoe rond die “Wijzig-knop” wordt zo stilaan een kakafonie… lang getreuzel leidt niet altijd tot de beste oplossing… klant is koning… maar de baas heeft altijd gelijk.
De mogelijke oplossing die ik voorstel in mijn post van 16/07/2010 kan toch geen problem van technische aard zijn?

Lijkt wel alsof ze allemaal met vakantie zijn bij WW… :frowning: