Blij te horen dat er een mogelijkheid bestaat om te roken tijdens de treinrit tussen BKK en Chiang Mai! Ikzelf vlieg binnen 10 dagen nr BKK via Zurich. Heeft iemand weet van smoking area’s daar, of is dit helemaal taboe in het land van de koekoeksklokken?
Valentino, Het zou me echt verbazen als er daar geen smoking aera’s zijn in een internationale luchthaven van Zurich.
Ik kan je met 100% zeggen dat je in Zurich airport kunt roken!!Ben er zelf verleden jaar geweest.
De rookkamers zijn gelegen ergens op niveau2.
Idem voor Abu Dhabi,zodra je het vliegtuig uitstapt ga je een korte gang door(50meter)en dan zie je aan de linkerkant de rookkamer.
Moet je er wel bijvertellen,dat toen ik er was de ventilatie niet goed werkten.
Daarom ben ik blij dat ik rechtstreeks vlieg dan heb ik er gelukkig geen last van. gewoon een uur of 11 niet aan de sigaret denken en dan uitstappen en maken dat ik naar buiten kom haha.
In naam van mijn rokerslongen wil ik jullie bedanken voor de snelle reacties! :chin:
lol2lol2lol2lol2lol2
Mai pe rai krap :chin:
Je mag roken op de balkons van de treinen… Naja, balkons… Das een groot woord, maar iig bij het stukje de (openstaande) deuren zeg maar. Althans, de weinige Thai die ik heb zien roken deden het daar en aangezien treinpersoneel er niets van zei was het wel prima geloof ik… ![]()
Daarbij komt het regelmatig voor dat de trein op een ‘passeer-spoor’ en uurtje of langer stil moet staan op de vertraagde tegemoetkomende trein te laten passeren en dan kan je ook gewoon buiten staan… Dus wees niet bang, genoeg mogelijkheden om aan je nicotine-peil te werken.
En zal ik nou eens wat grappigs vertellen? Wij gaan helemaal niet meer met de treinlol2 Hebben 2 retour vliegtickets gekocht, haha! Maar gelukkig is hier veel info verteld waar menig forumlid wat aan heeft;) Stelletje verslaafden! :biggrin:
Roken in de trein moest ik stiekem op het toilet doen. Raampje staat toch open… en er blaast een ventilator.
Op Dusseldorf zijn aparte rookkamers. Maar zelfs ik als verslaafde had daar moeite met de dikke walm.
Op Dubai airport kun je in de vertrekhal bijna in ieder restaurant op de 1e verdieping roken. Voorwaarde is wel dat je iets besteld. Doe dat dan wel meteen goed, door meerdere consumpties te bestellen. Voor 1 cappuccino moest ik 9 Euro betalen.
Op de terugvlucht een uitgebreid ontbijtbuffet voor 4 personen, incl. een kan koffie en een pot thee voor 45 Euro.
Bij gate 208 kan je op de 1e verdieping, als Emiratespassagier, vanaf 06.00 uur een gratis ontbijt krijgen. Voorwaarde is wel dat de wachttijd minimaal 4 uur is. Kom je met een avondvlucht vanaf Dusseldorf en ga je met de eerstvolgende vlucht naar Bangkok, dan voldoe je niet aan die voorwaarde. Een vriendelijke glimlach en hongerige kinderogen hielpen in dit geval wel. Houdt wel rekening met erg lange wachtrijen bij dit restaurant.