oooooooooooh inka hahhaahha wat geweldig, maar wel super lief dat hij daar aan denkt dat ze niet lezen kan en niet schrijven hahahahahah ik kan me voorstellen dat de tranen over je wangen liepen hahahaha te grappig gewoon!!!
Mutlu, inderdaad dat is wel heel lief. Ben hem goed aan het voorberijden op de sint, want die komt natuurlijk als we daar zijn. En ik dacht die denkt vast dat we gek geworden zijn als we 's avonds tegen een schoen gaan zitten zingen
En was heel lief toen hij vroeg of hij ook een schoen mocht zetten en zich meteen daarna afvroeg of Sinterklaas dan wel echt zou komen en hoe dat dan moest als hij in Nederland was en wij in Turkije onze schoen zetten
Ik ben me nog steeds aan het af vragen wie wie nou voor de gek aan het houden is, want stil aan heb ik het vermoeden dat hij ondanks dat wij iets in Z’s schoen gaan doen toch stiekem een beetje geloofd. Mooie oefening dus.
Haha, Sin waar het hart vol van is…
Inkaa: haahahaa ik heb me dood gelachen lol2 hhahaha
geniaal gewoon! ![]()
hihihih
vanmorgen bij het onbijt:
Askim ik vlieg toch met condom??
met wie, wat doe je?
ik vlieg toch met condom?
nee schat met corendon!
oooh ja dat was het…
hahahahahahahaha
Hahaah Mutlulol2 wat zei je met Condom kom je niet ver…
ik kon niet meer praten, moest zo hard lachen hahahaha hij was er echt van overtuigd dat dat de naam was hahahah
Vanmorgen was V ons adres aan het opzoeken op google earth. Vraagt ie of ik weet waar A woont. Dus ik zeg nee, ik heb zijn adres niet. Zegt ie, no, what city, Amsterdam, Utrecht or PSV?
Hahaha de nieuwste stad in Holland…PSV…![]()
hahahahahaha
S. wilde mij vanavond welterusten wensen. We zeggen dan altijd: slaap lekker schatje. Hij vroeg me hoe dat ook alweer moest, dus ik begon met sllll…Zegt hij nee… I know schapen, but I don’t know last one…wait…i know…schapen lekkur slatje…Haha…al die verschillende klanken. Hij gooide ze mooi door elkaar.
hihi flower je moet tenslotte toch schapen tellen om in slaap te vallen, dus het kan heel best;) hahhaaha kan me voorstellen dat je er wel om moest lachen! ik iig!
Kennen jullie After Eight? Die chocolade met mint erin?
Ik had zo’n doosje meegenomen voor M. Dus hij zit net achter de webcam…
Schat… waarom heb je een doos condooms in mijn koffer gestopt? Dus ik huh??? Hoezo? Dus hij komt met dat doosje after eight aan… Dus ik begin super hard te lachen… Dus hij echt… wat lach je ou?? Dus ik zeggen hahahaha dat is chocolade gek!! Dus hij zit nu als een gek zijn “condooms” op te eten…
:biggrin: :unibrow:
Hahaha, dat zijn vast de meest lekkere condooms ever ![]()
ooh ik ben gek op die condooms, smaken heerlijk hahahahahahahaha
jaa zulke blunders heb ik ook heel vaak gehad, met vertaalmachines ahahh
Deze topic wordt veel te weinig gebruikt!
Deze wou ik jullie niet onthouden: had zonet mijn schatje aan de lijn en hij zegt op een gegeven moment ‘I am just back from the doctor to fix my tits’.
En ik zo van ‘euuh wat bedoel je juist?’, hij weer ‘my tits’, ik begreep het echt niet en dan zegt hij het gelukkig in het Turks ‘dis’ dat ik dan wel begreep dat hij het over zijn tanden had, zijn ‘teeth(s)’ lol2lol2lol2
zalig toch
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH liesje :') geweldig, je maakt men dag goed :D!
Hahahaha liesje was niet echt slim van mij om dit in een overvolle trein te lezen! Ik lag in een deuk hahaha en die mensen maar kijken van wat is er met haar aan de hand ![]()
Haha wat heb ik hier om gelachen zeg! En veel dingen heel erg bekend!
Mijn vent zeg altijd everythink en darlink anythink hij leert het nog steeds niet te veranderen dus ben er maar mee opgehouden
Zijn broertje probeerd wel vaker Nederlands te praten maar dat krijg ik nooit mee omdat ik al plat lig.
Askim kan wel perfect da denk ik weeeel en da denk ik nie op zijn brabants zeggen maar hoe gaat het met jou skatje is nog wat lastig
ik zal er eens op letten zo zijn er nog genoeg andere dingen.
hallo
wat grappige dingen haha.
Veel bekende trouwens, zoals ik hou van jou.
Hij had mij gevraagd hoe je dat in het Nederlands moest zeggen en de hele week ermee gelachen natuurlijk, hoe schattig.
Maar toen ik op de luchthaven was om terug naar huis te komen kreeg ik een bericht van askim.
Hij had geschreven “e kafun yow”. Ik heb wel een minuutje nodig gehad om er achter te komen wat hij eigenlijk bedoelde haha
Maar zo lief, amper het kunnen zeggen en dan gewoon proberen om het te schrijven