U hebt gelijk dat ik tegoed ben voor deze wereld en dat ik graag mensen wil helpen. Mijn vrouw zegt soms stop ermee laat mensen hun gang gaan. ze willen de waarheid toch niet onder ogen zien alleen ze willen de waarheid zien en voelen dan is het kwaad al verschiet. Ik vind het niet leuk dat mensen hun geluk/ liefde? proberen te vinden op dating sites en dat ze allemaal worden bedrogen met foto’s die niet van de gene is en met de leugens en fake paspoorten/ visa’s .
Dus ik probeer ze te helpen ook al is dat 100 keer de zelfde vragen. soms denk ik ook wel mijn vrouw heeft gewoon gelijk. ik moet er gewoon mee stoppen. al die vragen en elke keer de zelfde antwoorden terug sturen daar wordt je moedeloos van … soms zit ik ook achter de PC en dan lach ik me kapot want zulke rare vragen of leugens heb ik nog nooit gehoord. ik zit dan te lachen om de persoon in Nederland of België die geloofd in zulke rare leugens.
Hallo Marcel, ja je had gelijk en ik wilde niet luisteren en dat heeft me veel geld gekost, maar ik hoop dat ik nu af en toe een steentje kan bijdragen aan het forum, dan heb jij meer tijd voor je gezin.
ben een vrije vogel want mark_wilton@live.com is niet de persoon die hij zegt heb zijn ipemailadres gecheckd en ik kreeg te zien op ipfinder hij is in brighton colorado us zijn ipnummer is 66.55.206.154 ook gebruikt hij een emailadres peter-son@live.com zelfde ipnummer zet een foto op van zijn zogezegde zoon fotos heb ik maar nu heb ik ook een film van hem wou mij wijs maken dat hij die persoon ben toch niet gek ook gebruikt hij stephenjohnson11 hotmail.com hij zit op sites 81 stuks wann badoo facebook tagget en yahoo windowslive
maar ben er wel wijs van geworden en wantrouwend check iedereen eerst
05/04 Binnenland Het federaal parket onderzoekt een tiental overlijdens van Belgische mannen in Kameroen. De mannen stierven in verdachte omstandigheden nadat ze naar het Afrikaanse land waren verhuisd om er te trouwen. Mogelijk werden de mannen vergiftigd, waarna het jonge bruidje, dat ze via een datingsite hadden leren kennen, en haar familie met hun hele hebben en houden aan de haal gingen.
Voor de families die achterbleven in ons land zijn de tien overlijdens evenveel mysterieuze drama’s. De mannen waren meestal kerngezond, sommigen in de fleur van hun leven, toen ze hun gegarandeerde comfort hier achter zich lieten om in donker Afrika in zee te gaan met hun grote liefde. Sommigen waren vrijgezel, anderen weduwnaar of gescheiden. Maar hun reis naar het geluk eindigde in pure miserie. Vergiftiging/tovenarij
Wanneer het onderzoek naar de tien Belgen kan worden afgerond, is niet zeker. Vergiftiging, al dan niet onder de noemer tovenarij, behoort in grote delen van Afrika nog steeds tot de eeuwenoude, maar springlevende cultuur. Het probleem is dat het zeer moeilijk is om een oorzakelijk verband of bewijs te vinden. Als er al een indicatie is van vergiftiging.
Ze worden steeds gewiekster, leugenachtiger.
Ik word steeds meer benaderd, op een site voor reizigers, niet eens een datingsite.
Waren het eerst nog foto’s van zwarte vrouwen, met een zogenaamde woonplaats in Europa of VS, nu gebruiken ze foto’s van Europees uitziende vrouwen, ze verschijnen dan ook niet voor de webcam, zijn allemaal begin 30, single, zonder vader, want die heeft haar kapitaal erdoor gejaagd. Of ze zijn omgekomen op 11 september 2011 (9/11), want waren toevallig net voor zaken in New York . Ook hebben ze geen broers of zussen.
Ze zeggen allemaal dat ze christen zijn, tijdelijk voor een opleiding in Ghana (wat moet je daar in godsnaam leren, als Europeaan?). Ze vinden allemaal dat ras, huidskleur, geloof en leeftijd er niet toe doen.
Ze willen allemaal direct emailen, niet chatten op de site.
In chatgesprekken hebben ze me nog nooit om geld gevraagd, zo lang laat ik me niet aan het lijntje houden. Ik stel kritische vragen en maak opmerkingen dat het leven toch wel heel slecht moet zijn in Ghana, dan vragen ze uitleg, alsof ze beginnen door te krijgen dat ik er niet in ga trappen.
Ik heb er wel lol in deze leugenaars in de maling te nemen! Maar het begint me nu wel te veel tijd te kosten… Het lijkt wel of ze je profiel aan elkaar doorgeven, het wordt steeds erger.
Of het is een klein clubje mannen die met steeds andere foto’s, profielen en emailadressen, steeds weer proberen dezelfde persoon op te lichten.
Maar zwendel, dat is het zeker!
Och, het is droevig hoor. Ik heb dit item ongeveer twee jaar gestart. Heb alles gedaan wat mogelijk was. En toch blijft men met zijn ogen open er in lopen. Ik heb zelfs naakfotos gevonden over hun vriendin, en doorgestuurd, en toch weigerd men de waarheid onder ogen te zien. Dus, ik was heel actief op dit forum en heb ook veel zaken geanceerd, maar wat helpt het de doven die niet horen wil, en de blinden die niet zien kunnen
En dat is maar tussen haakjes, als je wil weten hoe je iemand van Ghana naar hier moet krijgen, of dat ge wil scheiden met zo iemand vraag het maar. Die moeite kan ik misschien nog opbrengen. Beest
Zozo het is weer een tijdje geleden dat er weer z’n persoon op deze forum komt en voor deze item…
Het was net zo lekker rustig…
Ik heb veel mensen geholpen en toch willen ze niet geloven dat de persoon uit Ghana in meeste gevallen een man is… en alleen maar op geld uit is…
419 personen hebben veel geduld om jullie in te palmen en jullie geld af te pakken.
Ik heb ook een paar keer gezegt tegen personen kopieer eens de foto en laat eens een zoekmachine zoals Google naar de foto zoeken…
iedereen die op deze bericht wil reageren of vragen willen stellen moeten maar eens van voor af aan beginnen te lezen… als dan jullie ogen nog niet open gaan, dan hebben jullie allemaal gewapend beton voor jullie gezicht zitten.
Ik zit nu gewoon telol2 Dat elke keer maar weer Nederlanders of Belgen in deze onzin intrappen en ook nog met foto’s van blanke dames ( ik wist niet dat er zoveel blanke dames in Ghana wonen of zijn… en ik kom al een jaartje of 6a7 in Ghana )
Wel Marcel, het was beter dat het hier op dit forum rusig was. Het zou heel veel moeite, tijd, geld en hartepijn gespaard hebben. Maar die niet horen wil moet het voelen. Ik ben ook één van die. Beest
Mijn beste Nudemale, je geloofd toch zelf niet wat je schrijft. Jij kunt niet met iemand spelen van daar, dat doen ze zelf wel; je schrijven hier bewijst dat al. Maar j, ik ben zes keer naar daar gevlogen en dat was nog niet genoeg om te beseffen hoeveel slimmer dat ze zijn dan jezelf. Beest
Je vergist je toch echt in mij beest! Het is voor mij allemaal te doorzichtig. Ik speel alsof ik het geloof, en laat ze denken dat ze bijna beet hebben. Ik ga er heus niet naartoe, en ook geen cent van mij.
Ik heb hier alleen maar willen signaleren, waarschuwen.
Ik weet genoeg hoe vrouwen zich presenteren op echte datingsites om dat goed kunnen aanvoelen. Er is een groot verschil met deze ‘dames’.
En mocht ik een keer een echte serieuze verkeerd inschatten, geen probleem, ik zoek geen Ghanese. De fysieke en culturele afstand is me veel te groot.
Ik begrijp volkomen uw reactie, en vlgs mij ook de enigste juiste, als je het meend wat je schrijft natuurlijk. Maar het zijn mijn zaken niet, maar ik vraag me toch af als je dat idee hebt over differiniteit en mentaliteit. Wat ge dan in Gods naam op dit forum komt zoeken. Met alle respect , hoor. Grtjs Beest
Beste Nudemale, was ik nog vergetente schrijven die laatste zin (of twee) van jouw bericht, dat zijn de mooiste die ik hier al gehoord heb.Met terechte compplimenten, Beest
ik wil vertellen dat ik van mark wilton niet afkom wat ik ook maar probeer heb zijn emailadres gecheckd op ipfinder .com telkens krijg ik ipnummer en stad redmond in us dus probbeerde ik het ook bij verify en kreeg hetzelfde maar nu met 12 ipnummers en mark_wilton@live.com en nog een mark_wilton@hotmail.com wordt nu steeds lastig gevallen hij doet zich voor telkens als een ander persoon maakt niet uit waar ik ben denk ik dat ik er vanaf ben mooi dus niet heb geen kontakt met hem verwijderd geblockeerd toch vindt hij mij
waarom bent u zo bezig met hem, Als u gewoon niet reageerd op de telefoontjes en de emails dan stopt hij heus wel een keer… en u kunt ook een andere email adres openen en een andere telefoonnummer halen/kopen. U bent teveel bezig met hem daarom laat hij jou ook niet met rust. ,of stiekem vind u hem wel leuk, ondanks zijn liegen en bedreigingen…