vriendin in ghana

er is al een hoop beschreven over dit inderwerp maar ik moet het uit wanhoop even kwijt.

ik chat al een hele poos met een dame uit ghana kan ik met iemand daar prive over praten omdat ik een aantal dingen wil verifiëren.

wil er iemand kontakt met mij opnemen die ervaringen heeft…goed of slecht met een vriendin in ghana??..aub!!

99,9% fake tenzij je haar echt ontmoet hebt.

Met excuus voor mijn botheid. Liever bot en duidelijk dan valse hoop.

1 like

ik heb haar al maanden op skype en vraagd totaal niet om geld of wat dan ook…heb jij hier ervaring mee?

      • Updated - - -

ik vind je zeker niet bot maar ik ben nieuw met dit soort dingen en wil gewoon duidelijkheid zeg maar.

Ik heb geen ervaring, althans geen eigen ervaring. Ik heb hier echter al zoveel verhalen langs zien komen dat ik durf te stellen dat het eigenlijk in alle gevallen om oplichting gaat en dat ze daar erg goed jn zijn.

Dat je haar op skype hebt zegt niet zoveel. Chat je met beeld? Dat ze nu niet om geld vragen is logisch, als mensen er na maand chatten al instinken zijn ze wel heel naief (vind ik).

Wil je zekerheid, ga daar naar toe, das de enige optie.

ik chat idd met beeld…elke avond

Dan weet je iig zeker dat het een vrouw is. :slight_smile:

Neen, dat is helemaal niet zeker, tenzij er effectief gechat wordt met synchroon beeld en geluid én je kan liplezen. Nigerianen die vanuit een boiler room in Ivoorkust opereren…

En ter plaats gaan is ook niet zonder risico…Al twaalf Belgen gestorven na liefdesavontuur in Afrika (Sprimont) | Het Nieuwsblad
(“Al 12 Belgen gestorven na liefdesavontuur in Afrika - Het Laatste Nieuws”)

tja, dat artikel gaat over Kameroen. Nu denk ik dat het in Ghana niet zo drastisch moet zijn.