hallo ik ben dimitri ben een halve griek uit kreta ik woon in Maastricht.
heb na 2 echtsheidingen heel slechte ervaringen meegemaakt,naar 7jaar alleen te zijn geweest heb ik nu wel zin in een maatje voor de
rest van mijn leven,nu heb ik per toeval op een datingsite een leuke vrouw uit Ghana ontmoet we kennen elkaar nu een jaar en we hebben
echt een leuke tijd samen we hebben de zelfde gedachten en dezelfde meningen,nu we elkaar goed kennen willen we graag een stap
verdergaan en trouwen en om hier in Nederland gelukkig te worden en om ons Eigen familie te stichten,
ik heb hier lang over nagedacht of ik daar wel klaar voor was en dit nog een keer wou overdoen maar ben er nu van overtuigd dat
zij de ware is ,nu hoop ik dat er mensen zijn die me willen helpen om dit mogelijk te maken,met bv alle informatie van wat ik nodig heb
en wat ik in Ghana moet doen voor papieren en wat ik hier in Nederland moet doen,en of ze toch gewoon hiernaartoe kan komen
en hier de inburgering kan doen terwijl ze bij mij is en of ze dan ook al mag werken .ik hoop dat er genoeg mensen zijn om
mij te helpen om ook weer eens gelukkig te zijn in mijn leven.
mvg dimitri
Misschien een tikje negatief van me…
Maar heb je haar al in het echt ontmoet? (Zo ja, stop met de rest van dit stukje te lezen en veel geluk gewenst!) Zo nee, dan zou ik misschien eerst eens even hier kijken. Want Ghana + datingsites = oplichting (over het algemeen).
Vergeef me mijn negativiteit maar je zal de eerste niet zijn…
hallo theiz
ik heb haar niet persoonlijk ontmoet ze wilt wel dat ik naar
haar toe lom om haar familie te ontmoeten maar omdat ik dat
financeel niet kan missen om daarnaar toe te gaan hebben we veel contact
via Skype en we bellen erg veel ze heft me nog nooit om geld gevraagd
ze weet dat ik 2 kinderen heb en daar alimentatie voor moet betalen en heb haar ook gezegd ben niet rijk maar ik kan hier gewoon rondkomen met mijn geld maar dure reizen kan ik helaas niet want dat zouden we alle twee willen maar helaas
maar ik heb wel een bericht naar beest gestuurd voor als ie iemand weet in de buurt van accra om haar te ontmoeten
dan weet ik in ieder geval meer maar bedankt voor je reactive en je hebt zeker gelijk want er gebeurt genoeg op het net
mvg dimitr
Hallo Dimitri
Ik kom al 7 jaar in Ghana. en ik kan u vertellen dat ruime 90- 95% nep relaties op internet zijn BVB mannen doen voor als vrouw en als je ze op de webcam wil zien dan plekken ze zo vrouwen van de straat of familieleden dan doen ze voor dat je altijd met die gene chat. en nog wat ( beest ) zit niet op deze website hij is nog wel geregistreerd maar hij reageert nergens meer op.
Hoe lang ken je haar al ? U heeft niet genoeg geld om daar naar toe te gaan , wat denkt u dat u voor weinig haar hier naar NL kan halen vergeet dat maar…
Ik heb een tip voor u lees even alle berichten op de Ghana forum hier op deze website en lees vooral deze links er zijn er nog meer… Ik geef u een paar links u
De echtheid van uw vriend(in) in Ghana
Wat heeft je vriendin precies nodig om hier te komen?
**bellen
**
u kunt mij ook een prive bericht sturen ik wil u wel met wat dingen helpen.
Het percentage is wel wat over dreven, maar inderdaad er zijn heel veel scammers. Je moet altijd argwanend blijven. Maar voor degene die echt een serieuse relatie met een vrouw of man zoeken, kunnen mij altijd een berichtje sturen en er over praten. Ik heb of ken vele vrouwelijke en mannelijke kennissen, die heel graag een relatie met een buitenlandse man/vrouw willen. Ik ben zelf een geboren Nederlander, wonend in Ghana, nabij Accra en getrouwd met een Ghanese vrouw.
@ Timjonk
Bent u een dating bureau gestart dit is de 2de bericht wat ik lees dat u mensen adviseer om met u contact te maken om een vrouw of een man aan iemand te koppelen…? Ik ken ook veel personen die een buitenlandse partner willen, denk even na waarom???
Ik ken ook suuuuuuuppppper veel mensen mannen en vrouw moet ik dan ook mensen uit NL/ Be gaan koppelen aan personen uit Ghana.
Als u eens smidags een internet cafe binnen loopt dat ziet u ongeveer 50% van de mesnen bezig zijn met chatten met mensen buiten Ghana en als u een beetje goed kijkt dat is de persoon achter de pc niet de persoon die op de foto lijkt en als je vraagt waarom doet u dat dan zegt de persoon buitenlanders zijn dom ik doe het voor de lol en de geld.
Als u s avonds naar de internet cafe gaat dan zijn er ruim 80% van de mensen die zit te chatten met buitenlanders en die ook allemaal nep foto’s hebben of dat er een dame bij zit ( webcam dame ) die niet zit te chatten op de pc. de meeste klikken de alles weg dat er een blanke persoon(en) binnen komen. Ik heb ook veel dames gezien die zit te chatten met nep foto’s niet van haar zelf.
Als u eens bvb op de Europese dating site’s gaat kijken dan zijn er ruim (echt waar) tussen 90% en de 95% nep profielen uit Ghana met nep foto’s.
U mag ook wel eens op deze pagina’s kijken hoeveel profielen voorbij komt uit Ghana. www.scammerlist.com en www.stop-scammers.com zo ken ik nog wel meer website’s.
U hebt geluk gehad dat u wel iemand heb gevonden op een datingsite die wel goed is dus u heeft één iemand gevonden in grote hooiberg aan nep profielen.
Ik weet dat er super veel goede mensen zijn maar de personen ( groepen ) die via Europese/ Amerikaanse datingsites een buitenlandse partner zoeken doen het alleen maar voor de lol en het geld en iemand gek maken ( zo snel en zo veel mogelijk geld krijgen ) Dus sakawa or 419 ( scammers )
Ik vind het niet kunnen dat u NL/Be mensen aanspoort om met u in contact te komen voor een Ghanese partner straks gebeurt er straks wat dan heeft u het gedaan en dan krijgt u veel problemen. doe dit aub niet.