Wees voorzichtig op datingsites voor Ghanezen van africa

Hallo iedereen

In africa ( Ghana ) zijn ruim 90 % die op datingsite’s zitten SAKAWA’s or 419 dat betekent mensen die van Europese of van Amerikaanse mensen geld willen hebben en als je geld stuurt dan hoor je soms niks meer van hem of haar en paar maanden later komen ze weer bij je terug om te zeuren of ze blijven lang genoeg bij jou om zoveel mogelijk geld van je aftroggelen . en elke keer hebben ze weer een andere smoesjes en ze spelen in op je gevoelens …

het is wel jammer van de overige mensen die op datingsite zitten die wel goede bedoelingen hebben voor een goede en een nieuwe relatie

PASOP !! en wees voorzichtig met je papieren en geld … eerst alles goed uitzoeken

1 like

Ge hebt gelijk, Marcel. Maar dat zullen de meeste al wel weten hoop ik.
Ik ben net terug voor een ganse maand ononderbroken daar te zijn. En heb het geluk of ongeluk gehad, deze soort mensen te ontmoeten. Ze zijn nog bekwamer dan dat ik ooit had durven dromen. Daar is maar één oplossing denk ik, en die is al vele malen aangehaald hier op dit forum.
In plaats van ook maar één euro te versturen, gebruik ze voor een ticket en een reis naar ginder. Dat heb ge dat al zeker, en is zeker goedkoper, en bepaard een hoop ellende nadien.

Groet,
Beest