vriendin in ghana

@ datca2008 ( Albert )

Albert, Robert19 is er achter gekomen dat zijn chat (vriendin) niet echt is. En meer informatie wil ik er niet over zeggen. Maar wilt u er over praten voor info dan kunt u mij wel een privé bericht sturen.

@ Albert
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt, Ik bedoelde als u meer info wilt over Ghana, en misschien iets kwijt wilt over uw chat vriendin en uw wilt iets weten of iets waar is of niet . kunt u mij een privé bericht sturen.

Hoe is het leven in Ghana?

hey ik chat nu ook al terug een poos met een Ghanees ik heb ook al slechte ervaringen achter de rug dat hield me niet terug om het opnieuw te proberen met iemand ook online tereug te leren kennen en ik chat nu ook al terug een poosje het zou een relatie moeten zijn maar ik kan het niet helpen het feit dat ik bang blijf dat het allemaal niet echt is maarja wat kan een mens doen? ik vertrek binnen een maand naar Ghana terug en we zien wel … als je wil praten geen probleem heb ook vaak nood aan een babbel hierover dan … groetjes

Beste Tiemen !
Ik chat al minstens 1 jaar met een vrouw uit ghana , ze woont in Sunyani ,heb haar ook diverse keren geld gestuurd maar nog nooit ontmoet.
Ze zegt dat ze nu werkt 12 uur per dag in het ziekenhuis in Sunyani en een winkel en daar verdiend ze € 45,- in de maand mee.
Ik heb wel medelijden met haar maar weet nog steeds niet zeker met wie ik chat ,ze heeft wel foto’s gestuurd .
Ik wil haar naam wel zeggen maar dan privé.
Graag een antwoord!

Nooit ontmoet, wel geld gestuurd…

Echt iedere oplichtingsalarmbel die ik heb gaat nu af! 100% zeker oplichting.

Maar goed, wie ben ik.

Ik heb sinds een jaar een vriendin in Ghana en vraag me af hoe ik kan weten of ik genept word. Enig idee? Eventueel meer details via prive email.

Nooit met mensen die je niet in het echte leven hebt gezien. geld sturen. is altijd oplichting!!!
zeker uit Afrika

Het kan scam zijn maar ook niet. Afrika is niet zo erg als vele mensen hier denken.

[HR][/HR]
Captain Africa reizen

nee erger